Søgning på: samfundsfag aflevering. Resultater: 15161 til 15180 af 17400
-
Bestem bredden af retanglet udtrykt ved h?
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x) = 5 - x^4 Et retangel med højden hvor 0 < h < 5 er placeret som vist på figuren. a) bestem bredden af retanglet udtrykt ved h, og bestem arealet af retanglet udtrykt ved h? Håber I kan hjælpe mig!!! :o) -
VEKTORER VINKELRET PÅ EN ANDEN VEKTOR
ForumindlægHej alle, Please hjælp!! Hvordan løser man den sidste opgave med at skulle finde t? Har vedhæftet opgaven. -
At lave sin ting(lektier)
ForumindlægKender i det at man gang på gang giver sig selv løftet, at i denne weekend vil man indhente det forsømte og man evig og altid, ikke får det gjort. Møder op mandag morgen, glad og udhvilet(tak søndag), men alligevel også med lidt dårlig samvittighed. Det må stoppe nu:) -
afstand solsystemet
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at isolere udtryk og forklar mig hvad opgave 3 gå ud på -
Lave og Jon Opgaver [NY]
ForumindlægHej Derude! Jeg mangler svar på følg. spørgsmål Men forstår ikke spørgsmålet, og kan derfor ikke svare på det. Kan I formulere spørgsmålet til mig? Der er 2. Det ene er: Forklar tekstens udgang og sæt forklaringen i relation til tidens samfundsmoral og det anden er Perspektiver teksten Hvordan sk... -
Det forsømte forår, perspektivering.
ForumindlægHej alle sammen. Ville høre om nogen kunne hjælpe mig. Jeg har valgt bogen det forsømte forår, i min Dansk Historieopgave. - Jeg skal så perspektivere til syndefaldsmyten og psykologi. Men lige netop disse to emner (syndefaldsmyten og psykologi) kan jeg umildbart ikke forbinde med 'det fo... -
Sisyfosmyten
ForumindlægJeg skal opstille en problemformulering hvor både dansk og filosofi skal indgå. Er der nogle der vil se på min problemformulering, eller evt. rette den til så den bliver mere præcis Hvilke centrale genretræk ses i Camus filosofiske essay Sisyfosmyten, og hvilken indflydelse har det haft på dansk... -
Utydelig udtale :(
ForumindlægHej sp. Jeg er en 16 årig dreng som skal i tiende klasse, men desværre taler jeg meget utydeligt Det mega irriterende, for jeg kan ikke rigtig have nogle mundtlige samtaler, uden personen siger:''Hvad?'': Jeg har pt togskinner på, og dem skal jeg først have af om 2 år :( Min tale... -
HJÆLP til at rette fransk stil
ForumindlægHej. Jeg skal aflevere denne fransk stil imorgen og kunne godt bruge lidt hjælp til rettelser. Jeg har selv rette det jeg kunne. På forhånd tak for hjælpen Les jeunes et les loisirs Comme loisirs, j’aime surtout être avec mes amis. Je suis avec mes amis après l’école... -
bevis f(x) = e^x og f'(x) =e^x
Forumindlægbevis dette !! -
Gymnasiet og 2 g
ForumindlægHej alle sammen! har et spørgsmål som jeg er forvirret over!! jeg har idag fået mine stanspunktskaraktere: Skriftligt og mundtligt dansk 7-4 mat- 7-4 religion 7 kemi 7-7 fysik 00-02 physkologi 7 engelsk 7-4 historie 4 idræt 4 tysk 4-4 Jeg vil gerne læse til medicin i fremtiden og gå... -
Hvordan kan man bedst forberede sig til den skriftlige eksamen i Dansk på A-niveau?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har et år til at forbedre mig danskfagligt. Jeg skriver utrolig sjældent tekster og har været for ringe til at aflevere mine danskafleveringer. Jeg er meget fattig på oplevelser og fattig på ord, og jeg mærker derfor en stor frustration, hver gang jeg skal skrive en dansk... -
BIOLOGI GENETIK SPØRGSMÅL, HJÆLP!
ForumindlægHej :-) Jeg har rigtig meget brug for hjælp til følgende gave, da biologi ikke har fanget min interesse, og jeg slet ikke har fanget det med gener. Så det er ikke "bare lige at".. for mig.. Hvordan løser jeg følgende opgave: Et forældrepar har en dreng og en pige. Børnenes morfar er fa... -
Punktmængde
ForumindlægUden hjælpemidler. På billedet nedenfor ses en punktmængde, M, der er afgrænset af funktionerne og Punktmængden har desuden grænserne x=0 og x=1. Bestem arealet af punktmængden M. Hjælp tak :) -
Immunforsvaret ved en virusinfektion - fig 111 fysiologibogen
Forumindlægskal forklare den her figur http://www.nucleus.dk/fysiologibogen/6/111.pdf om immunforsvaret ved en virusinfektion, og skal til eksamen imorgen. Håber der er en som kan hjælpe. Skal gerne lidt detaljeret ind på den, og har virkelig brug for hjælp til at uddybe den. Håber virkelig der er en, som k... -
Hvordan bliver man bedre?
ForumindlægHej alle mennesker.. Håber I nyder hver jeres ferie og tillykke til de nybagte studenter.. Jeg skal efter sommerferien gå i 3.g og jeg har et lidt større problem (jeg har engelsk på A men jeg har lige fået en utrolig dårlig karakter (skriftlig) - det skal siges, at engelsk ikke er min stærke si... -
Udlænding som dansklærer
ForumindlægHej. Jeg er af indisk oprindelse, men har en drøm om at blive gymnasielærer en dag, i faget dansk. Jeg ved det kræver hårdt arbejde, men det er ikke så meget det der bekymrer mig. Det er mere, at jeg ikke ligner en dansker. Tror I det vil skabe problemer for mig? Jeg tænker mest på ansættelse og ... -
Nå at lave alle lektier på stx..
ForumindlægHej har i råd til hvordan man når at lave så mange lektier som muligt? og hvor mange lektier lave i? tak på forhånd -
Ikke fået brev!!
ForumindlægHej, jeg er bare vred lige nu, fordi Post Danmark og/eller KU ikke har sørget for at jeg fik svar idag. Der var ingen hjælp at få på posthuset, og studiechefen fra KU kunne kun sige at jeg måtte vente til på mandag. Det er ikke det hele. KU startede min ansøgningsproces med at smide min ansøgning... -
SPANSK HJÆLP OVERSÆTTELSE
ForumindlægKan nogen oversætte disse spørgsmål til spansk? Det ville være til stor hjælp:-) 1. María og Lola er to husmødre, der bor i Moratalaz-kvarterret 2. Lola siger, at man sparer penge under udsalget 3. María protesterer, fordi hun ved, at det ikke er sandt 4. Lola har set Isabel Preysle...
