Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 18441 til 18460 af 156338
-
Ønsker oversættelse til Spansk
ForumindlægHejJeg tænkte at nogle af jer kloge hoveder kan oversætte følgende tale til Spansk - så vil ikke et øje være tørt til den store dag om en uge :-)På fårhånd tak.Hilsen Michael----------Allerførst vil jeg gerne takke for alle de fine gaver vi har fået.Det har været helt fantastisk.Vi glæder os til ... -
Oplevelsesøkonomi
ForumindlægHvordan kan man bruge oplevelsesøkonomi i detail handlen i primært shoppings centre? Med under spørgsmål: Hvad er oplevelsesøkonomi? redgørende Hvordan kan man som shoppings center differentierer sig fra konkurrenterne gennem oplevelsesøkonomien? hvordan kan oplevelsesøkonomi påvirke se... -
ester eller ikke???
ForumindlægHey!Er CH2OH en ester eller ik? Er kommet i tvivl, jeg ved at R-COO er en ester men det andet (CH2OH) er lidt mærkeligt. Grunden til at jeg spørger er fordi jeg har en syre (COOH) som reagere (kondensationsreaktion) og bliver til COOCH3 og dette reagere også (måske flere gange) og ender med CH2OH... -
Areal - skal afleveres I DAG (kl. 24)
ForumindlægHej, jeg har problemer med denne opgave: http://www.peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=24646 Jeg ved ikke, hvor jeg skal starte fra, og jeg håber, at I vil hjælpe mig :) På forhånd MANGE GANGE tak ;) -
(21n+4)/(14n+3), n=N, kan ik forkortes
ForumindlægJeg er i gang med at lære mig selv noget matematik og er imidlertid stødt på noget som undrer mig. "Eksempel 3.2. Bevis, at brøken (21n+4)/(14n+3), hvor n er et naturligt tal, ikke kan forkortes for nogen værdi af n. Lad os antage, at brøken kan forkortes for en passende værdi af n. Så vil ... -
hvor er min fejl i ligningen?
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe med at fortælle mig, hvor jeg har kvajet mig:( Jeg skal finde ud af hvor mange måneder (n)det tager for at lånet er afviklet. Jeg bruger den såkaldte GRYN formel: G=y*(1-(1+r)^-n/r) Min udregninger følgende: 40000=1000*(1-(1+0,02)^-n/0,02) 0,02*40.000=(1-(1,02)^-n)/0,02 8... -
differential regning !! hjælp
Forumindlæghej allesammen, har brug for jeres hjælp, jeg har vedhæftet min opgave som pdf, håber i kan hjælpe mig med nogen af opgaverne! det vil virkelig være sødt af jer! den sidste opgave har jeg lavet :)) -
I en population
ForumindlægI en population af bananfluer kan udviklingen i antal fluer beskrives ved modellen N(t) = 23 * 1, 386t hvor N( t) betegner antal fluer til tidspunktet t (målt i døgn). Gør rede for, hvad konstanterne i modellen fortæller om udviklingen i antal fluer i populationen. Jeg forstår ikke overstående ... -
Optimering af fortjeneste
ForumindlægHejsa derude;) Sidder fast i flg opgave: En virksomheds afsætningsfunktion for et bestemt produkt er givet ved f (x) = −5,6 ⋅10^−7 ⋅ x^2 − 0,01⋅ x + 50 og omkostningerne er givet ved g(x) =11⋅ x +1000. Find det optimale salg og den optimale pris, og bestem ... -
legetøjskegle
ForumindlægHej, er der en som kan hjælpe? (: -
Parenteser
ForumindlægHvad er forskellen på (...) og [...] ? -
Hvilken type er du?
ForumindlægEr du typen, der får gode årskarakterer, men halvdårlige eksamenskarakterer? Eller er du typen, der får fine eksamenskarakterer, men dårligere-end-middelmådige årskarakterer? Er du typen, der har en stor spredning i karaktererne - fra 00 til 12? Eller er du typen, der ligger stabilt inden for 02... -
Statisitk / test
ForumindlægJeg hjælp på et tidspunkt en bekendt i Holland med nogle eksamensspørgsmål. Et af dem gav mig lidt grå hår i hovedet, men jeg mener da, at jeg fik det løst.Her er hele den omhandlede opgave. A er meget simpel, og B ikke specielt svær (på gymnasieniveau). C kan giver lidt grå hår i hovedet. Jeg ha... -
Latex - sidehoved
ForumindlægHejsaJeg er gået igang med at lege lidt med Latex, er så stødt på et problem.Kan man lave et sidehoved i Latex?? Altså noget lignende word, hvor jeg kan skrive Navn FAG dato AFleveringens navn-------------------------------------------Kan dette lade sig gøre???Hv... -
potensfunktion
Forumindlægjeg har lige brug for hjælp til denne opg. hvis der er nogen der kan hjælpe :) jeg har potensfunktionen f(x)=x opløftet i a jeg skal bestemme a når f(2x)=5*f(x) På forhånd tak. -
reducering
ForumindlægHvad bliver (a^3-a^2b)/(a^2-2ab+b^2) til når det er reduceret? Jeg ved godt at jeg skal bruge mine kvadratsærninger men jeg syntes ikke helt det virker :) Ville blive meget glad for ogå at se udregninger -
Allan Sim !
ForumindlægAllan Sim !Jeg gå på VUC aftenskole på et spanskhold der hedder Spansk fortsættersprog høj-niveau.Som jeg kan se det er der 3 niveauer:Spansk begyndersprog = niv. CSpansk begyndersprog høj-niveau = niv. BSpansk fortsættersprog høj-niveau = niv. AJeg har et spørgsmål til dig angående skriftligeksa... -
Platin - er det rigtigt?
ForumindlægHej!! Jeg har lige lavet denne opgave og er lidt usikker på om det er rigtigt. Er det rigtigt, hvis ikke, hvad skal jeg gøre? Energiniveaudiagram viser tre energiniveau K,L OG M for grundstoffet platin.der udsendes stråling ved overgang fra M-niveau til henholdsvis l- og k-niveauet. M:-O,53*10^... -
Vektorer i rummet
ForumindlægHej folkens! Jeg har en række opgaver til vektorer i rummet, som jeg simpelthen bare ikke kan finde ud af! - Jeg ligger syg efter en operation, og kan derfor ikke søge hjælp ved min lærer eller med studerende. øv! Jeg håber derfor nogle herinde kan hjælpe mig på vej med opgaverne - hvis du/I ku... -
hjælp
ForumindlægEr der en person her på portalen der er meget dygtig til engelsk?? Hvis der er kunne det være rart med lidt hjælp! Hvis du har lyst og tid selvfølgelig.. På forhånd tak!
