Søgning på: amish folket. Resultater: 17281 til 17300 af 19974
-
Dumme mig :)
ForumindlægHej Nogle gange får jeg en type af opgaver som jeg er i tvivl om, hvordan jeg skal regne.. fx. hvor mange gange er 567 større end 89 ..?? eller hvor mange gange er 89 mindre end 567.? Jeg ved simplehen ikke hvad jeg skal sætte som divisor og dividend.. Jeg har hørt at det er lige meget,... -
En Københavner i Jylland
ForumindlægHey. Er der nogle, som har analyseret ''En Københavner i Jylland''? Står nemlig og skal op i den til eksamen, og jeg kan ikke helt komme igang. Så hvis der er en venlig sjæl, som vil sende en analyse, ville det være rigtig dejligt. Tak på forhånd -
HTX eller STX?
ForumindlægHar allerede søgt ind på STX, hvor jeg så er blevet accepteret. Men er sådan begyndt at undre mig, over nogen ting.. Har hørt at HTX (Højere teknisk gymnasium), er anderledes. Hvad er forskellen mellem HTX og STX. (Her tænker jeg både studiemæssigt og sammenholdet) - Hvilke af disse gymnas... -
Klage over sin karakter ?
ForumindlægHej.... Har lige være til en prøve og ville spørge om det var muligt at klage over den karakter man havde fået ? -
OXFORD OG HARVARD UNIVERSITY
ForumindlægHej mennesker. Jeg er en 1.g, som er meget ivrig efter at studer på enten Harvard eller Oxford university. Er der nogle som ved hvornår man senest skal sende en ansøgning? I må derudover meget gerne skrive en masse andre krav, som i ved univeriteterne kræver. -
hjælp det haster virkeligt meget skal bruge det til eksamen.
Forumindlæghvad er kendetegene for impressionisme -
HVAD BETYDER ............. !!!!!!
ForumindlægDestination Thyborøn Kulling Gori Provinsen moccasten -DET VILLE VÆRE EN STOR HJLÆP!! jeg fatter ikke en brik af sangen : Tv2 - Det er Danmark. Hvis du gør, må du meget gerne skrive. tak på forhånd. :) -
Grammatik
Forumindlæghjælp -
GANG SNIT MED 1,08!
ForumindlægKan enhver gange sit snit med 1,08 hvis de søger ind på vidergående uddannelse inden 2 år efter de er blevet studenter?? -
Logistisk vækst ?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og forbereder mig til matematik A, men er lidt i tvivl om hvad Logistisk vækst er? Håber der er nogen der kan forklare mig det. På forhånd tak. -
Oldtidskundskabens betydning i dag
ForumindlægNår jeg nu skal til eksamen i morgen og måske går lidt i stå - hvad kan man så sige generelt om oldtidskundskabens betydning i dag? Hvad har vi lært og eller måske videreudviklet i dag? Andre gode tips til hvad man kan få tiden til at gå med? -
VENDINGER TIL EKSAMEN
ForumindlægHEJ. Jeg skal op i engelsk B mdt. i overmorgen (sidste eksamen!! :)) Tænkte på om der var nogen der havde nogle forslag til gode vendinger, som man kan bruge til eksamen som f.eks. "the story revolves around", "the story deals with", "it seems as if...", "He pla... -
Oversættelse til latin
ForumindlægHej Alle. Er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte " min farmor min skytsengel" Det skal bruges i forbindelse med en tatovering. og det skal være på Latin;o) -
Svingtid for fysisk pendul
ForumindlægHej, Kan det passe, at svingtiden for et fysisk pendul er uafhængig af pendulets masse? På forhånd tak! - Holly -
Hvad gør du?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan I håndterer nervøsiteten i forhold til eksamener derude - og vil derfor invitere jer til at skrive i min blog. Sidste år hørte jeg at over 10% af alle studerende tager medicin for at holde nervøsiteten nede - det overraskede mig meget, dels fordi... -
strømstyrke&spænding
ForumindlægSpørgsmål lyder sådan: Kapacitorerne er helt afladet til start hvorefter omskifteren stilles til position 1(vedhæfter et billede), således at koblingen af resistorer og kapacitorer tilsluttes spændingskilden. b) beregn strømstyrken i kredsløbet umiddelbart efter at omskifteren stilles jeg tænk... -
Socialdemokraternes nuller
ForumindlægJeg elsker valgkampe, alt lige fra det hårde plakatarbejde til de politiske diskussioner. Specielt den sidste del er hovedindgrediensen i de mange debatter, hva enten det er på gymnasier med mig selv i panelet, eller at se Anders Fogh mod Helle Thorning på DR 1 søndag aften. I disse debatter kan ... -
Hvad er værst; 1, 2 eller 3.g??
ForumindlægHej Alle sammen! Jeg skal begynde på gymnasiet efter sommerferien, og ville gerne høre nogen andres erfaringer. Mit spørgsmål er; Synes I at 1.g, 2.g eller 3.g var værst, med hensyn til lektier og afleveringer? I Folkeskolen har jeg altid lavet alle lektier og afleveringer, kan man nå det i gymna... -
Det skal kunne betale sig at tage en videregående uddannelse.
ForumindlægDanmark er det OECD land hvor det mindst kan betale sig at tage en videregående uddannelse, fordi lang uddannelse fører til højerelønnet job og dermed højere skat. Den danske fremtid bygger på et vidensamfund, og derfor har vi ikke råd til til skræmme de unge væk fra de lange vidergående uddannel... -
Gymnasielærer - hvorfor universitetsuddannede?
ForumindlægDe fleste gymnasielærere er uddannet på universitetet. Hvorofr er det nødvendigt? Man lærer jo en helt masse, der ikke har relevans for gymnasieelever... Hvorfor bliver man ikke bare uddannet i de emner, der er relevante for en gymnasielærer?
