Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 16121 til 16140 af 19042
-
Eksamensopg. 2001-8-2
ForumindlægHej alle sammenEr der nogen som sidder inde med besvarelsen af eksamensopg. fra 2001(-8-2) -delprøven med hjælpemidler.Jeg har været syg og er kommet bagud med mine lektier! Er der please nogle som kan læg den ud på siden...?På forhåmd takHilsen Thomas -
Opstilling af diff.ligning - elbil
ForumindlægHej studieportal-brugere. Jeg har fået stillet nedenstående opgave, men kan ikke komme igang. Bar et lille skub til starten er nok :). Jeg skal opstille en differentialligning for en elbil vha newtons anden lov. de to eneste ting jeg skaltage hensyn til er at Fr=-kv og Fd=-1/2pCdAv^2 hvor p... -
Geografi opgave
ForumindlægHejsa !Jeg sidder her med en opgave i geografi som hedder: "Kulturlandskabets ændringer" og som tager udgangspunkt i 4 billeder, som er på side 342 og 343 i Geografihåndbogen. Der skal jeg beskrive den viste udvikling. Men jeg mangler ligesom lidt for at komme i gang, så ville høre om d... -
laks
ForumindlægI tabellen ses sammenhørende værdier af længde og vægt for en laks. Laksens længde (cm) 50 60 70 80 90 100 105 Laksens vægt (kg) 1,29 2,19 3,47 5,11 7,45 10,36 12,05 I en model antages det, at laksens vægt kan beskrives ved en funktion af typen V =b⋅ La , hvor V er laksens v... -
Opg. 2 maj 1993
ForumindlægHejkunne nogle evt. tænke sig at hjælpe mig med opgave 2 i maj 1993. Den hedder titrering af havvand, hvis dette skulle hjælpe nogle.... -
Jeg har en depression.
ForumindlægJeg har fået en ekstremt dårlig start på mit første gymnasieår. Mine forældre er gået fra hinanden efter en del problemer med min alkoholiske far... Han har råbt af mig i flere år, kaldt mig diverse ting. Det og en masse andre ting har gjort, at jeg nu har fået konstateret depression. Jeg er på... -
Hjælp til IQ og G-faktor
ForumindlægHej :) Er der nogle der ved, om IQ og G-faktoren er det samme? -
Arbejde og mekanisk energi
ForumindlægHejsa er der nogle fysik nørder, som kan fortælle mig hvordan arbejde hænger sammen med mekanisk energi? Er lidt lost :( -
Hjælp....! Mat???
ForumindlægGoddag..! er der en som kan hjælpe mig med denne opgave???Det jeg skal gøre er at Beskriv talmæssige forskelle og forhold mellem den første triatlon og en Ironman. Er der en som kan fortælle hvad jeg skal gøre?? -
Alternativ måde at tjene penge på?????
ForumindlægSidder og og skal finde ud af hvordan jeg skal tjene penge til drømmerejsen....Synes næsten et halvt år i et supermarked e.l bare er FOR kedeligt og har ikke rigtig den der passion for at lege med små børn. Og hvad gør man så hvis man gerne vil have et arbejde i et sjovt miljø (evt i udlandet men... -
hjælp
Forumindlæg -
Svagheder ved den danske velfærdsstatsmodel
ForumindlægHej derude. Jeg sidder og skal skrive om den danske universelle velfærdsstatsmodel og skal bl.a. komme ind på styrker og svagheder. Styrker kan jeg se mange af, men hvad med svagheder? Jeg kan ikke umiddelbart se nogen, men hvad med dig?På forhånd tak -
Fysik-opgave - 3.g
ForumindlægHejSolens luminositet er:L-nul=3,826*10^26 Wa) Hvor meget masse omdannes der hvert sekund til energi i solen?Er dette korrekt:delta-E=(L-nul)*t=3,826*10^26 W * 1 s=3.826*10^26 J = 3,826*10^26 J * 1/(1,602*10^-19 J) = 2,388*10^45 eV = 2,388*10^39 MeVdelta-m=(delta-E)/c^2=2,56*10^36 u -
Fosforylering af glukose
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har vedlagt en fil, med min opgave. Da jeg er rigtig dårlig til kemi, føler jeg ikke rigtig jeg kan svare på opgaven, og håber der er nogle, som vil hjælpe mig. På forhånd tak :) -
UWC - IB
ForumindlægBag akronymerne i overskriften:\nUWC, United World Colleges\nDansk: http://uwc.dk/hvad_er_uwc/\nEngelsk: http://www.uwc.org/\nIB, International Baccalaureate \nEngelsk: http://www.ibo.org/ibo/index.cfm\n\nJeg overvejer at indsende en afsøgning til UWC. UWC-DK sender årligt 10 - 12 danske lever ru... -
Studietur?
ForumindlægJeg skal på studietur på søndag og glæder mig selvfølgelig rigtig meget..:)Jeg ville bare høre om hvor i har været/skal hen på studietur?Og er der nogen der har været i Rom, som er der hvor jeg skal hen, som har noget spændende at fortælle om det!? :) -
transport
ForumindlægHey..sys I det er helt galt at bo i vejle, også have uddannelsesplads i århus..Tror I ikke det vil gå, at have en uddannelses plads som er lidt langt væk?..vil ikke rigtig flytte.. -
Hvad kan jeg gøre uden gymnasiet?
ForumindlægHej :) Jeg har gået i STX, derefter skiftet over til HF, og havde tænkt mig at gå på HTX. Men jeg har hele tiden aldrig haft lyst til at gå på et gymnasium. Efter at gå i skole halvdelen af mit liv er jeg blevet træt af det. Jeg vil bare gerne vide om der er sucess uden en gymnasial ud... -
Medicin eller biologi
ForumindlægHejsa. Jeg går som så mange andre og overvejer hvad jeg skal læse. Mit valg står sådan set imellem medicin (lægevidenskab) og biologi. Jeg ville høre om der er nogle der har kendskab til uddannelserne og kan komme med pros and cons. Synes at begge uddannelser virker spænende, fordi at d... -
final fantasi vii
ForumindlægHej.. er der andre som spiller final fantasi VII??har nemlig et spørgsmål verørende dette..
