Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 17681 til 17700 af 156338
-
et analyseinstitut er igang med at foretage en meningsmåling, hvor de har spurgt 400 mennesker
ForumindlægHej jeg har problem med at forstå hvilken formel jeg skal bruge/eller hvor jeg laver min fejl henne, jeg kommer ihvertfald ikke frem til samme resultat som facit et analyseinstitut er igang med at foretage en meningsmåling, hvor de har spurgt 400 mennesker, hvad de ville stemme på, hvis der ... -
8.009
ForumindlægHej. Jeg sidder med denne opgave og forstår ikke en dyt, da vi endnu ikke har lært noget om dette. er der nogen der kan hjælpe? Bestem minimum for funktionen f(x)=x^2+2/x , x>0 -
Kemi
ForumindlægHvordan kan man fremstille 200 mL 0,100 M HCl ud fra koncentreret saltsyre. -
Hvilke emner har man typisk på kemi c?
ForumindlægEr nysgerrig. Tak på forhånd -
Penge tilbage for enkeltfag
ForumindlægJeg er lidt forvirret angående reglerne for om, hvorvidt man får penge tilbage fra enkeltfag hold. Jeg har en næsten fuld HF fra Frederiksberg HF som jeg ikke lukkede af taktiske årsager, nu er jeg så ved at gøre den færdig på enkeltfag hold på KVUC. Desuden tager jeg naturfagpakken om. For de ho... -
Mindmap?
ForumindlægHvordan laver man et mindmap? Nogle der kan vedhæfte nogle eksempler? På forhånd tak -
Opgave 7 - Aflæsning af f(x) og f'(x) vha. graf
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har lavet opgave 7 i en aflevering, men er meget i tvivl om de forklaringer, jeg giver, er korrekte og giver mening? Er egentlig også i tvivl om, om de resultater, jeg har fundet frem til, er korrekte? Er der én, der vil kigge på det? :) Jeg har vedhæftet opgaven og min b... -
Kemieksamen B, hvordan forløber den?
ForumindlægHej :) Jeg skal snart til kemieksamen B, og vil gerne vide hvordan den forløber. Jeg har spurgt min lærer, men har kun fået en vag forklaring, og jeg ved at resten af min klasse er i samme båd. Jeg er klar over vi har fået nogle spørgsmål UDEN bilag før eksamen, som vi kan trække med et ukendt ... -
kipræle
Forumindlæghej Er der en dr kan forklare mig hvordan kipræle virker? tak for hjælp -
Definitionsmængde
ForumindlægHej, jeg sidder med oplysningen, at to funktioner, f og g er givet ved forskrifterne: f(x) = x3 - 3x2 + 3x - 2 og g(x) = √x - 1/x Opgaven er, at jeg skal angive definitionsmængderne for f og g. Betyder definitionsmængderne, at det er alle de tal, som x kan være? Og h... -
Uddannelse uden gymnasie
ForumindlægHej :) Jeg går i 10.kl, og overvejer ikke gymnasie pga. afleveringer osv. Så mit store spørgsmål er, hvilke uddannelser kræver ikke gymnasial uddannelse? -
Tysk grammatik, anbefaling?
ForumindlægHej Studieportal Jeg har et spørgsmål angående om der nogen her inde, der kan anbefale nogen/nogle tyske grammatikbøger samt øvelsehæfter til at øve sig. Jeg går lige pt. i gymnaiset og ønsker mig derfor at øve det tyske grammatik ved siden af skoletiden, da jeg føler at undervisningen er en smu... -
Type 1-fejl statistik
Forumindlægnår jeg skal angive sandsynligheden for type 1-fejl og får oplyst at p-værdi = 0,0012, signifikansniveau 5 % og styrken 20 %, skal jeg så ikke bare se på signifikansniveauet og angive at den er 5 %? -
Hvordan er det?
ForumindlægJeg går i niende klasse, og har et gennemsnit på 11.3. Jeg har ingen syvtaller overhovedet, og er blevet erklæret uddannelsesparat til HTX næste år. Jeg har hørt at gymnasiet er meget hårdt i forhold til folkeskolen. er der nogen som har nogle råd mht. gymnasiet? mvh. -
vektorer
ForumindlægHej, er der nogle som vil hjælpe mig med denne opgave? :) -
Angående stilistik
ForumindlægJeg vil gerne hører om der er nogle herinde der lige hurtigt vil forklarer: begrundelsen på hvorfor denne sætning ikke skal hedde sådan: The audience is reminded of that smoking is not allowed during the show ? Men i stedet: The audience is remninded of the fact that smoking is not allowed du... -
Bestemt integral
ForumindlægHej sp Jeg har brug for lidt hjælp til denne opgave. Jeg kan ikke rigtig komme videre. -
hældningsvinkel + ligning
ForumindlægHej. Jeg mistænker stærkt, at jeg har løst denne opgave heeelt forkert. Jeg tænkte, at det blot var samme måde som når man skal vinde hældningsvinklen. Nogen der vil tjekke efter. Billede 1 er opgaven, og billede 2 er min besvarelse. Tak på forhånd. Go' weekend :) -
Oversættelse
ForumindlægHej! Hvordan vilI oversætte "Han havde alt hvad man kunne drømme om" til tysk? Jeg tænker det kunne være: Er hat alles was man traümt über", men ved det er forkert. -
3 eksempler på aminosyrer som findes i proteines indre og 3 andre aminsyrer som befinder sig i proteiners ydre
ForumindlægNogen der kan hjælpe? Mangler denne sidste opgave ud af 10
