Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 17801 til 17820 af 63755
-
Soege optagelse inden 8. august
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvordan det forholder sig med det at man kan soege ind paa ledige pladser inden d. 8 august? men det jeg taenkte paa var om jeg kan naa at soege ind paa medicin i odense inden d. 8 august?? haaber i forstaar hvad jeg mener?? eller hvornaar kan jeg ellers helst saa hurtig... -
Køb af bøger til studie?
ForumindlægJeg er i tvivl om hvornår køber man de bøger, som man skal bruge til første semester på sin uddannelse? Jeg skal læse psykologi i Aalborg, og der er på deres hjemmeside opgivet en pensumliste. Men skal man have alle bøgerne allerede første skoledag, eller kan man vente med, at købe dem til man e... -
Dato
ForumindlægHej hvis man skal en dato op hvad vil være mest korrekt: 15/08-2018 eller 15/08/2018 eller 15-08-2018? -
Kommunismus - Tysk hjælp
ForumindlægHej, jeg har skrevet en kort tekst hvor jeg sammeligner teksten kommunismis fra clioonline, og mit eget liv. Jeg er ikke særlig god til tysk, så jeg ville sprøge om der er nogen fejl i teksten? Teksten: Ich bohrer in ein Haus zusammen mit mein Familie. Wir haben nicht Problem wirtschaftlich, we... -
Transportteknologien under 1. verdenskrig
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp i historie om "transportteknologien under 1. verdenskrig" Det er svært, at finde nogle oplysninger om transportteknologien under 1. verdenskrig... Nogen som har noget viden om transportteknologien under 1. verdenskrig? Det ville være en stor hjælp! - Ma... -
Matematisk bevis
ForumindlægHej skal bevise at man kan beregne et areal af et beskåret kvadrat via: 5/8 *a2 hvor a er sidelængden og pi er sat til 3. Er det rigtigt det jeg har foretaget mig at gøre? Har også et andet spørgsmål: Hvordan beviser man hvorfor man kan beregne a(hældningen) via: y2-y1/x2-x1 samt b? Vil gern... -
Linjer parallelle
ForumindlægHej Allesammen, Jeg har siddet med disse to opgaver i lang tid, er der nogle der kan hjælpe mig med at løse dem med forklaring? Ville være en stor hjælp, og tak på forhånd :) se vedhæftet -
renteformel
ForumindlægHej jeg sidder med en opgave hvor jeg gerne vil forklare hvordan jeg ud fra en rente p.a. kan finde frem til den mdr. rente Jeg har lavet udregningerne ved at se på diverse formler og sådan og da jeg skulle udregne med rodtegnet brugte jeg lommeregneren. Mine spørgsmål er : Hvordan forklar j... -
Tysk Skriftlig Eksame
ForumindlægJeg har trukket skriftlig tysk til eksamen om 2 uger, og jeg vil gerne have nogle tips til at kunne hjælpe mig. Hvad er nogle gode huskeregler/hjælpe regler man kan huske for eksamen? tusinde tak. -
Kan jeg dumpe mundt. spansk med vilje?
ForumindlægHej, jeg sidder i den situtation at jeg har fået 00/00 i begge årskaraktere i spansk. Jeg er kort sagt uduelig til det. Så jeg ville egentlig høre om i morgen når jeg skal til mundt. eksamen i spansk, kan vælge at gå ind og sige at jeg ikke vil gennemføre eskaminationen og derved få -3 og ikke sk... -
Studiestartsprøve
ForumindlægHej. Jeg skal starte på HA(IB). Der er som på andre steder en studiestartsprøve. WTF is it ? -
Fransk rettelse 8. klasse
ForumindlægHej hvis i lige kunne hjælpe med at finde fejl sp vil jeg blive glad. Tak på forhånd --------------------------------------------Teksten starter-------------------------------- Oversættelse la naissance d’Henry (Henrys fødsel) Thierry Henry est né le 17 Août, 19... -
Droppe ud af 1.g og starte på efterskole
ForumindlægHej alle, Sagen er den, at jeg har længe overvejet at droppe ud af 1.g og starte på en efterskole. På daværende tidspunkt jeg skulle vælge gymnasie, var jeg en flittig 12-tals pige, og afsluttede da også folkeskolen med et snit på 11,4. Dog var jeg et helt andet sted i mit liv, jeg var sindssyg ... -
sænkning af SU
ForumindlægJeg skal skrive en opgave om, hvorfor SU ikke skal sænkes, så jeg kunne virkelig godt bruge nogle argumenter for, hvorfor den ikke skal sænkes. -
SKRÅ KAST
ForumindlægHvordan regner man flyvetiden ud, og hvordan kommer man frem til formlen? Tak for det! -
Læge el ingeniør
ForumindlægEr medicinstudiet meget hårdere end ingeniør stdudiet??? -
Opgave 3 (20%)
ForumindlægHej SP Jeg sidder og er igang med et eksamenssæt, hvor jeg er nået til opgave 3 som volder problemer. Tak for hjælpen, på forhånd. :-) -
linære funktioner
ForumindlægMangler den sidste opgave til min blækregning en der kan hjælpe? Udregn f(20) og forklar hvad dette tal betyder -
SU?
ForumindlægHej,Jeg er lige pludselig kommet i tvivl om hvornår jeg skal søge SU. Jeg fylder 18 her sidst i Juli, men har hørt, at jeg derfor ikke kan få SU før d. 1 oktober. Betyder det, at jeg ikke behøver at ansøge før min fødselsdag? Og får jeg så ikke noget for agust og september?Håber I kan hjælpe -
Historie - Den store terror
ForumindlægEr der nogen der har skrevet om udrensningerne i 30'erne uden Stalin? Jeg skal til at lave en opgave om det og ville blive meget glad hvis der var nogen der kunne hjælpe mig lidt...?
