Søgning på: international politik srp. Resultater: 15481 til 15500 af 16337
-
udregne snit..
ForumindlægHeeey,jeg pleger at udregne snit ved at addere alle karakterene og derefter dele med antallet af karaktere.. men nu har lige fået at vide at idræt og kunsterisk fag kun tæller som en ½ karakterhvordan udregner man så det ??jeg har i alt 16 karaktere.. 2 af disse tæller kun som en halv karakter..?? -
Karakter
ForumindlægHej! Jeg vil bare spørger om hvordan, jeg får min karakter til at stig i historie og samfundsfag. Jeg har ikke så meget baggrundsviden pga. Jeg ikke dansker. Min lærer dømmer os på hvor meget vi siger i klassen. Vi har slet ikke fået nogle test noget i den stil, hvilket jeg synes er noget lort... -
Reduktion i antallet af eksamener fra næste år!
ForumindlægOrientering/debat Måske er det gået nogens næser forbi. Det har kun ganske kort (og meget upræcist) blevet beskrevet i medierne og rundt omkring på skolerne. Det er ihvertfald min opfattelse af kun de færreste er klar over at der fra næste år (gælder for dem der går til eksamen næste sommer) er e... -
Ungdomshuset
ForumindlægHvad er jeres holdning til brugerne af ungdomshusets måde, at takle deres sistuation? -
Råd til F/K prøven FSA??
ForumindlægHej Jeg skal op i F/K afgansprøven på tirsdag. Jeg har forberedt mig med at lave dispositioner til hvert emne, og har rimelig styr på teorien. Kunne nogle af jer ikke fortælle om jeres oplevelse med prøven? Hvad man ikke skal gøre og hvad der er godt at gøre? Tak!! -
Muhammed-krisen!
ForumindlægHåber der er nogle som vil komme med deres synspunkt/meninger. Mangler lidt inspiration. Er nemlig i gang med at skrive AT-opgave. Hvilke principper i den muslimske og den vestlige kultur mener du kom i konflikt med hinanden under Muhammed-krisen? Tak ? -
ISRAEL OG PALÆSTINA
ForumindlægHej :) Søger hjælp til ovenstående spørgsmål, da jeg skal historie eksamen torsdag! 1.) Nogle der kan forklarer mig kort og præcist hvad mellemøstkonflikten handler om mellem Israel og Palæstina? 2.) Hvad handler situationen om med Sharons spadserretur på tempelbjerget i 1999?? Og den efterføl... -
Topskat
ForumindlægHej Sidder lige inde med et spørgsmål, som jeg håber nogle kan svære på: Helt ganske kort; hvad betyder bundskat, mellemskat og topskat ? Hvad ville der ske hvis man lettede topskatten? Fx? Please help me.. -
Priselasticitet
ForumindlægHej! Er der nogen som vil tjekke om mine udregninger for priselasticitet er korrekte? Jeg har ikke fået undervisning i priselasticitet, så det er altså selvlært. Det kunne derfor være rart om der er en der vil tjekke udregningerne igennem og evt. metoderne i matematik. Jeg ved det er mangelfuldt,... -
Hvorfor stemmer de DF?
ForumindlægHvorfor stemmer mange overførselsindkomstmodtagere DF, og hvorfor udråder DF sig som denne gruppes vogter, når overførselsindkomstmodtagerne har oplevet reallønstilbagegang, mens DF har siddet på magten? -
Last chance til at bestå makro
ForumindlægHej, Jeg har været så uheldigt at dumpe min makroøkonomi eksamen på CBS. Jeg skal op her slutning af maj,. derfor vil jeg gerne vide om der er nogen som kan hjælpe mig eller evt. undervise mig?? -
Vågn op Danmark!
ForumindlægStem borgerligt og red Danmark fra gæld! Hvis RØD BLOK vinder, ender vi som Grækenland og Irland. -
Idræt hører ikke til i Folkeskolen
ForumindlægIdræt hører på ingen måde til i Folkeskolen (og det tror jeg ikke at jeg behøver at forklare), derfor har jeg valgt at at gøre oprør ved ikke at deltage i idrætstimerne og være fuldstændig ligeglad med hvad min lærer giver mig i karakter. De fleste idrætslærere har klaret sig dårligt fagligt i sk... -
Kritik af Studieportalen
ForumindlægDet undrer mig at studieportalen er så benyttet, som den er. Skyldes det folks dovenhed eller måske deres manglende faglige kompetencer? Hvorfor skal forummet overfyldes med ligegyldige, trivielle spørgsmål, der er på et så lavt niveau at selv din kat vil kunne forklare det? Ideen bag en forum ba... -
Kommunist
ForumindlægHvad er mærkesagerne ved at være kommunist ? -
skriftlig eksamen dansk 2004?
Forumindlæghvordan er det gået med jer folkens? hvilke emer valgte i? er der nogen der skal op i tysk her på onsdag? -
Hvordan forbereder jeg mig bedst til historieeksamen?
ForumindlægJeg læser til historieeksamen d. 16. juni, men sidder med et par problemer. Jeg har indtil videre læst renæssance og hekseforfølgelser, men jeg har meget svært ved at skabe mig et overblik over det. Så hvis nogen har et forslag til, hvordan jeg skal gå til værks, vil jeg meget gerne have det. Vi ... -
Lektiehjælp!!!
ForumindlægHej. Mit problem er at jeg skal lave en fantasiferie sktil til på mandag, men jeg er ikke så god til at finde på fantasiferier. Er der nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg skal skrive? -
Ideologier
ForumindlægJeg læser og læser, da jeg er igang med at skrive SRO. Og nu er jeg simpelthen blevet så forvirret. Jeg sidder og læser om Kommunismen, som også kaldes marxismen og nogle steder socialismen. Jeg bliver så forvirret af alle disse betegnelser, og kan ikke finde ud af hvad der kommer af hvad, er der... -
Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym???
ForumindlægHeY Experter!!!Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym???
