Søgning på: samfundsfag aflevering. Resultater: 16701 til 16720 af 17400
-
Hurtig hjælp til lille oversættelse
ForumindlægHej er der nogle der gider rette min engelsk aflevering. -For fem hundrede år siden vidste man ikke ret meget om sundhed og hygiejne. I de tætbefolkede byer kunne man se rotter og fluer, der mæskede sig i alt det snavs og møg, som gaderne var fyldt med. Folk drak vand fra floder, der blev brug... -
Haster..
ForumindlægHej. Jeg har en aflevering til torsdag og håbede på der var en der gad at læse den igennem og rette de grammatiske fejl og stave fejlene og måske skrive hvad det er jeg gør forkert hvis der er en fejl der hele kommer igen. På forhånd tak. Den danske tekst: I Toulouse er der mange turister, der i... -
hjælp mat, retvinkelede trekanter
ForumindlægJeg sidder fast i de her 2 opgaver som er aflevering til i morgen.. I det følgende betragtes en retvinklet trekant hvor C=90 grader jeg ved at A= 35grader C=90 grader a=8 ... jeg har fundet vinkel B ved at sige 90-35=55 grader jeg skal finde side b og c.. ved brug a sinus eller cos. men h... -
Identifikation af alkohol.
ForumindlægHej alle derude .. Jeg sidder her og har lidt svært ved en kemi aflevering, hvor jeg ikke helt kender baggrunden for noget min gruppe skrev ned under forsøget. Vi lavede et forsøg hvor vi skulle identificere 2 ukendte alkoholer. Ved først at tilsætte beckmanns blanding, dinitrophenylhydrazin ... -
2 opgaver - svær brøker og rødder
ForumindlægHey folkens, Sidder og bokser med en aflevering og er nået til 2 opgaver som jeg kan se, også meget godt repræsentere resten, så behøver ikke spørge ind til de andre men kun nøjes med disse 2. Anyways, første opgave handler om en brøker i parentes som er ophævet: (2x/y)4 - Ved simpe... -
Linjer og afstande
ForumindlægHej! I min aflevering er der en opgave der drille: Jeg har regnet deler af den, men ved ikke om det er rigtig og har ingen muligehd for at checke det. Opgave: En cirkel har centrum i (-4,2) med radius 5. Bestem ligning for cirklen. Vis at cirklen går gennem punktet P(-1,-2) og angiv... -
Rettelse
ForumindlægNogen som kan rette på min aflevering? : Fatima er fransk, men hendes forældre er født i Algeriet. I familien diskuterer de tit forskellen mellem den nye kultur og de gamle muslimske traditioner. Fatima bærer ikke tørklæde, når hun går ud. Hun føler sig fri og godt tilpas i det nye land. Om som... -
Fortabt i blækregning. (Andengradspolynomier)
ForumindlægJeg har gigantiske problemer med min aflevering om andengradspolynomier. Jeg håber på hjælp og gode råd fra hvem som helst .. :) Opgave 1) Grafen for funktionen givet ved f(x)=ax^2+2x-4 har toppunktet på x-aksen. Bestem a. Opgave 2) Andengradsligningen 2x^2+3x+c=0 har løsningen 1. Bestem c. Beste... -
Hjælp.
Forumindlæghej. dette er den sidste opgave i min aflevering. ville blive rigtig glad hvis der var nogen der gad kigge den igennem for fejl. 1. Kortet viser, hvor der er en campingplads 2. Isen smelter i solen 3. Drengene, der venter på Paul, hedder Romain og Claude 4. Man hører lydene fra byen 5. Hun hører... -
Hjælp til oversættelse!
