Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 18401 til 18420 af 23489
-
Spansk rettelse:) feedback.
ForumindlægHey derude.. Jeg vil sætte stor pris på hvis nogen gider at tjekke min spansk opgave efter for fejl og forklare fejlen så jeg bliver lidt klogere. i er også velkommne til at komme med forslag til hvad jeg kunne skrive mere :) tak på forhånd .. Escribe una composición de unas 250 pal... -
funktioner og f'(x)
ForumindlægHej, jeg sidder med en matematikaflevering og mangler 3 opgaver som jeg er lidt i tvivl om. opg1. a) Bestem en ligning for tangenten til grafen for funktionen f(x) = -ln(x)+e^x I punktet P(2,f(2)) - Jeg er i tvivl om hvordan man differensere den, jeg får det til f&rsqu... -
Læseprøver
ForumindlægJeg er så dårlig til læseprøver, jeg for næsten altid 02 eller 4, jeg ved simpel hen ikke hvad jeg skal gøre.. Er der nogen, som har nogle gode råd til mig? -
Formel
ForumindlægVed analyse af en kemisk forbindelse A, der består af kobber og oxygen, fandt man i en prøve på 2,24g et indhold af oxygen på 0,25g og af kobber på 2,00g. Skriv formlen for A. n(oxygen) = 0,015625mol n(kobber) = 0,031471mol hvordan finder jeg ud af hvad formlen er? -
Frøspiring
ForumindlægHej, nogle der har lavet eksamensopgaven frøspiring? (: For har ekstrem brug for hjælp til den (: -
omskrivning af novelle Hm
ForumindlægEr det nogen der kan hjælpe mig med at hvordan man skriver en novelle om??? -
Hjælp til målestoksforhold
ForumindlægHusets gavl er tegnet i målestoksforoldet 1: 300 (1 til 300) På tegningen har huset en gavl længde på 4 cm. og et areal på 10 cm2. 1) Hvad er gavlensl ængde, i meter? 2) hvad er gavlens areal, i m2 Altså i virkelighedern? :D -
Lægedrøm okay karakter
ForumindlægGoddag, Jeg er en dreng på 15 år. Jeg går i 8. klasse og jeg har en lægedrøm... Jeg vil sige at mine karakter er okay. Jeg knokler ekstremt hårdt for at opnå mine mål, men selv med min store viljekraft er det svært for mig at få gode karakter i nogle fag. (F.eks Matematik og Dansk) Jeg har aldri... -
juleproblemer
ForumindlægHej jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig. jeg har fået nogle opgaver for som jeg simpelthen ikke kan regne ud. De 7 overnisser og julemaskinen. opgaven lyder sådan her. Julemandens værksted er der kun få, som kender beliggenheden af, og adgang til julegavemaskinen er der endnu færre, s... -
Methanal vs Ethen
ForumindlægHej, angående en opgave, vil jeg gerne spørge om, hvorfor har ethen et lavere kogepunkt i forhold til methanal? På forhånd tak :) -
Bil med v = 20 m/s og a = 3,0 m/s^2
ForumindlægHej har problemer med endnu en opgave kan i hjælpe? En bil kører med hastig. 20 m/s. Bremser så med a = -3,0 m/s^2. 1. Hvor lang tid inden bil standser? 2. Hvor lant kører bil under nedbremsning? får det til 1. 6,67 s 2. 66,67 m Passer det? -
Trekantens areal.. hjælp..
ForumindlægSe den vedhæftede fil.. -
Kemi Haster!! Additionsreaktion
ForumindlægHej Jeg brug for hjælpe til at løse den vedhæftet opgave. Jeg har løst 1), men ved ikke hvordan jeg skal løse de resterne. -
geometri
Forumindlægnogen der kan hjælpe med noget geometri? -
Tegn 6 cm2 Parrallelogrammet
ForumindlægHvordan tegner man sådan et Parallelogram ind ? Håber der er nogen der kan hjælpe derude. Jeg ville også gerne få et stort hjælp til Brøkker hvordan man regner dem ud (-: -
kan ikke finde ud af disse opgaver hvis nogen laver dem kan jeg godt sende en sum penge
Forumindlægmange tak -
ligninger
ForumindlægHej SP Jeg har prøvet at regne disse ligninger ud, men er ikke sikker på at de er rigtige. 1) Reducer udtrykket 10 * a * b5 5 * a * b2 = 2 * b3 2) Undersøg, om x=11 er løsning til ligningen √x-2=3 Når man indsætter 11 ind på x´s plads får man det samme dvs. 3 √11... -
korteste stige op ad hus...
ForumindlægSe billedet, er lidt lost for at være helt ærlig.. -
Ernest Hemingway
ForumindlægVil blive meget glad hvis der var en herinde der kunne hjælpe med hvad man kunne skrive om i engelsk,i SSO hvis man har valgt at skrive omkring Ernest Hemingway?. Kan man tage et af hans romaner som er filmatiseret og sammenligne med en af hans noveller??. Jeg er meget blank så hvis der er e... -
Biotek-studieretningen
ForumindlægHej SP Jeg har en stor interesse indenfor de naturvidenskabelige fag - herunder bioteknologi, matematik og fysik. Jeg har gå i 1.g nu, og er i grundforløbet. Men jeg har et spørgsmål til de der har biotek-linjen. Hvordan er niveauet? Er det hårdt og kræver de meget af eleverne? Hvad får i gene...
