Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 18761 til 18780 af 29738
-
energipyramide
Forumindlæger der nogen der kan give en forklaring på det vedlagte billede? på forhånd tak :) -
Oversættelse fra engelsk til latin
ForumindlægSkal oversætte denne sætning fra engelsk til latin, og er kommet frem til det her? nogle der kunne give noget feedback til en begynder på latin :) Engelsk: "You don't choose your family. They are God's gift to you, as you are to them." Latin: "Familiam tuam non eligis. Ii D... -
tretrinsreglen
Forumindlægjeg skal gøre rede for tretrinsreglen og indføre differentialkvotienten. hjælp til det? -
Biologieksamen
ForumindlægHej (: Håber I nyder læseferien, hvis I som mig er midt i eksaminerne også. Jeg har trukket til biologieksamen i dag (skal nok lige nævnes at det er b-niveau), og har fået blodtypernes genetik. Det der forvirrer mig er, at min lærer har vedlagt DNAs kemiske opbygning som en figur jeg skal komm... -
Samfundsfag eksamen -
ForumindlægHeej. Jeg skal op i mundtlig samfundsfag her på mandag. Så jeg ville gerne lige spørge om hvordan det lige foregår, tid og sådan noget? (Da vores lærer ikke har givet os en hjælpende forklaring). Hvilke emner skal jeg have en god perspektiv på, begreber, hvad skal jeg fx. begynde at læse om. Jeg ... -
Bestem nulpunkterne via nulpunktsreglen
ForumindlægHej! Jeg skal bestemme nulpunkterne via nulpunktsreglen, uden brug af CAS. f(x) = 2x^3 (x-1) Jeg kan ikke rigtig komme videre med når det er et tredjegradspolynomie. Håber i kan hjælpe. -
oversæt en kort dansk sætning til engelsk!
ForumindlægHey guyyyyyyyyyyyyys :-) kunne i lige hjælpe mig med at oversætte den her sætning? "en lørdag aften i selskab med Carrie, Miranda, Sam, Charlotte og ikke mindst Mr. Big - noget af det bedste :-)!" på forhånd, tak! -
hvordan finder man den modstående katete til v?
ForumindlægHeej (: Jeg har brug for noget hjælp til en aflevering (: Jeg kender vinkel A, som er 3,2 grader, så kender jeg hypotenusen/c som er 4,2. hvordan udregner jeg så den modstående katete/b? tak på forhånd :D -
Vektorer i planen
ForumindlægHej derude! Jeg har om vektorer i planen, men jeg er gået lidt i stå med et spørgsmål. Jeg vedhæfter det som fil, da vektorer er sværre at kopiere ind. Håber på hjælp! Tak på forhånd -
Forholdet 2 : 7
Forumindlæg756 kr. skal deles i forholdet 2 : 7 Del 1 er ________ kr. Del 2 er ________ kr. Hvordan regner man stykket ud (med mellemregninger)? -
HJÆLP TIL ENGELSK OUTLINE EKSAMEN 9 KLASSE
ForumindlægHejsa. Jeg skal lave min outline til min engelsk outline. Mit main topic er school shooting, og mit underemne er columbine school shooting. Nogen der har lavet om dt før og kan hjælpe eller sende noget hjælp hehe. tak på forhånd til en presset mand -
Omkreds og areal
Forumindlæghej, Hvordan skal jeg finde omkredsen og arealet? -
lineære funktioner
ForumindlægJeg har en opgave der hedder: ved kalkulation af en vares udsalgspris anvender en forretning følgende fremgangsmåde: Indkøbspris = x ... -
Engelsk grammatik - ret fejl
ForumindlægHej derude. Jeg har svært ved at finde fejlene i disse sætninger: I look very different upon him now that I know him better. (Tænker det er upon, der er noget galt med?) I believe that all of us look forward to go back there some day. (some day = someday) It was kind of stupid of ... -
Således
ForumindlægHvordan kan jeg oversætte dette?: "I Januar måtte en gruppe på 33 pubber i London således sættes under administration" .. Det er egentlig mest det der "således" jeg ikke helt kan finde ud af. -
Hjælp til ligning
ForumindlægHejsa. Jeg fatter slet ikke hvordan de er kommet frem til dette i ligningen og hvordan man løser den. Er der nogen der kan hjælpe? -
Eksamen
ForumindlægHej, Nogen der ved hvordan eksamen foregår hvis man har et billede som man skal analyserer. Må man for eksempel h’erne kopiere det gyldne snit ud eller skal man tage billedet med op og så vise det gyldne snit? -
Jeg skal isolere r i denne formel: l * r^2 + p = q
ForumindlægVær sød også at forklare hvordan i gør, på forhånd Tak!(-: -
Volumen af omdrejningslegeme
ForumindlægSidder med denne opgave, som volder mig nogen forståelsesproblemer. Kan meget vel være mig der misforstår opgaven. Har denne funktionen, hvor når jeg læser opgaven, forstår det som en figur der er drejet om x- og y-aksen. Dog har jeg svært ved at bruge formlen for drejning om y-aksen med de infor... -
Monoton funktion
ForumindlægHej (-: Håber i kan hjælpe! Jeg har et problem med denne monotone funktion, hvor jeg er i tvivl. Jeg har vedlagt et dokument, hvor i kan se hvad jeg har regnet ud. Jeg er klar over at funktionen er monoton aftagende, men så er det jeg kommer itvivl om det har noget at sige, at funktion ...