Forumindlæghej! Jeg har lige været på en forlænget weekend i Tyskland, og i mellem tiden har jeg åbenbart fået en aflevering for til om 2 timer. og hvis jeg skal kunne nå det ville jeg bede om hjælp. Måske kan jeg give noget igen. Jeg skal oversætte følgende spansk fra Nutid til datid med brug af imp. o... -
Rettelse af fransk
ForumindlægHej Er der en, der har tid til at rette min lille bitte franske aflevering? :) Hej Corinne Jeg skriver en e-mail til dig, fordi jeg har brug for din hjælp: jeg er forelsket i en fyr, som hedder Étienne. Jeg forhuder ham, men elsker han mig? Jeg er forvirret, og jeg er meget ked af det. Pigerne ... -
Komplekse tal, opgaver
ForumindlægHej. Jeg har en aflevering om komplekse tal. Desværre er jeg ikke så god til det, så håber der er nogen som har haft om emnet der kan hjælpe mig med disse opgaver. Jeg har desværre ikke lært latex, så kan desværre ikke skrive det pænere op. Håber alligevel i vil bruge lidt tid på det. Opgave 1:... -
5 sætninger med passiv!
ForumindlægHej tysk-eksperter! Her er lige de 5 sætninger fra min aflevering, som jeg er mest i tvivl om. Håber at en er jer gider at kigge på nogle af dem! På forhånd tusind tak for hjælpen :) 1. Han blev født den 30. april 1930 i Ludwigshafen ved Rhinen. Er wurde am 30. April 1930 in Ludwigshafen bei de... -
Ringe- og talteori opgavehjælp
ForumindlægHej Jeg har rimeligt svært ved at forstå hele emnet ringe- og talteori som jeg har en aflevering i, pga. det er så abstrakt. Her er opgaver som jeg ikke kan finde ud af ville være super glad for nogle hints og hjælp. Har også vedhæftet opgaverne. 2. (a) Find all units in Z5 ×Z2. (b) Find a... -
Oversættelse om dativ flertal
ForumindlægHej. Jeg har en lille aflevering for. Men er i tvivl om jeg har gjort rigtigt, så hvis der var en der var kanon til tysk grammatik, og ville rette mig ville det være fabelagtigt. :D Og nej tak, google translate er ikke det bedste til tysk :D Dansk 1. Bettina forærede søsteren en ring. 2. Brodere... -
Oversættelse
ForumindlægTysk aflevering til i aften. Jeg kunne godt buge lidt hjælp. Jeg har oversat følgende, og kunne godt bruge nogle rettelser. Jeg vil gerne bo i København. Jeg synes at storbylivet er meget attraktivt og skønt, fordi alt er i nærheden og der er altid noget at lave. Den har masser af butikker, hvor ... -
Matematik hjælp analytisk plangeometri
ForumindlægUdenrigsministeriet vil i fremtiden udsende kampvogne til jordskælvsramte områder, hvor vogne skal overtage transporten i for normale køretøjer utilgængeligt terræn. Men får udsendelsen skal vognene testes i et terræn, som ligner det jordskælvsramte område. Du skal designe et fors... -
Ionreaktionsskema
ForumindlægHej studieportalen! Jeg har været syg i de sidste kemi moduler og har nu en aflevering for hvor der er en del som jeg ikke kan finde ud af. Her er opgaveformuleringen: Diskuter de to nedenstående problemstillinger. Giv i hvert tilfælde mindst et løsnings-forslag. Opskriv et ionreaktionsskema... -
tage 1.g om igen?
ForumindlægHej Jeg står i et dilema lige nu. Jeg har valgt den forkerte studieretning, og jeg venter også på at blive optaget på den studieretning, jeg hellere vil. Problemet er bare, jeg står ret langt nede på ventelisten, at det måske slet ikke er muligt for mig at komme ind. Selvom de siger, at jeg ... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHåber at i kan oversætte det. Jeg har 5 afleveringer for, så jeg har travlt med at oversætte og det, Håber at i kan hjælpe. :/ ------------------------------------------------ Okay, jeg vil ikke gøre dig sådan sur, men Okay jeg syntes da at du ser meget sød ud. Du ligner da ikke til at stjæle a...
