Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 16361 til 16380 af 186241
-
Spørgesmål??
Forumindlæg? Tegne en graf ud fra en ligning, aflæsning af ens egen graf?? - Hvordan kan jeg gøre dette?? ? Almindelig pengeregning?? - hvad er det eks?? ? Beregne omkreds og areal i virkeligheden?? - hvad mener De med ''i virkeligheden?'' -
Old -noter
ForumindlægHej. Ville lige høre, om nogen lå inde med nogle notater til oldtidskundskab, som de vil dele ud af? -
Fuldstændig forbrænding af sprit
ForumindlægHej :) Jeg er ved at lave en opgave, hvor jeg skal skrive reaktionsligningen for forbrændingsreaktionen for sprit C2H5OH. Er der nogen, der ved hvordan man gør? Tak på forhånd :) -
Billede i sidehoved?
ForumindlægEr det på nogen måde muligt at have et billede i sidehovedet, der går helt op og helt ud til kanterne. Kunne nemlig godt tænke mig at have firma logo på alle sidehoveder i vores projekt rapport, både fordi det kunne se godt ud, og bare for at prøve om det kan lade sig gøre :-) Kunne evt. også ha... -
Bredere margin
ForumindlægJeg er lige begyndt på at eksperimentere med Latex. Men på mine dokumenter står teksten ikke nok ud til kanten. Så hvordan ændrer jeg marginen i Latex. Og noget andet: Hvordan installerer jeg Babel (Dansk sprogsæt), da den melder en fejl om at den mangler. Den er vel ikke med i Miktek, som er de... -
Monotoniforhold?
ForumindlægHej jeg står i den uheldige situation at jeg skal gøre rede for sammenhængen mellem differentialkvotienten og monotoniforholdene for en funktion, er der nogen der kunne hjælpe mig med dette? Det er taget ud fra en nogle spørgsmål til matematik eksamen? Forstår ikke helt hvad der menes med det... -
partial differentiering
Forumindlæghej allesammen.. er der nogen som kort kan forklare mig princippet i partial differentiering.. tak :) vh. -
Passiv eller aktiv?
ForumindlægHej, Er lige i tvivl om denne sætning er aktiv eller passiv og om den står i simpel eller udvidet form? "Jesse had been working on the glue press." Håber også I vil komme med en begrundelse :) -
Svært bevis!
ForumindlægHvordan beviser jeg at a^n * a^m = a^(n+m) for R ? -
Ligninger hjælp!
ForumindlægHej allesammen Jeg kan simpelthen ikke huske hvordan man løser en ligning...Der er mange der skal laves, så hvis jeg kunne få hjælp til de her, vil jeg selv prøve at lave resten af dem.. 10x+7=3x-23 8-3x=5-9x Tak på fohånd -
Nogle guides til Maple me linær regression? og generelt hvordan man bruger := og solve og fsolve?
ForumindlægSkal til prøve snart, HJLÆLP! -
Fremlæggelse
ForumindlægKort og god forklarig af sætningen: "Hvis en differentiabel funktion f har lokalt maksium eller lokalt minium i x0 vil f ' (x0) = 0.. Trinvis forklarende, skal bruges til fremlæggelse for klassen.. -
Nådsensbrød
ForumindlægHvad er hovedproblemet i den historie? er det bare at den der fattiggård er så fordærdelig? -
fortyndningdformlen
ForumindlægNogen der kan forklare mig kort om fortyndsformlen?? :) -
At blive god til mat?
ForumindlægJeg skriver på baggrund af nogle aflagte prver gennem mit første år på Gym (STX) med Mat. A. Problemet er, at jeg ikke har fået over 4 og har endda fået 00 den ene gang! :-( Jeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg kan blive bedre! Har i et par gode råd, tips, hvad som helt? Har tænkt på at læse... -
bremsning af beta-partikler?
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen på onsdag, og har trukket emmenet atomer. Opgaven går ud på at vi skal finde et, helst flere, forsøg omkring det emmene vi er kommet op i. Jeg ved ikke rigtig hvilke forsøg man kan lave med atomer, derfor søger jeg hjælp her. Et forsøg med bremsning af beta-partikler, ... -
Islam
ForumindlægHar man fri vilje i islam eller er alt determineret? Det virker lidt som m, når man læser Sura 16, at man har fri vilje.. -
Hjælp til Engelsk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle jer 3.g'ere der snart skal til eksamen. Jeg skal til eksamen i skriftlig Engelsk på mandag og ville gerne høre om nogen af jer har været til engelsk eksamen og derfor ved hvilke opgaver man kan blive udsat for? :) Kunne virkelig godt bruge noget hjælp - jeg vil selvfølgelig ikk... -
Corioliskraft
ForumindlægHej hej! Nogen der lige kunne forklare mig hvad Corioliskraften er. Jeg har undersøgt det, men forstår den ikke helt. Hvis nogen kan knytte nogle ord til den her animation ville jeg være glad :) http://www.classzone.com/books/earth_science/terc/content/visualizations/es1904/es1904page01.cfm?chapt... -
Potensfunktioner - find a og b
ForumindlægTabellen viser antallet af krondyr, der er nedlagt ved jagt i perioden 1965-2005. Årstal: 1965 1975 1985 1995 2005 Antal nedlagte krondyr: 800 1100 1700 1800 4000 Udviklingen kan beskrives ved en funktion f(x) = b*a^x, hvor f(x) e...
