Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 15401 til 15420 af 18958
-
HJÆLP!!! Gymnasiet !!!
ForumindlægHej med jer :) Her efter niende klasse, skal jeg stare på gymnasiet, og skal tiil at have begynder-spansk på A-niveau. Men det ville altså være utrolig dejligt, hvis jeg ligesom havde en god start på spproget, så jeg ligesom ikke begynder uden nogen form for erfaring. Jeg ved seriøst indet om det... -
Kongruens (Lassen)
ForumindlægHeey. Hvordan skal 'lassen' bøjes med 'uns' som subjekt? Evt. "(lassen) uns doch mal in Ruhe..." På forhånd tak. -
Vil i rette?
ForumindlægHej er der ikke en der vil være så venlig at rætte denne korte tekst jeg har skrevet. Jeg skal bruge den til eksamen og vil gerne være sikker på den er rigtig. "BMW sind geründet in das Jahre 1922, die zwei Firma (Bayerische Flugzeugwerke und Rapp motorenwerke) Haben beide Motors für Flugze... -
Oversættelse
ForumindlægHej.. Håber der er nogle, der kan rette min oversættelse. Der Text handelt von Markus Mehring, der ungefähr 34 Jahre alt ist. Er lebt in einer Zweizimmerwohnung mit Balkon. Im Gegensatz zu seinem Nachbarn hat er nicht Fernsehen, aber braucht die Freizeit auf Abenteuerromane. Er arbeitet in einem ... -
Fortolkning af "reise reise", Rammstein
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med en dybere fortolkning af "Reise Reise" af Rammstein? På forhånd tak (super-girl) "Auch auf den Wellen wird gefochten Wo Fisch und Fleisch zur See geflochten Der eine sticht die Lanz' im Heer Der andere wirft sie in das Meer Ahoi Reise, Reise Seeman... -
hvad er den rigtige kasus?
Forumindlægnogen som kan se de fejl som jeg har lavet i min aflevering. fejlene er i parantes Der Film spielt in Deutschland und (Türkei)KØN . Die Handlung geschieht sowohl in der Gegenwart und der Vergangenheit. In den frühen 1960er Jahren entführt Hüseyin Fatma und heiratet sie gegen den Willen ihres Va... -
Spørgende stedord
ForumindlægHej Er der én, der vil komme med respons på nedennævnte oversættelsesstykke, så vil jeg blive glad. Einfach so Seite 54 Übung 38 1. Hvad er der i vejen? Was ist los? 2. Jeg forstod ikke helt, hvad der blev sagt Ich verstehe nicht ganz, was gesagt wurde. 3. Hvad har du hørt? Was hast du gehört? 4.... -
rette
ForumindlægHeiii :O) er der en der vil være så venlig at rette min opgave for fejl?? Birgitte Guten Tag. Sie wünschen? Die Kundin Guten Tag. Ich hätte gern ein Regal, bitte. Birgitte Wo in Ihre Wohnung scholl der Regal stehen? Die Kundin Der scholl in mein Wohnzimmer ... -
Nogle gode oversættere?
ForumindlægForstår simpelthen ikke den tekst ligemeget hvor mange ord jeg oversætter. Nogle der er klogere end mig? Das Geminsame der Menschheit verteidigen, war über die Interesseren der eigenen Nation zu stellen. Das Gemeinsame aller Nationen und Rassen, das grösser und unvergleichlich wichtiger ist als e... -
Ohms lov
ForumindlægNogen der kan forklare Ohms lov, har ikke helt forstået den (: -
FRANSK HJÆLP
ForumindlægHej jeg vil lige høre om der var nogen der vil læse mit eksamens oplæg igennem Skal til fransk eksamen i morgen . Je commencerai par le text qui sappelle Un sac de Billes "Un sac de billes" est un récit de l'enfance du juif Joseph Joffo pendant la Seconde Guerre mondiale. ... -
Adjektiver
ForumindlægHej alle, Jeg har læst, at adjektiver skal skrives med stort begyndelsesbogstav, hvis de fungerer som et substantiv. Jeg forstår ikke rigtig, hvad der menes med dette. Er der evt. nogle, som kan forklare, hvordan man finder ud af, om et adjektiv fungerer som et substantiv eller ej? Gerne med ... -
PLZ!!! OVERSÆTTELSE FEJLFINDING HELP
Forumindlæghej jeg har brug for jere hjælp så jeg beder ydmygt om jeres hjælp til at kigge denne tekst igennem for at se om der er fejl. MVH HK Overvægt Følelsen af at være anderledes kan hænge sammen med det overvægtige barns oplevelser. At barnet ikke kan og må det samme som andre børn. For eksempel kan b... -
Perihan
Forumindlæger der nogen der har læst Perihan... der kan hjælpe mig :) -
Optagelseskrav -
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og studser lidt over, om det er de samme optagelseskrav til HF- forhold til de andre, som vare i 3 år. På forhånd tak! -
Seem or seems?
ForumindlægHedder det: Sometimes life seem/seems boring? og hvorfor? -
Forstår ikke dette stykke - tekst
ForumindlægHej "Den sollte man mal auf eine Post in Italien schicken, dort könnte er weder etwas sprechen noch etwas erklären, und dann sollte er dort auch mal so an geschnauzt werden! Dann wüsste er, wie das ist!" Jeg forstår det ikke, er der en der vil hjælpe med at oversætte den til dansk? Tak! -
Substituerende produkter for Fødevarer?
ForumindlægHej. Jeg skal lave en analyse af en virksomhed indenfor fødevarerbranchen. ( Har ikke fundet virksomheden endnu ) Og jeg skal skrive noget om substituerede produkter. Hvad er det for nogle inden for fødevarerbranchen? Fx Bilka, som har et stort sortiment af fødevarer. Er substituerende produkter... -
Studieretning
ForumindlægNår man vælger studieretning, gør man det så ud fra hvad man gerne vil bliver og uddannet sig som efter gymnasiet? -
Præpositioner og verber
ForumindlægHej Er der nogen, som kan se, om jeg har ret? Præposition: jeg skal finde præpositioner. Zu spät = jeg mener, at “zu” bruges som et adverbium her, og ikke som et præposition ... ,um nicht zu spät zum Essen zu kommen. = jeg mener her, at det kun er “zum” der er præposition Verber: Hvad er forsk...
