Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 17381 til 17400 af 24857
-
håber der er en der ville lave en hurtig lille retter :D
ForumindlægHow would the world ends up? The Danish author Kenneth Bøgh Andersen, give a scary but also a realistic insight on a future, where there only is place for the elite. As he self said in a interview with a Danish page called “Anmelderklub.dk”. “….. there is many small trend... -
Forberedelse til eksamen i familie og arveret
ForumindlægHej alle Ska op til eksamen i fam. og arveret og er derfor i gang med at læse i begge bøger tilhørende faget, men kommer dog i tvivl om det nu er den rigtige måde at gøre det på?? Føler bare at jeg ikke rigtig får noget ud af at læse i bøgerne, da man let falder fra fordi der er så meget.. Ku vær... -
Engelsk.. mangler lidt gramma kontrol?
ForumindlægHow much i have to praise for him! How much He have given me! All times I making mistakes, all times I going off from straight Path and He is giving chance again and then again. Here is for me another chance. They took me from House of Falling Women is destitute hostel in Hazaribagh under wing o... -
Løsningen på alle dansk+eksamensproblemer
ForumindlægHej Alle Hvordan dansk og danskeksamen bliver en dans på roser! Hermed løsningen på alle eksamensproblemer! DET PASSER! Jeg har fundet en lille super-bog som hedder "Greb om analysen". Den har en analysemodel til ALLE slags tekster og også til film, kortfilm, musikvideoer, billeder - ... -
Dansk terminsprøve.
Forumindlæghej alle sammen. jeg står med dansk eksamensopgave fra sidste år. jeg aner ikke hvordan jeg skal i gang. det er første gang og har ikke fået meget af vide. er der nogen der kan forklar mig hvordan det forgår i dansk eksamen.. HF. på forhånd tak.. p's. jeg skal lave opgave 1 fra eksamensopga... -
Hej, nogen der vil hjælpe. Haster!!!!
ForumindlægHej, jeg har en opgave for til imorgen. Det ville være en stor hjælp hvis i kunne hjælpe mig:D Jeg skriver først teksten: Da geschah es durch einen Zufall, dass Sasha und Elisabeth, die beiden Einsamen des Viertels, plötzlich zusammenfanden. Das kam so: Sasha, ewig herumstreunend, kletterte an ei... -
Hjælp til rettelse af tysk oversættelse med relative pronomener!
Forumindlægskal aflevere en oversættelse i tysk, der fokusere på relative pronomener. håber at der er nogen, der vil læse den igennem og hjælpe mig med fejl? dansk tekst: Har De hørt, at det rejsebureau, vi har bestilt rejsen hos, er gået fallit? og de penge, vi har betalt for rejsen, får vi nok aldrig igen... -
Hurtig opgave
ForumindlægJeg prøver lige igen: Hej, jeg har brug for noget hjælp: År: 1998 2006 Antal anmeldte voldsforbrydelser: 13422 19577 Hvornår vil antallet af anmeldte voldsforbrydelser ifølge modellen komme over 25.000? Har rimelig travlt, ... -
Nogen der er jurastuderende?
ForumindlægHej! Jeg synes at jura studiet lyder rigtig spændende, men jeg har bare et par spørgsmål som jeg gerne vil have svar på før jeg tager min beslutning. Jeg har hørt og læst at det er et RIGTIGT hordt studie og at man skal læse rigtig meget, det er jeg også sikker på at man skal på de andre studi... -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Jeg skal snart være lektiehjælper, hvor jeg skal undervise i fagene matematik og kemi, men jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal gribe det an, da jeg ingen erfaring har med den slags. Når man tager penge for det, synes jeg, at niveauet og kvaliteten skal være i top, og jeg kunne derfor godt tæn... -
Watergate-skandalen!
ForumindlægHej alle, Jeg skal fremlægge om Watergate-skandalen på ca. en halv times tid i historie/samfundsfag. Jeg skal bruge Powerpoint, vise plakater/plancher og naturligvis fortælle. Nogle der ved hvordan jeg kan bygge min fremlæggelse op, hvad der er relevant at fortælle om osv. Eventuelt nogle ... -
Hjælp!
ForumindlægHei Hvad er en sproghandlingsanalyse og en argumentationsanalyse af en reklame?? Tak! -
Kort tyskoversættelse og kort fritekst
ForumindlægHej og godaften. Jeg har en kort tyskoversættelse (5 linjer) samt en kort fritekst, som jeg vil bede en af jer om at rette/kigge igennem. På forhånd tak. -
Klage over lærer?
ForumindlægHej. Jeg går i 3.g og min klasse har i år fået en ny dansklærer, som ikke alle er lige tilfredse med. Mange af os er faldet betydeligt i karakter og især i de nyligt returnerede terminsstile, føler mange sig uretfærdigt behandlet. Jeg har overvejet at få en second opinion på min stil, men hvor ... -
Differentialkvotient og at differentiere
ForumindlægHej. Hvad betyder det at differentiere en funktion?; jeg ved godt hvad en funktion er. Hilsen André Boroujerdi -
karakterne
ForumindlægHej alle! jeg går i 1g og faktisk jeg vil gerne høre om, får man en dårlige karakter hvis man er ikke social eller det har ikke noget at gøre med karakterne hvis man er en dygtig elev og siger altid noget i klassen ? på forhånd tak! -
Læs og giv karakter. Eksamens aflevering.
ForumindlægLitteratur og debat Litteraturen skal ikke begrænses for muligheder og når litteratur debatteres så skal den ikke spændes op for hvad den skal og ikke skal kunne. Kunsten i at læse og forstå andre menneskers holdninger til litteratur som debatform, kan ofte være interessant. Da man møder mange f... -
Søge ind på et gym
ForumindlægHejsa Jeg skal til at lave min ansøgning på optagelse.dk, og jeg kan se, at det betyder en hel del, hvor jeg sætter mine krydser hene. Jeg vil gerne ind på danmarks mest populære gymnasium, Ørestad Gymnasium. Jeg bor i Storkøbenhavn og har 30 minutter derud. Der er gymnasier, der ligger tætte... -
faseplot
Forumindlægnogen der ved hvordan man laver et faseplot i ti-nspire eller et hvilket som helst andet sted? -
Mangel på optimisme.
ForumindlægTil daglig er jeg en meget smilende pige, som er med til at gøre andre glade via mit smil. Men som mange andre, var jeg oppe til min allerførste eksamen i torsdags, læsning og diktat. Jeg plejer normalt at få 10-12, men jeg har en dårlig mavefornemmelse, at jeg har været nede over det de seneste ...
