Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 18621 til 18640 af 29738
-
hjælp
Forumindlæghar prøvet men resultatet er forkert -
plz ret min engelsk læserbrev...
ForumindlægBenetton læser brev Hello I am a 15 years old boy that lives in Denmark. I have always questioned the Benetton marketing that has stores all over the whole world. The reason that I am questioning the Benetton marketing, is that they some time use, the poor people or countries as a symbol on the... -
integral
Forumindlægkan en hjælp mig, med at løs denne opgave. Bestem hvert af integralerne ∫_0^1¦?e^x dx og ∫_1^2¦1/x? dx -
hjælp!! mængdeberegning
ForumindlægHej alle kan i ikke hjælpe mig? jeg skal finde massen, molarmassen,stofmængden og faktoren af NaHCO3 -> NaOH + CO2 men ved ikke hvilken formel jeg skal bruge for at udregne det. -
tegn grafen for f og benyt modellen
ForumindlægHej! har problemer med at forstå denne opgave, håber nogen kan hjælpe (se fil) -
Differentialregning
ForumindlægFind den løsning til differentialligningen: y'=-y Hvis graf går gennem punktet (1,1) Nogen der kan hjælpe? -
Hjælp til salmonellaopgave
ForumindlægJeg bøvler med denne opgave. Hvordan regner jeg den? -
korruption
Forumindlægnogle der meget grundigt og præcist kan fortælle mig hvad korruption er ? altså definationen af korruption? -
Integral
ForumindlægHej! Nogen, som kan fortælle mig om denne geometriske fortolkning af resultatet er i orden, eller skal jeg forbedre den? Jeg har vedhæftet en fil, hvor I kan se beregningerne og min fortolkning. På forhånd tak! -
erobring
Forumindlægi 1800'tallet erobrede Englang og Frankrig det meste af Afrika, men hvilken påvirkning havde det for Afrika? håber på svar hurtigst muligt. tak (: -
differentialligning?
ForumindlægHej. Jeg har denne her opgave, som jeg ikke rigtig kan forstå og derfor ikke komme i gang med. Synes der er så mange oplysninger at holde styr på, eller er det bare mig? Er der nogen som kan hjælpe? Man har undersøgt løgfrøens overlevelsessucces i forskellige vandhuller på Djursland. Der er uds... -
reducer brøk
ForumindlægHej , hvordan reducer man denne brøk? Har glemt brøk reglerne. a+ 4b-a/2 -
Bestem O'(10) og fortolk tallet
ForumindlægHej. :) OPgaven lyder: I en model kan en virksomheds omkostninger ved produktionen af x enheder af en bestemt vare beskrives v. funktionen O(x) = 0,02x^2+10x+5000 Hvor O bestegner omkostningerne målt i kr. Bestem O'(10) og giv en fortolkning af tallet. Jeg får O’(10)... -
Sidelængder og vinkler
ForumindlægJeg skal bruge noget hjælp til dette spørgsmål: Angiv sidelængder og vinkelmål for en ligebenet trekant med et areal på 32000 m2 HJææææææææææææælp!!!! -
Fishermans friend
ForumindlægHej, er der nogen, der har læst fishermans friend og sonnenbrand. Dem havde vi haft sidst år og nu skal jeg op i tysk og har ikke teksterne.. -
hjælp til engelsk oversættelse fra videoklip!
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for en smule hjælp... jeg har fundet et nyhedsklip på internettet, som jeg skal bruge til min mundtlige engelskeksamen (FSA). klippet handler om Nordirlands situation i dag. jeg forstår egentlig godt klippet (i helhed)... men så er der alligevel rigtig mange steder hvo... -
Mappe lås?
ForumindlægHej Er der nogen der ved om man kan for lavet mappe lås hvis man har windows 7. Altså hvis nu man har en privat mappe, så skal man taste en kode og så kan man komme ind i din. Jeg mener ikke log-in koden når man tænder computeren, men til selve mappen?? -
et spørgsmål ang. tRNA
ForumindlægtRAN, hvordan ankommer det bare til ribosomet og hvad gør den helt præcis ? har forstået at mRNA kører igennem ribosomet, og 3 baser svarer til en aminosyrer, men har ikke helt styr på tRNA håber en kan forklar mig det sådan lidt i pap hehe. -
Forsøg?
ForumindlægEr der nogen der evt. har nogle gode forsøg til fysik/kemi - eksamen (FSA)? noget der måske ville give lidt ekstra hos censor? eller måske nogle gode dispositioner eller andet godt? (atomer og molekyler, radioaktivitet(isotoper), Ioner og salte, syrer og baser) hvis ja, vil i så sende det til min... -
Forvirret? Ja!
ForumindlægHej nørder! Jeg skal snart til FSA i fysik/kemi, og jeg er ret forvirret. Skal man lave dispositioner for hvert emne eller what? Er det meget svært? Skal man kæmpe for, at få et 7-tal?
