Søgning på: amish folket. Resultater: 15721 til 15740 af 19974
-
Debatterende artikel
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive en debatterende artikel i 2g efter den nye reforms regler. Vi har ikke fået et eksempel på denne type aflevering og derfor ville jeg høre om der er nogen der har sådan et eksempel, så jeg kan se om jeg gør det rigtigt. -
Projekt opgave.
ForumindlægHej jeg er igang med projekt opgave, jeg kunne godt tænke mig hvis nogle kunne svarer på dette spørgsmål. Hvorfor ses døden som noget frygteligt? Det kunne være nice, hvis i kunne svare fra både religiøse og ateistisk synspunkt -
Fysik på AU
ForumindlægHej SP, er der tilfældigvis nogle herinde, som har erfaring med studiet og ønsker at fortælle herom? Både ift. undervisning, arbejdsmængde, gruppearbejde, socialt miljø, studiemiljø osv. På forhånd tak. -
hjælp til opgave
ForumindlægJeg har lidt problemer med en opgave. Jeg får infomeret at to bilder støder sammen og herefter får man infomeret: 1) Den første bils masse (200 kg) og hastighed (35 km/t) 2) Den anden bils masse (245 kg) og hastighed (50 km/t) Det vil sige at man skal man finde frem til den samlede tab i kine... -
hvad betyder sætningen
ForumindlægHvad betyder dette? Vores fælles styrke næres ved, at vi har respekt for vore medmennesker og viser tillid til hinanden, for vi har alle et ansvar for fællesskabet. Det er selve vort samfunds rødder. Hvis rødderne er syge, kan træet ikke stå, og det vil tage mange år for et nyt træ at vokse ... -
angiv syrer og baser + KB eller KS
Forumindlæghey, nogen som kan give et eksempel på hvordan at disse skal løses? -
Hjælp med at sætte startkomma og punktum, haster meget.
ForumindlægEr dette korrekt? Hvis ikke, vil i så gerne hjælpe mig? “Han har også hele tiden et mareridt, et mareridt han ikke kan fortælle nogen om.” “Et monster opsøger ham. Et monster der er lavet af takstræet fra hans baghave.” “Han har også et mærkeligt mareridt. Et ma... -
help me pleez
ForumindlægHej jeg skal argumenter og diskussion for artiklen fair use fair trade mikkel much siger : “Hvis vi ser ophavsretsøkologisk på det, kan vi kun få bæredygtigt kreativt indhold, hvis vi genopretter betalingsbalancen, så de kreative kræfter modtager en rimelig betaling.” Med “geno... -
Geografi opgave
ForumindlægHejsa !Jeg sidder her med en opgave i geografi som hedder: "Kulturlandskabets ændringer" og som tager udgangspunkt i 4 billeder, som er på side 342 og 343 i Geografihåndbogen. Der skal jeg beskrive den viste udvikling. Men jeg mangler ligesom lidt for at komme i gang, så ville høre om d... -
Muslimer (HJÆLP)
ForumindlægHej alle sammen, kan nogle af her være søde, at hjælpe mig med disse spm? Hvorfor følger nogle muslimer mere deres kultur end deres religion? Hvad kan være grunden til det? Hvilken verden del tror i, at de gøre det mest? Jeres personlig mening, om det? Jeg håber, at i kan hjælpe mi... -
Dumme og irrelevante bemærkninger.
ForumindlægJeg er begyndt ofte at støde på følgende tekst i forskellige tråde:Indlægget er fjernet, da indholdet fandtes irrelevant for diskussionen i tråden.Hvorfor pludselig så meget censur? Der er visse personer her på sitet, hvis mavesure og irrelevante bemærkningen plejer at gøre min dag lidt sjovere (... -
LENIN og Sovjetunionen
ForumindlægGodaften:)Jeg ved at der er mange herinde der er meget politisk og historisk bevidste, så hvis lige der er 1 eller 2 der har lyst og tid til at kigge dette igennem, så vil jeg være suuuuuper GLAD:) Sovjetunionen efter revolutionenLenin om Sovjetmagtens nærmeste opgaver:1) Lenin vurderer Sovjetuni... -
tysk stil fra i dag
ForumindlægEr der en der lige vil kigge min stil igennem jeg har skrevet i dag, og sige om der er mange fejl og hvordan den er. Den skal ikke rettes bare kommenteres.Zwischen den Welten1. Der Erzähler in dem folgenden Text ist einen jungen Mann, der in dem östlichen Teil von Berlin aufgewachsen ist. Er ist ... -
Tragedieellerskandale for kongehuset??
ForumindlægSom titlen siger:Er det en tragedie eller en skandale for kongehuset, når nu Joachim og Alexandra bliver skilt.Er der nogen mening i at have et kongehus, når de nu alligevel "bare" er som alle andre mennesker. I og med at et kongehus ikke har nogen reel funktion i samfundet, er meningen... -
Tørklæder
ForumindlægHej alleJeg skal skrive en lille stil om det at have tørklæder på. Eller rettere om det skal forbydes i lande som Tyskland og Danmark? Da jeg ikke ved såeh forfærdelig meget om hvorfor de har dem på osv., ville jeg høre om der er nogen, der har nogen gode ideer?.. Hilano -
Bestem funktion - steg i en ovn
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt hjælp. Opgaven lyder således: Ved stegningen af en bestemt steg kan temperaturen i stegens indre beskrives ved funktionen I(t) = 200(1-0,9*e^(-0,0091*t)) hvor I(t) er temperaturen i stegens indre (målt i ºC), og hvor t angiver tiden efter. at stegen er sat i ovnen ... -
faglig spørgesmål søges så lærerne rigtig kan vise deres kunnen til sidste skoledag
Forumindlæghej til sidste skoledag hvor vores klasse skal lave underholdning er det mit ansvar at finde nogle kvalificeret spørgesmål til vores matematik,dansk,fysik/kemi,samfund,og religion lærere.Jeg søger spørgesmål som kan stilles hver enkelt lærer om deres fag. fx dansk læreren om at stave til er meget... -
VI ER SNART STUDENTER...........!
ForumindlægVil bare minde alle jer der snart springer ud som studenter om hvad det egentlig er vi kæmper for lige nu..... (det er ikke altid man når at tænke over det, og glæde sig over det)... Glæder mig helt sindsygt til at få den skide hue på, har i det på samme måde?????????Held og lykke fremover til al... -
Alternativ måde at tjene penge på?????
ForumindlægSidder og og skal finde ud af hvordan jeg skal tjene penge til drømmerejsen....Synes næsten et halvt år i et supermarked e.l bare er FOR kedeligt og har ikke rigtig den der passion for at lege med små børn. Og hvad gør man så hvis man gerne vil have et arbejde i et sjovt miljø (evt i udlandet men... -
Troende og 'oplyst'?
ForumindlægEr det muligt at være både troende og …… have en naturvidenskabelig profession?… være oplyst (ved oplyst menes der kendskab til evolutionsteori mm.)generelt?… etc.?Umiddelbart virker det ret selvmodsigende og dobbeltmoralsk.Grunden til at jeg spørger, er fordi min gamle fysik/kemi-lærer i grundsk...
