Søgning på: de måske egnede. Resultater: 17141 til 17160 af 29788
-
SSO- haster!
ForumindlægJeg står her og skal vælge SSO område, samt værk til mindre end om en uge, så for at sige det ligeud har jeg pænt stress! Derfor håbede jeg at DU/I kunne hjælpe. Har "indskrænket" mit område til en PERIODELÆSNING, hvor jeg analyserer et par noveller og digte fra et par forfattere, for d... -
partiernes holdninger
Forumindlæghej.. Nogen der kort kan fortælle om de 7 forskellige partier's holdninger fx. Socialdemokratiet: arbejderparto Dansk folkeparti: Udlæninge parti Det Konservative folkeparti: tradiotonel parti Enhedslisten: Kritisere dem fra regeringen, mod kongehuset, støtter Christania osv. -
rettelse
ForumindlægEn som har tid til at rette en stil på 2½ sider -
Liv og Død på Café Olfert Fisher - Giddens/Beck
ForumindlægHejsa allesammen. Nu er det sådan at jeg er i gang med at lave studieretningsprojekt mellem drama og samfundsfag og jeg skal skrive om det senmoderne samfund og menneske. Jeg skal redegøre for teorier om det senmoderne samfund og menneske - og har her i sinde at skrive om Giddens og Beck, er d... -
Sætningsanalyse
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med, at analysere følgende sætning? Wie heisst der junge Mann, der dort mit der älter Dame spricht Det er bisætningen jeg hovedsageligt har problemer med -
Inverse funktioner
ForumindlægJeg skal finde den inverse funktion til f(x) = ln(2x) Mit bud: f(x) = ln(2x) e^y = e^2x y = 2x f^-1(x) = e^x Er det rigtigt? -
Nøgenhed!?
ForumindlægHvor er det krænkende at folk render nøgen rundt i byen eller noget som helst sted? Alle har jo set nøgne mænd og kvinde - hvorfor er det forbudt at rende nøgen rundt nede på hovedbanegården eller bare i det hele taget at gå nøgen rundt? Er det krænkende, hvis ja - hvorfor? -
Lidt akut hjælp til induktionsbevis
ForumindlægJeg kender godt fremgangsmåden til at lave et induktionsbevis, bevis det for n = 1, antag at n gælder, og bevis det så for n+1. Men jeg kan slet ikke komme igang med følgende opgave: (har skrevet det ind i word og taget et screenshot). http://img338.imageshack.us/img338/6851/opgaveformvr7.jpg -
Gnidningskoefficient
ForumindlægHvad betyder det, hvis gnidningskoefficienten er større end 1? -
Komplekst føstegrads polynomium
ForumindlægJeg har til opgave at løse P(z)=0 for førstegrads polynomiet P(z)=(2-i)z+i. Nogle der kan give mig et hint? -
Ang. LaTeX
ForumindlægEr der nogle der ved om pakken "mhchem" virker her på fora'et?? -
Fortolkning af "reise reise", Rammstein
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med en dybere fortolkning af "Reise Reise" af Rammstein? På forhånd tak (super-girl) "Auch auf den Wellen wird gefochten Wo Fisch und Fleisch zur See geflochten Der eine sticht die Lanz' im Heer Der andere wirft sie in das Meer Ahoi Reise, Reise Seeman... -
BEdre og større ordforråd?
ForumindlægHVad ska jeg gøre, for at få et bedre og større ordforråd i de sproglige fag? -
Sammenligninger mellem religioner
ForumindlægEr der nogen, der har nogle gode forslag ang. sammenligning mellem forskellige religioner? Vi hat haft om islam, buddhismen og kristendommen. -
HJÆLP!: hulebilledet
Forumindlæghej sidder og mangler gode noter til hulebilledet, hvis har nogen må gerne sige til, eller hvis i kender til nogle noter som ligger på siden må i da gerne lige smide et link. tak på forhånd. -
Hvad skal jeg gøre
ForumindlægI denne opgave er jeg i tvivl om, hvad jeg skal gøre. Jeg tænkte til at starte med at plotte dem ind og se om det er 0., 1. eller 2. orden, men på den måde finder man jo ikke fra hver af reaktanternes orden. Nogle, som kan hjælpe? -
ich habe ein? problem :)
Forumindlægsidder fast i endnu en sætning jeg ikke kan få oversat fra tysk til dansk!! sætningen ser således ud Vater, das erste Reis, das Euch auf Eurem Heimweg an den Hut stösst, das brecht für mich ab. jeg har oversat den således: Far, den første rejse, der Jer på Jeres hjemvej støder på sukkertoppen, ... -
Hjælp til min ansøgning
ForumindlægJeg har brug for en god job, så læste i avisen at Babysam Herning butik har brug for en hjælpepige.. Så har skrevet lidt om mig, og mine erfaringer. Jeg vil gerne vide om det er et godt ansøgning eller give ideer til hva jeg ska gør bedre TAK... HJÆLP MIG PLEASE.. -
Vil læse MEDICIN, men mit snit er 8.4.
ForumindlægJeg har virkelig brug for RÅD og HJÆLP fra jer. Det har altid været min drøm at blive læge el. tandlæge. Mit gennemsnit ender med at være på 8.4 (tror jeg). jeg er faldet drastisk i mine karakter efter at jeg oplevede 2 dødsfald i min familie i midten af 3.g.. Jeg kunne ikke koncentrere mig i nog... -
Islam/Kristendom fjender?:s
ForumindlægHej alle sammen. Kristendommen og islam er to meget udbredte religioner i danmark og verden for den sags skyld, hvad er der så forskelligt mellem de to religioner... Vi tror alle på den samme GUD men hvidt forskellige profeter?!... jeg oplever at kristne nedser på muslimerne og også omvendt for ...
