Søgning på: tysk disposition. Resultater: 16361 til 16380 af 18462
-
formuleringer...
ForumindlægJeg er skepsis over nogle ting: Hedder det/siger man: 1. Im August ich reiste eller im August reiste ich nach.... 2. Ord som faktisk - Tatsätlich, kan det stå først i sætningen? EX. Tatsätlich hat er.... 3. Hvordan vil man sige, vi tilbragte 8 dage derovre? - Wir hatten da für acht Tagen...? ... -
Religionsvidenskab - sprog?
ForumindlægHalløj derude! Jeg overvejer efter min stx at søge ind på en del forskellige studier på universitetet. Et af dem er religionsvidenskab. Jeg synes det lyder rigtigt spændende, men jeg undrer mig dog lidt over den propædeutiske del? - er der nogle der kan fortælle lidt om denne del af uddannelse... -
"at bøje et navneord"
Forumindlæghvordan er det man siger "at bøje" på engelsk? Det lyder bare mærkeligt at sige: "to ben af noun".. -
are not/is not?
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål. Det hand om kongruens. I denne sætning, er det så rigtigt at der hedder Nokia are not, eller bør det hedde Nokia is not? Det "Maybe Nokia are not as.." På forhånd tak -
problemregning
Forumindlæghej alle sammen, jeg har virkelig brug for hjæp, jeg har nolge opgaver jeg ikke kan lave. Håber i vil hjælpe mig :D Her er opgaverne: Opgave 1 ( Campingtur ) tredie punkt De køre med en gennemsnitsfart på 70 km i timen. Efter 2½ time holder de en pause. i hvilken by holde... -
Oversættelse af 2 sætninger?! :D n_n
ForumindlægHejsa! Vil I ikke hjælpe mig med at analysere og oversætte 2 sætninger: 1) I de sidste 10 år er Tyskland blevet er mere populært turistland. 2) Sidste år overnattede turister 20,3 millioner gange i Tyskland. Mange tusind tak på forhånd! :) -
Tidsangivelser
ForumindlægTiden hvor længe 1. Han Blev i Tyskland i 3 uger. - Er bleib drei Wochenende in Deutschland. 2. Ulrike og Johanna blev i svømmehallen hele dagen - Ulrikke und Johanna bleib den ganzen tag in dem Hallenbad. 3. I Danmark varer sommerferien 7 uger. - Der Sommerferien dauert siebe... -
romantikken og romantismen
ForumindlægHaii er der nogen som kan hjælpe mig med en dansk opgave om romantikken og romantismen Hvilken betydning har den romantikken og romantismen periode haft af betydning for det samfund vi kender i dag På forhånd tak :) -
Forskel mellem Union og Føderation
ForumindlægHej, Er der nogen der ved, hvad der er forskel mellem en Union og en Føderation? På forhånd tak -
Er det bøjet rigtig? Tillægsord.
ForumindlægHej har brug for hjælp til en sætning. "Ich will schnellstmögliches das Fleisch essen. " Er adjektivet (schnellstmöglich) i denne sætning bøjet korrekt? Får den ikke endelsen -es da det bøjes efter den stærke bøjning i akkusativ intetkøn? Hvis ikke hvad er den rigtige bøjning/endelse... -
Ligning
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med denne ligning: Tal i parentes betyder at tallet er potensx(3) - 121x = -234 -
Rumfærgestart
Forumindlægopgaven er fra studentereksamen maj 2000:Rumfærgen er ved start forsynet med en stor cylinderformet tank med brændstof til rumfærgens tre hovedmotorer. på siden af denne tank sidder to løfteraketter. i de første to minutter efter starten bevirker løfteraketterne og de tre hovedmotorer, at rumfærg... -
SRP-matematik!
ForumindlægJeg mangler stadig inspiration til mit SRP-emne! Jeg ønsker, at kunne komme ind og forklare om binære tal, samt omregningen fra decimaltal til binære (og omvendt). Jeg mangler bare noget, som kan tilkobles til emnet! Nogle idéer? Har før skrevet om Alan Turing og det binære talsystem, men hvis ... -
Synes/Syntes
ForumindlægDen almene viden fra folkeskolen fortæller os at alle verber i en sætning skal være samme tid. Simpelt og let at forstå. Problemet med synes og syntes er at jeg ofte bruger "synes", som noget jeg stadig mener, mens "syntes" ofte handler om noget jeg engang mente, men som jeg... -
1.g opgave
Forumindlæghej, er der nogle, der ligger inde med et godt emne til 1.g opgaven? -
Samfundsfag
ForumindlægHej.Jeg er igang med at skrive en større samfundsfags rapport, og i min diskussion skal jeg inddrage, "hvilke sammenhænge der er mellem samfundsforandringer og individets identitet".Håber, at der er nogle som kan hjælpe.På forhånd tak. -
Imperialisme........what!!
Forumindlæghejsa......er der nogen der kunne give mig en beskrivelse af hvad imperialismen helt konkret er???Kunne jeg være så heldig er der var nogen der havde noter til bogen Imperialismen 1870 - 1914 af Henrik Skovgaard??? Eller fortælle mig politikernes og oppositionens betydning for den europæiske impe... -
Tillykke til studenterne & STUDI!
ForumindlægKÆMPE tillykke til årgang 2003 - nu begynder livet!!!!!!!!!!!!!!Og også et tillykke til studi.dk - en side jeg personligt har draget stor nytte af! (opfordrer hermed alle studenter til at lægge deres opgaver ud her - jeg har selv bidraget med en hel del):o) -
et ord/begreb
ForumindlægEr der en der kan være sød, og fortælle mig, hvad ordet, stereotyper betyder, og hvorfor det spiller en vigtig rolle på min skole (handelskolen) med det mener jeg, at vi arbejder med det i en bog som hedder kultur, men nu skal vi til at læse en tekst og fortælle de gode og dårlige sider ved det... -
Danskopgave om Edgar Allan Poe... Hjælp?
ForumindlægJeg har om forfatteren Edgar Allan Poe og om hans novelle Huset Ushers Fald... Jeg synes selv jeg er kommet godt afsted med hvad jeg har fået lavet, men nu viser det sig bare at min dansk lærer er ekspert på netop Poe. Så jeg er blevet lidt bange om det er godt nok.Ville hører om der er nogen der...
