Søgning på: amish folket. Resultater: 15001 til 15020 af 19974
-
Transgene dyr
ForumindlægHar lige nogle spørgsmål vedrørende transgene dyr: Hvilke nye muligheder kan transgene dyr give indenfor avlsarbejde med husdyr?Hvilke fordele og ulemper kan der være ved at producere lægemidler ved hjælp af transgene husdyr i sdetdet for ved traditionel udvinding fra menneskeblod? Hvorfor skal i... -
Økonomi
Forumindlæglønstigninger i DK ligger over samhandelslandene og samtidig er dks produktionsudvikling blevet dårligere nogle der kan forklare mig dette?? det er en af årsagerne til finanskrisen åbenbart -
Terrorangreb
ForumindlægHey..Jeg har fået til opgave at forestille mig at jeg er terrorist, og jeg skal ramme den amerikanske befolkning med en dødelig epedemi. Den skal altså være super smitsom!Men jeg kan ikke rigtig finde en god sygdom.Har i nogen gode idéer?(Jeg må ikke bruge miltbrand) -
Rettelser af dokument
ForumindlægHvordan redigerer man i et dokument downloaded her? -
Spansk & kommunikation
ForumindlægHej.. Jeg går i 3.g og snart nærmer sig jo de store spørgsmål om, hvad der skal ske efter sommerferien! Jeg overvejer meget meget kraftigt at starte direkte på handelshøjskolen for at studere spansk og kommunikation.. mine spørgsmål er så: er det bare verdens dummeste idé?? jeg mener, er niveauet... -
EU
ForumindlægHej.jeg kunne godt tænke mig DIT bud om :1) 5 gode ting ved EU2) 5 dårlige ting ved EUtak på forhånd ;) -
Analyse af Smirnoff Green Apple Twist: Cupid
ForumindlægEr der nogle, som evt. kan hjælpe mig med at analysere disse punkter i min reklame? :) - Beskrivelse af reklame - Symbolik - Kropssprog -
simpel ligning?
Forumindlægjeg har fået en tilsyneladende simpel ligning stillet, og ifølge min lommeregner skal den give x=3 men gennem udregninger kan jeg altså ikke se det...5+(8-2x)=15-(3x-1)er der nogle kloge hoveder der kan give mig en gennemgang/udregning? -
"De så ud i kosmos" dansk HF stil
ForumindlægJeg skal til at skrive dansk stil. Hæftet er fra 2002 til Hf'er. Jeg har valgt opg. 4. "De så ud i kosmos" man skal gøre rede for Ed mitchells tanler og erfaringer. Er der nogen der har skrevet den. Og som kunne komme med nogle guldkorn? -
Dansk/engelsk-oversættelse, "Modern American Legends"
ForumindlægHej!Det kunne virkeligt være dejligt, hvis der var nogen der gad rette min oversættelse og evt. komme med en udtalelse+karakter (hvor godt det er, om jeg gentager nogle fejl osv.)På dansk:Et middelaldrene ægtepar tog på ferie til Italien med en 73-årig bedstemor som passager. På hjemrejsen blev d... -
Kvindehandel POSTTRAUMATISK STRESSSYNDROM
ForumindlægJeg skriver om trafficking med fokus på kvindehandel og prostitution i min AT. Men jeg har lidt problemer med at finde problemstillinger der har fokus på psykologi. Da mit andet fag er samfundsfag må de ikke have nogen form for samfundsfagligt over sig :) Min lærer vil gerne at jeg arbejder lidt ... -
Eksamens skræk...
ForumindlægSom mange andre lider jeg af eksamens skræk, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at komme af med det! Er der nogle der kender metoder til at bearbejde det??? /V -
Optagelses prøve
ForumindlægHej allesammenEr der nogen af jer, som ved hvad man laver til en optagelses prøve? -
En god bog
ForumindlægHay Er der nogen af jer som lige eller tidligere har læst en rigtig god bog, helst med en god forfatter, vil jeg meget gerne høre fra jer.Jeg læser selv Herman Bang og Hans scherfig, så deres bøger skal det ikke være...Kom med en god tip..../Hilo -
Den franske revolution
ForumindlægSom i nok allerede har gættet, så handler dette indlæg om historieopgaven.Jeg er i øjeblikket i sinde med at skrive opgaven, til trods for at den først skal afleveres om en måned.Jeg beskæftiger mig med emnet "Den franske revolution" herunder tager jeg udgangspunkt i den menige befolkni... -
Til web-masterne: Rangliste - ja tak! :)
ForumindlægNu synes jeg efterhånden, at vi har ventet lang tid på den rangliste og op til flere gange, har emnet været oppe - og nu endnu en gang:Kunne I ikke sætte en rangliste op? :)//Blyanten -
Korrektur og rettelse
ForumindlægHej med jer, jeg skal aflevere min SRP her på onsdag. Jeg er færdig med den, men jeg mangler at rette den til. Det skal jeg igang med nu, men det skader aldrig at få et par helt andre øjne til at se opgaven. Det ville i hvert fald være rigtig dejligt hvis der var nogle der gad hjælpe! info... -
Mærkelig statistik eller?
ForumindlægHvorfor er der visse steder mht. denne statistik sådan nogle tegn: .. .. Jeg forstår det ikke rigtigt, f.eks. ved PC så er der et sted hvor der er to prikker: .. Nogen der kan forklare mig hvad det skal betyde? -
Tyske sætninger...er det ikke lige nogle søde mennesker der vil rette dem:)
ForumindlægTidsangivelser (Tiden hvornår):Oversæt følgende sætninger til tysk:1.Peter mødte hende i byen en sommeraften.Peter trefft ihr in der stadt ein sommerabend.2.Man fejrer den tyske genforening den 3. oktober.Man feiern der Deutsche Wiedervereinigung d. 3. Oktober.3.Vi ses i Wien om 3 uger.Auf wieder... -
Buddhisme
Forumindlæghej.. Nogen som kan forklare forskellene mellen theravada og mahayanas oprindelse, mahayanas og theravadas veje til at nå nirvana og mahayanas og theravadas opfattelse af nirvana..
