Søgning på: tysk disposition. Resultater: 16321 til 16340 af 18462
-
Hjælp til biologi eksamen!!
ForumindlægHej. Jeg sidder og er ved at forberede mig til biologi eksamen og der er nogen ting jeg ikke kan finde ud af, og er ved at gå lidt i panik over det. Jeg skal kunne redegøre for hvad forskellen mellem effektorhormoner og overordnede hormoner er. Kan simpelthen ikke finde noget om det nogen ste... -
The Exorcism of Emily Rose?
ForumindlægEr der nogen af jer, der har set denne film? I så fald, er den ikke bare uhyggelig. Jeg synes virkelig den er, i og med, den er baseret på en virkelig hændelse. Ja det gør det jo ikke sjovere. Jeg synes I skulle se den. Og jer der har set den, hvad mener I om den? -
Ikke låse sit bevis og tage nogle fag om
ForumindlægKan man stadig bruge denne "metode", hvis man vil forbedre nogle karakterer, så man kan komme ind på drømmestudiet "Hvis du VIL tage et/ flere fag om, rækker du den mentale langfinger til dit gymnasium, og lader være med at komme til den/ de sidste eksaminer. (Og lader være med at... -
Giddens! -sociologi
ForumindlægHey! er der nogle dejlige samfundsfaglige kloge hoveder, som i korte og nemme træk kan redegøre for hvad Giddens siger? Jeg er lidt i tvivl nemlig -
Angående Gym?
ForumindlægHej, jeg vil gerne lige spørge om noget. Hvis man går i 9.klasse og man skal til gym efter, og man er allerede optaget i gym så er det lige meget med karakterene i eksamen, ikk? Og lige en ting til, hvis man skal optage sig til gym skal man så tage optagelsesprøven? og ved i om den er svær? -
Jeg kan ikke forstå forskellen op DDR og BDR
ForumindlægDer er sikkert andre forumindlæg om dette emne, men jeg har søgt lidt og kan ikke rigtig finde noget, så håber på at der er nogen der kan forklare mig hvad forskellen op DDR og BDR er? Samt hvem der var de rige og hvem der var de fattige.. :) på forhånd tak! -
Hjælp, Holocaust
ForumindlægHej Jeg ska til at skrive om teorier inden for antisemitisme. Derfor ville jeg høre om der er nogen herinde som kan vejlede mig fordi jeg er på bar bund. Synes det er et begreb som jeg har svært ved at forholde mig til. Jeg har forstået at vi har en traditionel og en moderne antisemitisme begreb.... -
Adjektivers bøjning
ForumindlægHej. Jeg er meget forvirret omkring, hvornår man kan konkludere at et adjektiv er "kompareret" eller bøjet på den stærke/svage/blandede bøjnings præmisser? PLEASE HJÆLP! På forhånd tak. -
Rettelse af kun 8 linjer
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette for fejl i min oversættelse? Gerne inden onsdag d. 11, på forhånd mange tak! :-) Jeg vil sende det i en besked til dig. -
Problemer med en formulering + der
ForumindlægHar lidt problemer med at formulerer sætningen; 'Eksempelvis ejer kun 17% af befolkningen hele 75% af de private formuer, og der er stadig en masse mennesker, som lever under fattigdomsgrænsen.' Jeg har til det første komma, men vil gerne høre jeres forslag på resten? - Så er der noge... -
til erik morsing
ForumindlægDer Vater sagt: „ Wir haben zwei (Tochter), Gisela, die (Jünger), und Sabine, die (ältre). Sabine sieht wunderschön aus. Ihrer (haare) (hat) immer sehr schön werden (denne sætning duer ikke, weil sie (es) mit Pantene Pro-V waschen, aber Gisela braucht das (billigen) Shampoo von Aldi. Außerdem ha... -
lidt hjælp - sætninger
Forumindlægjeg er lidt i tvivl om jeg har oversat følgende sætninger korrekt... håber en vil tjekke dem igennem; specielt akkusativ og dativ :) Læreren skriver sætningen på tavlen – Der Lehrer schreibt den Satz auf die Tafel I aften spiser Hans og Inge på restaurant - Heute Abend essen Hans und Inge auf ein... -
oversættelse
Forumindlæghej, er der en, der vil læse min oversættelse igennem for fejl? her er den: Erinnerungsbilder In diesen Jahren erscheinen viele Bücher, wo sowohl bekannte als auch unbekannte Personen über ihre einigen Leben schreiben. Auch das Fernsehen bringt oft Sendungen mit dem einzelnen Menschen im Zentr... -
Scenisk fremstilling
ForumindlægJeg har et spørgsmål angående scenisk fremstilling i noveller på engelsk. Hvilken effekt har en scenisk fremstilling. Er der nogle som vil hjælpe med det vil jeg bliver super glad . Tak -
(Haster til på mandag!) Berlinermuren.
ForumindlægEr der nogen der vil være så flinke og tjekke efter fejl i denne tekst? Jeg har selv brugt rimelig lang tid på den nu, og vil gerne vide om der er nogen fejl i den? Tusind tak!!! :D Die Mauer Die Berliner Mauer fiel in der Nacht von Donnerstag, dem 9. November, auf Freitag, den 10. November 1989... -
Hjælp til procent
ForumindlægI Vesttyskland køber Jørgen et lille TV for 425 D-mark. Kursen på D-mark er 348. Hvor meget koster fjernsynet i danske kroner? 1 kr. = 348 : 100 = 3,48 D-mark 3,48 x 425 = 1479 kr. I Danmark koster det samme fjernsyn 2365 kr. Hvor mange procent har Jørgen sparet i forhold til den danske... -
film
Forumindlæghej er der nogen der har set det der mini serie på tv2 "kun en pige". hedder den vist.. Jeg vil gerne spørge om hvad den handler om. Bare hurtigt og kort. mv Fassos -
Htx / Stx ?!
ForumindlægHej! Jeg går i 9. kl og skal snart finde ud af, hvilket gymnasium jeg skal vælge. Dermed har jeg MEGET svært ved at træffe en beslutning! Altså jeg står i det dilemma, at jeg ikke kan finde ud af, om jeg skal vælge stx / htx. Derfor tænkte jeg på, om der er nogen, som vil fortælle / hjæl... -
Geometrisk isomeri
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp til at løse et par opgaver om geometrisk isomeri. I hvilke af følgende tilfælde er der mulighed for geometrisk isomeri: 1. 1,1-dichlorpropen 2. 2-methylhex-2-en 3. 3-methylhex-2-en Det eneste jeg har brug for hjælp til er at få lavet skruturformlerne fo... -
hjælp til engelsk
Forumindlæger der nogle der vil rette min engelsk stil jeg skal aflever den i morgen er der nogle der vil det: It was just yesterday that we heard the pop idol Michael Jackson was dead. it was so sad that you become totally upset. For me it was that when I heard that he had died so I thought about just wh...
