Søgning på: amish folket. Resultater: 18061 til 18080 af 19974
-
Optagelse på International Business?
ForumindlægHej. Jeg har et snit på 10,6. Jeg får desuden en bonus på 1,03 for et ekstra A fag, samt en bonus på 1,08 for at søge ind på en videregående uddannelse inden for 2 år. Det giver et snit på 11,8. Vil nogle kloge hoveder herinde give et bud på sandsynligheden for, at jeg bliver optaget på CBS'... -
Stil!
ForumindlægHej, jeg har skrevet en referart af Cry Freedom filmen, og håber der er nogen der lige vil kigge på den og lige fortælle hvis der står noget som ikke lyder rigtigt... På forhånd tak ;) -
Hurtig rettelse!!!!
ForumindlægThey have organized visits to the companies to find out how working conditions is in the companies, but it helps not just something they say, because if they are fine, they just keep either low payer or use child labour at work. In the west there are not so many child labour because there are hu... -
Nægtet Oprykning Til 3.G (HJÆLP)
ForumindlægHJÆLP!! Jeg står i den situation, at jeg er blevet nægtet oprykning til 3.G. Under karantæne har jeg ikke været meget aktiv i timerne, og mine årsprøver er heller ikke gået så godt, hvilket har gjort at mit snit er under 2,0 så jeg kan ikke rykke op. Jeg skal til samtale med rektor på mandag om ... -
økonomi
ForumindlægHej :) Er der nogen, som har kendskab til økonomi-studiet, som evt. kan fortælle lidt om det? Jeg er mest interesseret i at høre hvordan matematik indgår i studiet? Jeg går i 3g og matematik A, men er lidt usikker på om jeg ville kunne klare matematikken. Jeg er udmærket i matematik, bare ikke et... -
Ordforråd
ForumindlægHej allesammen :-) Det er lige gået op for mig, at jeg faktisk ikke har et særligt godt ordforråd. Jeg kan sagtens kommunikere med andre mennesker og debattere, men det er ikke altid, jeg kan udtrykke mig selv korrekt. Er det ret normalt? Jeg er ikke særlig god til at argumentere, men jeg vil ger... -
Procent -> Brøker
ForumindlægHej! Hvad skal jeg her? Lav procenttallene om til brøker: 33 1/3 % = .../... 62 1/2 % = .../... 66 2/3 % = .../... 6 1/4 % = .../... 87 1/2 % = .../... 4 1/6 % = .../... osv. Hvad i alverden skal jeg? :o På forhånd, tak! -
2 spørgsmål
ForumindlægHCl+NaOH=H2O+NaCl? Er det korrekt? Er der en formel til at beregne Ph-værdi? Tak på forhånd. -
Jeg har fortrudt!!!
ForumindlægJeg er lige skiftet fra en STX uddanelse, til en HHX uddanelse (Det er en IBB linje (International linje)). Jeg har det virkeligt dårligt i min nye klasse alerrede, og har stærkt overvejet at flytte tilbage til STX uddanelsen eller til en anden linje på min HHX skole. Jeg går i 1.G nu, så det bu... -
Please hjælp :(
ForumindlægJeg har en aflevering til imorgen. Har lavet alle afleveringer mangler kun en opgave, som jeg ikke ved hvordan jeg skal løse. Jeg håver en der kan hjælpe eller flere taak. opgaven: En bestemt dag er temperaturen inde i et bestemt hus 20 grader C, og udetemperaturen er konstant. Varmeanlægget i h... -
Hvordan virker Urkund?
ForumindlægPå mit gymnasium bruger vi programmet urkund til at tjekke vores opgaver igennem? men er der nogen, der ved hvordan det fungerer? Altså tjekker den ALT på hele internettet, eller er det kun sider som for eksempel studieportalen? Og er det så ikke noget med at læreren får det procentmæssige tal t... -
Er dette snyd?
Forumindlæger det snyd at finde en identisk SRP på nettet, tage hans ideer i forbindelse med f.eks. analysen og så omformulere hele lortet? Jeg er i den situation, at jeg skal analysere en roman, men har svært ved at gøre det. Jeg har fundet en opgave på nettet hvori personen analysere den rigtig godt. M... -
Kølekreds
ForumindlægHej, Jeg sidder og skriver om the vapor compression refrigeration cycle. Efter dampen er blevet kompresset, så skulle den komme ud med hhv et højere tryk, kogepunkt og temperatur. Den siger i bogen at den vil komme ud som en superheated vapor, hvilket vil betyde at temperaturen stiger mere end k... -
Genusvare eller speciesvare
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg sidder med en opgave i erhvervsret, hvor jeg er nødt til at bestemme, om varerne er genus eller species. Det ene køb handler om, at en forretning har valgt at købe et parti vaskemaskiner. Der aftales at virksomheder køber 10 stk. iWash "Amerikanervaskemaskiner.&qu... -
Bedømmelse af SRP om den spanske syge og epidemimodeller
ForumindlægHej derude :) Jeg har netop fået min SRP-karakter tilbage, og jeg er ikke tilfreds med karakteren, så derfor tænker jeg - som så mange andre - på at klage. Jeg har fået 7, men troede egentlig selv på en sikker 10'er og eventuelt 12.. :( Så det er rigtig surt. Årsagen til, at jeg var så sikke... -
Fyisk, gasmængde..rumfang...?
ForumindlægEndnu en af de irriterende opgave, man tænker over i laaaang tid,men stadig ikke helt kan finde ud ad hvad der skal gøres. Håber på lidt hjælp:) En gasmængde har rumfanget 53 mL, og trykket 74 kPa. Antag at rumfanget holdes konstant, og at trykket ændres til 101 kPa. Hvad bliver det nye rumnfa... -
STX eller HTX
ForumindlægGoddag Jeg er en ung dreng på 15, der snart skal til at vælge en ungdomsuddannelse. Jeg er i tvivl om, hvad jeg skal vælge, enten venner og skole eller bare skole og færre venner der går på gymnasiet. En del fra min klasse har valgt STX, men jeg hælder mest til det tekniske gymnasium. I 8. klass... -
Memoir
ForumindlægJeg har et problem med Memoir. Jeg har lige updated min MikTeX-installation og siden da har memoir ikke fungeret. Den vil simpelthen ikke kompilere dokumenterne. Det er mærkeligt, for alle andre klasser kompileres fint. Ved det simpleste mulige eksempel \documentclass{memoir} \begin{document} Her... -
Udregning af masse
ForumindlægHejsa. Jeg skal udregne solens masse. Har følgende oplysning: solens effekt: 3.83*10^26 J/s lysets hastighed = 3.0*10^8 m/s E = mc^2 Jeg indsætter mine værdier og løser: 3.83*10^26 J/s = masse(kg) * (3.0*10^8 m/s)^2 Dette får jeg til 4.25 *10^9 kg/s, hvilket for mig ikke giver nogen mening. Noge... -
Grundlæggende om differentialregning og integralregning
ForumindlægHej Kan man godt snakke om, at diff.-regning og integralregning er det modsatte af hinanden, når der er tale om bestemte integraler?
