Søgning på: Fra barn til voksen novelle. Resultater: 15501 til 15520 af 18758
-
Din frelser
ForumindlægHar du fundet Jesus, din frelser? -
Palæstina og Israel konflikten
ForumindlægHej jeg er igang med at lave en opgave om emnet, men mangler lige prikket over i'et... Jeg skal bare stille jer nogen spørgsmål om konflikten, hvis side i er på, hvorfor og hvordan i er blevet overbevist om hvem der har retten på sin side og så kan vi jo diskuter det.... -
ENERGILAGRING
ForumindlægHÆLP..... energilagring, nogle former eller metoder?? Alt viden vil gøre nytte, ved ikke noget som helst -
Vacciner mod celler i immunforsvaret
ForumindlægHej! Jeg har fået følgende opgave, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til: Diskuter brug af vacciner mod celler i immunforsvaret. På forhånd tak :) -
investerins- og provokationskristendom
Forumindlæghej forsåtr ikke helt investerins- og provokationskristendom! ved at ved provok. er alle på forhånd guds børn og ved invest. er det kun dem der underkaster sig guds krav. Men hvis nu en person går mod gud, men så angrer - er det så provok. eller invest. ? -
Pålædning på stranden
ForumindlægHvad mener I om det? Er det okay at pigerne render rundt uden bh for eksempel? Fordi det gør de, Jeg har naturligvis ikke et problem med det (overraskende nok) men det er lidt stødende hvis man fx ser en tyk pige uden tøj. Det er klamt! I burde blive derhjemme! Og hvad med drengene? Er det okat... -
oversættelse
ForumindlægJeg har forsøgt i timevis, men kan ikke finde en korrekt oversættelse af: Jeg skriver det hele, så giver det bedre mening. Arbeitslos hab Ich zu meinem Vater gesagt. Es steht nämlich im Keller. Hat er so rumgebrummt: Jetzt nicht, Morgen. Und dabei ist es dann geblieben. Weisst du, was der mac... -
Krydsningsskema - blodtype
ForumindlægHej :) Nogle der kan hjælpe mig? En kvinde med blodtype A gifter sig med en mand med blodtype A. Vis med et krydsningsskema hvilke(n) blodtype(r) deres børn kan få? -
diskriminanten d.. hjælp..
ForumindlægJeg har min funktion f'(x)=(2x-x2)*e-x hvilke tal skal jeg bruge til at sætte ind i formlen d= b2-4ac -
Islam' Sura?
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at forstå sura 93 Morgenlyset og sura 83 De med mål snydende i koranen? og forklare mig hvad begreberne, Sidjdjin og Illijun er? -
VIGTIIG EKSAMEN HASTER
ForumindlægJeeg skaal op til engeeelsk eksamen her i morgen .. Jeg skal bl.a. op til Bend it like Beckam.. Nogle der kan hjææælpee miig med at svare på spørgsmålet: Explain the title --> Bend it like Beckam .. Pleeasee.. DET HASTER På forhånd taakkk :) -
Brøker
ForumindlægHej alle, håber nogle kan forklare mig hvordan man lægger disse brøker sammen: 19 - 8 5/8 2/7 af 154 9 1/4 * 16 og er denne rigtig?: 3 1/7 + 5 2/3 = 8 17/21 ? tak på forhånd. -
substantiver i nominativ med bestemt artikel ??
Forumindlæghar fået følgende opgave som jeg ikke er helt sikker på. lav en liste med 20 substantiver fra billedet. de skal stå i nominativ med bestemt artikel, f.eks das auto, der mann... ( på billedet er der en masse børn ) biler, lastbil, kirke, hotel, tyv, politi. osv. tror i jeg skal finde 20 s... -
Hjælp til Essay.
ForumindlægHej! Jeg har fået skrevet min essay færdig (vil jeg selv mene) så ville høre om nogen ville læse den igennem og skrive feedback og nogen ting jeg kunne ændre i den. Ville være super fedt :) Det smukke ved Danmark Tjaaa.. Hvad er det smukke ved Danmark? Jeg tror ikke, at der er et enkelt og ... -
Bush 9/11 talen
ForumindlægGoddag alle! Jeg er igang med at stille Pave Urban ll, tale op imod Bushs tale, som han holdte den 20 september 2001. Jeg skal sammenligne dem (ligheder og forskelle), og til det skal jeg bruge en analyse og fortolkning af Bushs tale. Jeg har selv analyseret Pavens tale, og søger inspiration til ... -
Feedback på analyse af Hip Hip Hurra!
ForumindlægHey guys, jeg har lavet en analyse af Billedet Hip Hip Huura! af P.S.Krøyer. Jeg skal bruge denne analyse til min dansk mundtlig eksamen, så det ville betyde enormt meget for mig, hvis der var nogen som gad og læse den igennem, og give feedback på, om jeg evt. mangler at uddybe noget, eller om ... -
Karakter til gymnasiet
ForumindlægHej. Jeg går i ottende klasse, og har lige fået min halvårskarakter. Jeg ønsker virkelig at komme på gymnasiet efter niende, altså stx. Men jeg er ikke sikker på at mine karakter er gode. Min lærer siger, at karakterne spille... -
Jeg overvejer at skifte Gymnasium
ForumindlægHej! Jeg er en pige på 17 år, og jeg overvejer at skifte gymnasium. Nu er jeg helt færdig med 2g, men jeg overvejer at tage 3g på et andet gymnasium efeter sommerferien, da jeg ikke har det så godt socialt i min nuværende klasse. Jeg ved ikke om det er en god ide, da jeg er bange for at k... -
etik og moral (videnskabsteori)
ForumindlægHej alle Jeg har et spørgsmål i etik, moral og videnskabsteori, som jeg har brug for hjælp til. Opgaven lyder: Gør rede for det etiske grundlag for denne paragraf: "I enhver medicinsk undersøgelse skal enhver patient - herunder kontrolgruppen, hvis en sådan findes - tilsikres de bedste ander... -
Produktion af 75se
ForumindlægJeg sidder og mangler hjælp til opgave b i den opgave som jeg har vedhæftet. Jeg ved ikke hvilken formel eller hvilke antagelser jeg skal bruge. - Håber nogle kan hjælpe
