Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 18161 til 18180 af 32040
-
3. årsopgaven
ForumindlægHej alle sammen!Jeg går i 2.g og skal til at overveje hvad jeg skal skrive om i 3. årsopgaven. Jeg overvejer kraftigt at skrive i dansk, derfor tænkte jeg om der er nogle af jer, som har skrevet en sådan opgave... Hvordan adskiller denne sig fra fx danskopgaven i 1.g ...?På forhånd takHilsen Sasha -
Biologi mht. Udd.
ForumindlægHejsa!\n\nJeg ville lige hører en mere generel mening om mit valg?.. Så jeg er sikker på jeg gør noget der kan komme mig til gode i sidste ende!\n\nJeg håber på at komme ind på medicin studiet, når jeg er færdig med min HTX..\n\nVi skal til at vælge valgfag, som vi får på 3.år.. Jeg er på 1. år..... -
Sætningskonstruktion
ForumindlægHej Hvordan opbygges denne sætning mest korrekt, og hvad er forklaringen? The number of type 2-diabetes cases are rapidly increasing, why the condition is often referred to as an epidemic. The number of type 2-diabetes cases are rapidly increasing, why the condition often is referred to as ... -
Alle fag skal være bestået?
ForumindlægHej. Jeg går nu i 2.g, og har samfundsvidenskabelige linje. Jeg havde fysik og kemi i 1.g, men dumpede kemi (00) Jeg vil rigtig gerne læse jura - advokat, men der står at adgangskravene er at alle fag er bestået. Vil det så sige at mit C-niveau fag, gør jeg ikke kan komme ind på mit drømmestudie? -
at holde sit studenterbevis åben??
Forumindlæghej jeg vil rigtig gerne læse medcin, da det er min storre drøm, men desværre har jeg ikke snitet til det. men jeg har hørt at man kan holde sit eksamensbevis åben. er der nogen der gider at forklare mig vad det går ud på. er helt blank på forhånd tak :) -
Bøger til selvstudie efter gym
ForumindlægHej Alle Jeg er begyndt at læse lidt videre på matematikken efter jeg stoppede i sommers med 3.g. Jeg har lånt bogen "Funktioner af en og flere variable" af Ebbe Thue Poulsen, og den er virkelig god! Men jeg er lidt på bar bund med hvad jeg skal læse efter den? Den mangler emner som ta... -
Koreansk på gymnasiet
ForumindlægJeg ville gerne lære at tale Koreansk. Lige nu går jeg i folke skolen, jeg har længe kigget efter flere steder hvor jeg kunne få Koreansk, der er ikke nogle aftenskoler her i Odense der har Koreansk, så tænkte jeg at man kunne gøre det i gymnasiet, men jeg kan hellere ikke finde noget om det. J... -
Tegnsætning
ForumindlægHe realized, that he was late Er komma sat korrekt i sætningen overfor....TAK for hjælpen -
HASTER!! Valg af AT-fag
ForumindlægTil AT-eksamen, vil jeg gerne skrive om ozonlaget og klimaforandringer, og hvilke konsekvenser den har for naturen. Jeg kunne godt tænke mig at biologi skulle være det ene af fagene, men til fag nr. 2, er jeg lidt i tvivl... Kemi eller fysik? Jeg skal vælge fag imorgen tidlig, så hvis nogen har e... -
HJÆLP
ForumindlægHejsa kan i hjælpe mig med denne opgave : Forklar kort, hvilke regler for brugen af do-omskrivning sætningerne illustrerer. Brug grammatisk/faglig terminologi. Skriv dit svar på dansk. There seemed to be a lot of turmoil, and everybody were screaming If the ice cap melts, even London cannot a... -
Grammati opgave HJÆLP
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne? "I hver af nedenstående sætninger er en grammatisk fejl understreget. Ret fejlen og forklar din rettelse. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. Skriv dit svar på dansk. " 1. Normally students look forward to go back to school after the summe... -
I'm lovin' it
ForumindlægHvad kan man sige om McDonald's slogan I'm lovin' it? - Det er i lang tillægsform andet? -
Korrekt?
ForumindlægNogen som vil se om det er korrekt, da jeg er lidt usikkker. Den korrekte version er den danske. Dansk: The Shining Mountain er et moderne eventyr om en far, der vil have, at hans datter skal være ligeså hårdfør, stolt og stærk, som han er. Hun må ikke være ligesom de andre almindelige piger i S... -
Hjælp ! Så er I mega søde ! Plz.!!
Forumindlægjeg skal oversatte denne tekst til engelsk: Psykologer siger, at vi bør besvare børns spørgsmål, men de fortæller os ikke, hvad vi skal gøre, hvis vi ikke kender svarene. The psychologists said , that we should answer children’s questions , but they don’t tell us what we should do, if we do... -
OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej :) Er der ikke nogen der lige er rigtig søde, at læse min oversættelse igennem, og se om jeg har nogen fejl? TUSIND TAK! Her kommer den: Min mor ryger cigarer. Jeg hader lugten af cigarer. Cigarrøgen får mig til at hoste og giver mig hovedpine. Hver gang tårerne løber ned ad mine kinder, sig... -
Rettelse af oversættelse!!
ForumindlægPasser det, jeg har oversat? Jeg har ellers været omhyggelig med det. Det kan være, at der er noget, der skal skrives om til pænere engelsk ;Neville suddenly sees them and the surroundings in a different way.It seem no longer like a little paradise.Many tourists act stupid and naive, though they ... -
English abstract, pleeeeeeeeease hjælp!!
ForumindlægHej Alle :) Har skrevet et engelsk abstract til min SRP opgave, er der ikke en der please vil læse det igennem og finde mine grammatiske fejl? :) -er nemlig ikke særlig god til engelsk! :) På forhånd tusind tusind tak!! This study investigates immigration in USA and Denmark. It answers questions ... -
Oversættelse
ForumindlægHej! Jeg har lavet denne oversættelse, dog ville jeg gerne vide, om det ser nogenlunde ud, og vil meget gerne have en rettelse af mine fejl :-) På dansk: Da Christoffer Columbus i 1492 kom til Amerika, var landet allerede beboet af henved 8000.000 indianere, indfødte amerikanere, som man n... -
Hvordan læser man lektier på Uni?
ForumindlægHej. Jeg er netop begyndt på en videregående uddannelse på universitetet. Her får vi op til 20 sider for hver dag i et fag. Jeg tænkte på om der er nogle derude som har nogle fifs til hvordan man kan følge med i forelæsningerne? Jeg tager noter til hver forelæsning, men jeg kan godt se at jeg bru... -
hjælp til et par sætninger
ForumindlægHej jeg er ved at lave en stil om mig selv i engelsk og der er nogle sætninger, som jeg ikke ved, om er gramatisk rigtige, så jeg håber i kan hjælpe :) 1. We have been in foreign countries at least one times at year (vi har været i udlandet, mindst en gang om året) 2. Sometimes we hav...
