Søgning på: To keep the faith. Resultater: 18441 til 18460 af 18613
-
projektopgave i de naturfaglige fag, fysik og kemi, biologi og geografi
Forumindlæghej, min ven og jeg er igang med en projekt opgave, og kunne godt bruge en som havde erfaring med kraft. en som kunne besvare følgene spørsmål. - hvordan oprsår kraft - hvordan behandler man det hvis nogle af jer har lavet en fremlæggelse eller andet lign, så vil jeg spørge om i kan vedhæfte ... -
kan jeg få hjælp tak
Forumindlæger der nogen som kan hjælpe migg med dem her spgml hvilke rolle spiller medier i din hverdag -
tricky sætning!
ForumindlægConsequently, their human mentality as well as emotions is/are? suppressed, and meaninglessness dominates. Hjælp! -
Hvad laver I??
ForumindlægGanske enkelt, hvad laver I i fritiden ud over at studere hårdt? Nogle former for sport eller andre spændende interesser eller hobbies? :). Forklar gerne hvorfor I går/laver det I nu gør. -
Sprogrejse med EF
ForumindlægJeg vil gerne på sprogrejse med EF den her sommer til Eggland. Jeg ville gerne vide om nogle af jer havde erfaringer med EF? Er der andre organisationer i kan anbefale? -
Fogh er en morder
ForumindlægGiv mig en god grund til at Fogh ikke er en morder, eller at han ikke er et racistisk menneske uden empati. -
Finde det næstmindste hele tal n, så sqrt(1+2+3+..+n) er et helt tal.
ForumindlægHej, Jeg skal bestemme både det mindste og det næstmindste hele tal n, så er et helt tal. Jeg har manuelt udregnet mig frem til det mindste tal, n = 8, ved at starte med n = 4 og regne op til n = 8. For at finde det næstmindste hele tal, har jeg prøvet at opstille udregningerne frem til n = 8 ... -
Mat A eksamen
ForumindlægHej .. Har været til eksamen i MatA i dag den 1. juni 2010.. Ville høre om nogen har en besvarelse på com de vil lægge ind eller sammenligne resultater? -
Jura
ForumindlægHej. Jeg har søgt ind på jura studiet på KU. Mit snit er på 8.5 efter jeg har ganget med de 1.08. Tror I at jeg har en chance for at blive optaget. Jeg har dog ikke søgt standby. Jeg ved godt at det er meget svært at udtale om hvordan snittet på jura bliver, men tror at snittet vil være ? -
Hvordan løser man denne opgave?
ForumindlægMin lærer siger, at hvis jeg kan løse denne opgave, giver hun mig 12 i matematik, men har bare ingen ide om, hvordan man løser det? Det er en andengradsligning? -
At være på - muligheder og problemer
ForumindlægSå er opgaveformuleringen udleveret under overskriften: At være på - muligheder og problemer: Du skal undersøge og diskutere en sag, hvor selviscenesættelse og/eller overvågning med brug af moderne teknologi spiller en væsentlig rolle. I denne tråd kan I dele indledende erfaringer med opgaveform... -
Konvergens og sum
ForumindlægEr der nogen, der kan give nogle hints til denne opgave? Er helt på barbund. -
osama bin laden er død! :D
Forumindlægså fik vi ham endelig! konklusion: lige meget hvor eftersøgt man er, så kan man aldrig gemme sig godt nok! -
Er den danske gymnasieskole for rummelig?
ForumindlægDe sidste par år har der været stort politisk fokus på at øge optagelsen af elever på de danske ungdomsuddannelser. I den forbindelse er optaget på de danske gymnasier naturligvis også øget. Problemet er, at de optagne elever i alt for høj grad mangler de basale kompetencer, der må forvente... -
OXFORD og Cambridge
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg er en 16 årig dreng der går i 9. klasse. Jeg har drømmen om at læse medicin i Oxford, Cambridge og Yale. Jeg er virkelig god til bio (Har kun fået 12 taller, og der er gået 1/2 år), fysik og matematik. Jeg har dog nogle få promlemer i faget dansk. Synes i at det ville være... -
Unge og druk
ForumindlægHvorfor drikker unge? Har deres omgangskreds betydning for deres druk? Skriv hvad du mener -
Trigonemetri
ForumindlægGår i syvende klasse, og kan ikke helt finde ud af at finde en katete i en retvinklet trekant (det kan min samfundssproglige storbror heller ikke :-) så jeg tænkte på, om der var en som ville løse og forklare følgende opgave.Opgaven går ud på at man skal finde kateten a. Af oplysninger har man fø... -
Matematik
ForumindlægHej alle Nogen som kan hjælpe mig med spørgsmål 3 i den vedhæftede fil? Tak på forhånd -
Karakterer!!! Superstudent
ForumindlægHej, jeg læste sidst i avisen, at der på studenterbeviset, når man er færdig i gymnasiet, vil være 37 karakterer. Kan det passe?Fx, hvis jeg nu fik 9 i kemi i 1.g, men ikke kommer op til eksamen i det, gælder det så, at 9-tallet føres over som både eksamenskarakter og årskarakter. Altså, at man h... -
skriflig dansk 2004!
ForumindlægJeg vil gerne høre hvad i har fået? Det er formentlig de samme censorer som retter vores stile? Jeg plejer at få 9 eller 10 normal, men min eksamenstil gik et 6, godt var den ikke så god som normalen, men jeg mener absolut den er mere værd end 6 :S! Er i tilfredse med jeres karakter? Nedenstående...
