Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 15581 til 15600 af 22496
-
Bestemmelse af mulig baserækkefølge?
ForumindlægJeg sidder med et eksamenssæt fra en skriftlig biologi A-eksamen som viser sig at være lidt udfordrende af den grund, at den nødvendige baggrundsviden so far har været ren selvstudie...thanks kære lærer! Anyway, en af opgaverne omhandler angivelse af en mulig baserækkefølge udfra nogle viste amin... -
Nelson Mandela
Forumindlæg´HEyyEr der nogen som vil være så sød at rette denne tekst for fejl..på forhånd takPrison Life on Robben Island(1961 - 1988)The prison life was very difficult for Nelson Mandela. There were four categories of prisoner. He was one of them with the fewest privileges. In wintertime the prison was co... -
Hjælp til rettelse af engelsk! skal afleveres inde kl 24
ForumindlægHej. er der nogen der vil kigge min stil igennem på omkring de 800 ord? :) det er min sidste engelsk stil nogensinde, ville blive rigtig glad for at slutte engelsk af med noget godt! stilen er vedhæftet, og hvis du vil hjælpe mig, så send stilen tilbage pr. mail: [email protected] -
Oversættelse
Forumindlæghej jeg skal oversætte en tekst fra dansk til engelsk, jeg har selv kommet med et par forslag, men al hjælp og alle rettelser vil være mere end velkommen. danske tekst: Søvnens betydning for evnen til at huske er overraskende vigtig, viser nyere forskning. Menneskets hukommelse opbygges i stad... -
Det forsømte forår
ForumindlægHej derude, jeg kunne godt bruge nogle gode råd til min roman analyse omkring det forsømte forår.! 1. jeg skal sige hvad temaet er. 2. finde ud af hvad budskaber er. 3. finde ligheden mellem disse to. og aner simphelthen ikke hvad jeg skal skrive. Så er der nogen som kan komme med nogle evtue... -
Definitions-og værdimængde for lineær, eksponentielle og potensfunktioner
ForumindlægLineære funktioner f(x)=ax+b Man kan indsætte alle værdier ind på x's plads Definitionsmængden for lineære funktioner er derfor Dm(f)=R. R står for alle reele tal Da vi kan indsætte alle værdier på x's plads, så kan vi få alle y-værdier. Værdimængden for lineære funktioner er Vm(f)=R ... -
Taylors formel
ForumindlægHey.. Jeg går på HH3e på viborg handelsskole og skal skrive sso i matematik omkring taylors formel. nogen der er i samme situation, eller bare kender noget til denne formel må de gerne skrive til mig da jeg nok får brug for noget hjælp..? [email protected] Mvh Morten -
SSO ?
ForumindlægHej.. jeg siddr med min SSO og jeg har fået nogle opgaver på billag hvor en eller flere SKAL inddrages.. Men mit spørgsmål er så hvorvidt disse sider som opgaverne fylder tæller med i de 15 sider som opgaven skal fylde?? -
Fuldt pensum
ForumindlægHej, jeg har pga. mit skriftlige fravær, været nød til at komme op i fuldt pensum, hvilket jeg skam har det fint med. Men da jeg har 13 eksamerner og skulle op i, er det svært og forberede sig til hver eksamen. Mit problem ligger i, at da eksamenerne blev oplyst, blev der kun oplyst 12 ek... -
Hvad bliver pH efter blanding af NaOH og HCl
ForumindlægHej! Jeg er lidt rusten i pH-udregninger. Jeg har problemer med at finde svar på følgende.... Hvis jeg hælder 2 L NaOH (som indeholder 48 mg/L) i 0,2 L HCL med concentrationen 0,1 M, hvad ender pH så med at være? På forhånd tak :) -
Matrixopgave løses via Gaussian Eliminering?
ForumindlægHej Derude Jeg har fået følgende opgave. En revisor har fået følgende information: Kunde A har betalt 3150 kr. for 1 bord, 4 stole og 3 skabe. Kunde B har betalt 7050 kr. for 2 borde, 9 stole og 7 skabe. Kunde C har betalt 6600 kr. for 5 borde, 9 stole og 2 skabe. Revisoren spørger he... -
Hvordan foregår matematik B
ForumindlægHej folkens! Vil lige spørge om man kan komme op i de ting man har lært i 1.g eller er det lun det man lærer i 2.g hvis man skal til eksamen og hvis Man nu ikke har følgt med igennem året kan man stadig få gode karakter end 00 og hvordan fåeegår det plz hjælp mig Går på 2.g handels - hhx -
Differentialligninger gør prøve
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til eksamen i morgen og jeg har lidt problemer med at gøre prøve. Jeg synes især den er sævr er at vise npr den har en løsning der hedder dy/dx =... Jeg har 2 opgaver jeg meget gerne vil have hjælp med: - gør rede for funktionen f(x)= e^2x + 3, er en løsning til... -
jura eksamen 1. år
Forumindlæghey Hvor kan man se hvornår man skal til eksamen? Er der nogen datoer allerede eller hvornår kommer de op? Er de svære og hvor stor en forskel er der fra dem og gymnasiale eksaminer? Har hørt ordet: dispositioner - hvad er det? Det har åbenbart noget med eksamener at gøre.. -
Løs binom ligning
ForumindlægJeg har følgende opgavetekst: Et andet komplekst polynomium er givet ved Q(z) = z 4 + 2 . d) Løs den binome ligning Q(z) = 1 idet løsningerne ønskes angivet pa rektangulær form. Hvad er fremgangsmåden? Pft. Tino -
OLD EKSAMEN 6.6.2007
ForumindlægHEEEJ :) HVOR MANGE SKAL OP TIL OLD. EKSAMEN D. 6??? ER I NERVØSE?? HAR I NOGLE GODE TIPS TIL IKKE AT VÆRE NERVØS??? -
ILIADEN sang: 1, 2, 3 og 22
ForumindlægHeej alle.. Skal til eksamen på mandaaag :S.. sidder med Iliaden (oversat af Christian Wilster), og har som pensum sang: 1, 2, 3 og 22.. Evt. nogen som ligger inde meed notater til nogen af dem?:S.. -
Rettelse, plz ?
ForumindlægHej, jeg har lavet en dansk - engelsk oversættelse, og ville høre om der var nogen der gad og rette den ? Tak på forhånd -
Bedre til faget?
ForumindlægJeg vil utroligt gerne blive bedre til faget engelsk. Jeg synes jeg læser det utroligt godt. Men når det kommer til det skriftlige så er det ikke lige så godt som læsningen. Har i nogle gode råd til at blive bedre skriftligt? -
Forståelse af en sætning
ForumindlægHej Følgende sætning er givet: Goal: 10% share of cordless screwdriver market by 2015 Spørgsmål: 1) Skal "10% share" forstås således, at der skal sælges 10% skruetrækker ud af den totale mængde, der produceres? 2) Er "by 2015" inkl. år 2015 eller er det til og ...
