Søgning på: to keep the faith. Resultater: 18001 til 18020 af 18613
-
Vil nogen være så søde at hjælpe?
ForumindlægJeg skulle oversætte denne tekst fra dansk til spansk, og dette blev resultatet. Jeg ville blive beæret hvis en ga og rette denne korte tekst. Tak på forhånd :) __________________________________________________________ Hej Manuel! Jeg er i Andalusien med min søster Carmen og hendes kæreste. i d... -
forbedre engelsk
Forumindlægheeij. jeg har lige haft test, hvor jeg har fået 7 i lytteprøve, 7 i grammatikdelen og 2 i læsning. jeg er rigtigt ked af at jeg har fået 2 i læsning, og vil derfor forbedre mit engelsk. Jeg har den problem, når jeg læser kan jeg ikke forstår det jeg læser. der er nogen ord som jeg ikke forstår. ... -
OPSLAGSVÆRKER!!?!?!
ForumindlægHej alle sammen :) Skal op i mundtlig historie i morgen, og har lige tjekket undervisningsministeriets hjemmeside, og der står at man må have egne notater og opslagsværker. Er opslagsværker bøger og mapper man har brugt i løbet af skoleåret? Jeg er tvivl da min lærer har sagt at vi kun må tage no... -
hvad skal i efter gymnasiet?
Forumindlægjeg afslutter selv gymnasiet her den 20. juni. og er meget i tvivl om hvad jeg skal derefter. overvejer uni. men er usikker. jeg interesserer mig for fysik og matematik, men jeg er ikke specielt god til det :( så ville gerne læse noget med nano fysik, men ved ikke om det er fagligt for svært fo... -
Beregning af solop/nedgang?
ForumindlægHej Ved nogle hvordan man beregner solopgang og solnedgang? Er der en bestemt formel eller snarer funktion for det? På forhånd tak -
redegørelse for ensvinklede trekanter
Forumindlægohøj"! Jeg skal løse opg. 126 a, i den opgave jeg har vedhæftet. Jeg kan umiddelbart ikke ikke se, hvordan jeg skal "løse" den. Nogle ideer? -
reducere
Forumindlæg((x+h)3 - x3)/(h) jeg ved at når parentesen står 2, skal man finde det dobbelte produkt. men hvad hvis parentesen står i 3. ?? -
SPANSK HJÆLP OVERSÆTTELSE
ForumindlægKan nogen oversætte disse spørgsmål til spansk? Det ville være til stor hjælp:-) 1. María og Lola er to husmødre, der bor i Moratalaz-kvarterret 2. Lola siger, at man sparer penge under udsalget 3. María protesterer, fordi hun ved, at det ikke er sandt 4. Lola har set Isabel Preysle... -
Nogle ideer - HJÆLP!!
ForumindlægHej alle sammen! Min opgave lyder således: Vi skal skabe et værk, der byder på relationel æstetik. Altså noget med en politisk aktion/samtidskunst med en politisk dagsorden. Vi skal notere en brainstorming i vores mindmap, og tegne skitser som illusterer vores ideer. Vi skal prøve at sk... -
Likviditetsbudget - 1/3 eller 2/3 af et kvartals salg?
ForumindlægHej, jeg sidder og roder lidt med et likvideitsbudget for en nyopstartet virksomhed. Jeg har også fået en facit-liste med for opgaven jeg er i gang med. Med følgende oplysninger: Opgave 8.16 - Erhvervsøkonomi videregående uddannelser opgaver - Jørgen Waarst/ Knud Erik Bang 1. omsætnin... -
økonomi spørgsmål med lignigner
ForumindlægSkal have rettet denne opgave.. Jeg har to ligninger for henholdsvis "demand" og "supply". P er i $ og "quantity" i millioner af units. Q(D)=4-0,002(P) Q(S)=0,5+0,005(P) Jeg skal finde euqilibrium price and quantity: Sætter dem mod hinanden: Q(... -
iPad til studie/ uddannelse
ForumindlægHejsa Spørgsmålet er sikkert vendt før, men håber alligevel, nogen vil komme med lidt råd. Jeg er lidt træt af at slæbe min PC frem og tilbage til skole, og overvejer derfor at købe en iPad - er kontorelev med specialet &a... -
Omsætning af energi i respiration
ForumindlægOverskriften siger det hele. -
Funktioner
ForumindlægHej håber i vil hjælpe mig med de her opgaver har sat et billede ind af dem Tak på forhånd -
Hvad er gruppedannelse, gruppekonflikt
ForumindlægHej... Vil spørge om hvad er in og out grupper( egen og fremmedgrupper) -
SRP - terror
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive SRP om Terrorisme i hovedfagene Samfundsfag A og Historie A. Min opgaveformulering: 1. Der ønskes en kort redegørelse for forskellige terrortyper og giv eksempler på disse i det 20. århundrede. - Her har jeg tænkt mig at redegøre for de forskellige terrorakt... -
Hitler tale
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med at skrive en opgave, hvor jeg skal analysere en af Hitlers taler. Jeg har redegjort for hans vej til magten, og skal nu analysere en af hans taler, derfor tænker jeg en tale før 1939 (før 2. verdenskrig), og gerne før eller omkring da han kom til magten i 1933. Mit probl... -
Første ordens differentialigninger med seperate variable
ForumindlægHej :) Ved i mon om man frem for at gør det som der gøres på billedet, om man i stedet kan gå direkte og integrere 1/2+e^y, som så vil give ln(e^y+1/2)*1/2? -
Kæde regel for funktioner af flere variabler
ForumindlægHvis man har funktionen f(x(t),y(t)) og man skal finde d/dt af funktionen ser formlen sådan ud: (d/dt)*f(x(t),y(t)) = fx*(dx/dt) + fy*(dy/dt) Er der nogle der har et bevis for den? For jeg vil rigtig gerne finde ud af hvorfor den ser sådan ud. Tak på forhånd :) -
Jura-studiet og HD-studiet samtidig
ForumindlægDa vi efterhånden er en del der læser jura på dette forum (heriblandt Christian og Roman Garcia) tillader jeg mig, at stille spørgsmålet her. Jeg overvejer krafigt at læse HD del. 1 på deltid sideløbende med jurastudiets kandidatdel (de sidste 2 år). Jeg er bekendt med, at der er tale om et studi...
