Søgning på: amish folket. Resultater: 17681 til 17700 af 19974
-
SNYD! -3 i alle eksaminer!!!:O
ForumindlægHej SP'ER Jeg var oppe til terminsprøverne, for ikke så lang tid siden. Resultatet er blevet således, da jeg har snydt til alle terminsprøverne: Tysk samlet:-3 Dansk samlet:-3 Engelsk samlet: -3 Matematik samlet:-3 Hvis jeg tager alle -3'erne med i mit gennemsnit ligger det på 10.0... -
Hej håber i kan hjælpe mig :) det haster meget
ForumindlægHvordan har finanspolittiken bidraget til udviklingen af den danske velfærdsstat? Håber i vil hjælpe . Tak på forhånden -
Middag af Thøger Larsen
ForumindlægHej er der en, der kan hjælpe mig med at finde ud af hvilken slags komposition, der er i digtet middag af Thøger Larsen. Syntes nemlig digtet er lidt svært at forstå og derfor også svært at finde ud af kompositionen. Digtet er her: Et heftigt Ildstænk mod det haarde Blaa staar Middagssolen he... -
Sukker i Sodavand - HJÆLP!
ForumindlægHej venner :) Jeg har lavet et forsøg, der hedder Sukker i sodavand, og jeg skal op til prøve en gang i denne her uge. Mit spørgsmål, er om, hvad man kan forbinde sukker i sodavand med i naturgeografien? Det vil betyde meget, hvis der er nogen der vil eller kan hjælpe mig :) Håber der er nogen ... -
Trækker det meget ned?
ForumindlægHej! Har lige været op til matematik eksamen idag og har lige opdaget, at jeg har lavet to dumme fejl. Trækker det meget ned hvis man f.eks. glemmer at skrive nogle variabler nogle steder og dermed får et forkert resultat, men at fremgangsmåden er rigtig? T... -
hænger intelligens og faglighed sammen?
ForumindlægHej SP!! Jeg har for et stykke tid siden været til session i Forsvaret, hvor jeg fik målt min intelligens i form af testen BPP. I denne test fik jeg 29 rigtige ud af 79, hvilket er i den lave ende af kategorien, der betyder at jeg ifølge testen har en lav IQ. Problemet er bare, at jeg anser... -
Hældningsfelter
ForumindlægKan nogen venligst hjælpe med vedlagte opgave? -
Fordelen ved ytringsfrihed
ForumindlægJeg kom egentlig til at tænke på, hvorfor ytringsfrihed er en fordel Borgerne har lov til at kritisere de love og regler, som påvirker deres liv negativt eller på en eller anden måde berør dem. F.eks. hvis folketinget strammer udlændingereglerne voldsomt meget. Så har hr. Madsen, som har en tha... -
p(A∩B) = p(A)·p(B∣A)
ForumindlægNogen der kan forklare mig denne sætning og komme med et eksempel, hvor denne sætning benyttes? p(A∩B) = p(A)·p(B|A) jeg kommer med nogle konkrete opgaver senere, som jeg meget gerne også vil have hjælp til :) [Det bliver i denne tråd] -
vil høre jeres meaning der går på Vuc hf eller har gået.
ForumindlægHej , Jeg er 17 og er en udlændning som har boet i Dk 4år . Jeg fylder 18 i Dec inden Jul. jeg har besluttet mig at tage Vuc Hf efter jeg er færdig med 10 klassen fordi det har enkelstfag men der er nogle problem min mor som er også en udlændning. hun synes at det er dårligt ide at tage vuc ... -
Afstemning, pls hjælp :D
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg skal afstemme den her reaktion under angtagelse af reaktionen foregår i en basisk opløsning REaktionen: I2 (s) → I- (aq) + IO3- (aq): En basisk opløsning, det vil sige jeg skal tilføje OH-, ik? Indtil videre har jeg delt det op i 2 delreakti... -
02 i SRP.. Har jeg en chance hvis jeg klager?
ForumindlægHej derude! Jeg fik et lang ventetid med SRP karakter. Det skal siges at jeg går på HTX og SRP kun tager en uge at skrive på her. Når, jeg fik kun 02 og det kom lidt som et chok da jeg havde regnet med mere. Nu har jeg måske tænkt mig at klage over bedømmelsen. Jeg har snakket med en af mine v... -
Hvilken videregående uddannelse skal jeg vælge?
ForumindlægJa som overskriften antyder så leder jeg efter inspiration efter hvad jeg muligvis vil studere efter gymnasiet, selvom jeg blot går i 1.g så har jeg det bedst med at være afklaret :) Så skyd bare løs med spændende uddannelser -
Emne om meneskettigheder
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe mig med samfundsfag? Jeg skal redegøre for menneskerettighedernes historiske oprindelse og idegrundlag. jeg har søgt på nettet i et godt stykke tid nu, men kan ikke finde svaret. kan kun finde, hvad mennesket har ret til. håber nogen der kan hjælpe mig. Mange tak på ... -
Den reflekterende artikel - hjælp!
ForumindlægHej kloge hoveder Har fået til opgave at skrive en reflekterende artikel. Den skal indeholde: et eksmepel fra romantikken, et konkret eksempel fra virkeligheden, skal undersøge vinteren. Jeg starter ud med at skrive en indledelse, hvor jeg nævner Staffeldts "Indvielsen" og med korte ov... -
pH=-log(H3O^+) - Er det her forkert? (Porportionalitet)
ForumindlægVille det være forkert at sige, at stofmængdekoncentrationen af oxonium er omvendt proportional med pH-værdien. Da jo større stofmængdekoncentration af oxonium jo lavere pH-værdi? -
Cirkel
ForumindlægHejsa, jeg sidder med en opgave som skal løses uden hjælpemidler. Har prøvet gå igang flere gange men kan ikke finde ud af det. Hvis det kan lade sig gøre at få hjælp til hele opgaven vil det være dejligt -
Menneskerettighederne
ForumindlægHej med jer :-) Jeg har brug for hjælp til to spørgsmål og håber derfor at der er en af jer der ude der kan hjælpe mig, da jeg ikke kan finde det nogen steder på nettet. Hvorfor blev menneskerettighederne lavet? Og hvornår bliver de brugt? Jeg håber i kan hjælpe mig med det, eller evt. Sende ... -
Hjælp 22 maj matematik A STX
ForumindlægHej jeg var oppe til den skriftlige eksamen i mat a. Jeg sidder og har fundet besvarelsen og sammenligner med min afleverede opgave (kun med hjælpemidler). Jeg er nu rigtig bange for ikke at få 4 (kun på baggrund af den med hjælpemidler), da jeg kan se at jeg har lavet et par dumme fejl. I 9b har... -
Frelse i Kristendommen
ForumindlægHej! Jeg har lige et spørgsmål. Er det korrekt, at man i Kristendommen ikke kan frelses, idet man efter Jesus betragter ethvert menneske som syndigt? Når et menneske er syndigt, så er det egentlig ligemeget om man gør gode gerninger, man kan ikke blive frelst? Jeg var til eksamen i Religion ...
