Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 18781 til 18800 af 29738
  • Komplekse tal

    Forumindlæg
    Hvordan udtrykker man et komplekst tal, z, hvis modulus, |z|, er givet ved 5 og argumentet, arg(z), er tan-1 3/4?
  • We play football like champions do. eller We play football as champions do.

    Forumindlæg
    Hej hvilken af disse to sætninger er rigtige? We play football like champions do. eller We play football as champions do.
  • Ligninger med to ubekendte

    Forumindlæg
    Jeg sidder fast med dette her aflevering. Ved ikke hvilket forskrift jeg skal bruge
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej alle! er der nogen som orker at kigge evt rette min engelsk aflevering på 2 sider? så er i sødeeee :)
  • Hjælp til retning af engelsk opgave

    Forumindlæg
    Det ville være en rigtig stor hjælp, hvis i gad at kigge min opgave igennem for nogle fejl, da jeg har svært ved selv at spotte dem. Teksten er hverken særlig lang eller kringlet. Jeg skal aflevere på torsdag, så det ville være super fedt, hvis nogle gad at kigge på den inden da. på forhånd mang...
  • Atwoodsfald maskine

    Forumindlæg
    Heey :) Jeg er gået i stå med udledningen af: Fgn=M*g-(m-mop)*g Samtidigt skal jeg vurderer hvordan gnidningskraften afhænger af hastigheden. Gnidningskraften er jo en modsat kraft af hastigheden? kan jeg ikke bare skrive det ?
  • ligning

    Forumindlæg
    hvordan er det nu lige man regner denne ligning ud ? 2=4,2x/3-1,5
  • Fremtidige fastlæggelse af promotionmix i KiMs?

    Forumindlæg
    Hej studieportalen! Jeg er netop midt i srp, og mangler nu kun den sidste del. Opgaveformuleringen lyder her på: Vurder hvilke faktorer, der er afgørende for KIMS fremtidige fastlæggelse af sit promotionmix. Hvad for faktoror kunne det være? Jeg har gennemgået i min redegørende del KiMs nuværen...
  • Molin model

    Forumindlæg
    Jeg har fået en aflevering for, som jeg har mega svært ved at besvare. Ved ikke rigtigt hvordan jeg skal udfylde skemaet. Jeg har vedhæftet skemaet, håber på nogen kan hjælpe mig :)
  • Mutationer!

    Forumindlæg
    Hej! Fik dette spørgsmål til en biologi essay: "Er mutationer farlige? og hvorfor?"
  • Find fejlen i sætningerne og forklar

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal finde fejlen i sætningen og forklare fejlen. Jeg har forsøgt at finde fejlen, men jeg kan simpelthen ikke forklare den. Håber i kan hjælpe mig. :) 1. Before she could turn on the light was there a knock on the door. Before she could turn on the light there was a knock on the do...
  • Vektor

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en spørgsmål: Hvordan kan man se, at to planer skærer hinanden og hvornår de ikke skærer hinanden?
  • Fordelingspolitik og værdipolitik (NIVEAU ER LIGEGYLDIGT)

    Forumindlæg
    Hvad adskiller den nuværende regerings indvandrerpolitik og oppositionens indvandrerpolitik? nogen der kan hjælpe
  • To do eller to be?

    Forumindlæg
    Skal jeg bruge en form af to be eller to do? Jeg har fået fortalt at man bruger to do ved spørgsmål og ved nægtende sætninger (passer det?). Men hvilket udsagnsord skal jeg bruge i disse eksempler? Do you come home? eller Are you coming home? Are you eating here? eller Do you eat here? De...
  • matematik årsprøve

    Forumindlæg
    Hej. Skal snart til årprøve i færdighed- og problemregning. Hvad ville være det mest optimale at have med i dem begge. Formelsamling er jo klart. Men hvilken af slags ville være bedst at bruge. Og en sidte ting. Er der nogle hjemmesider hvor man lige kan få opfrisket sit matematik inden prøven.
  • Delprøve 1 - rettelse/hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lavet denne delprøve, er der en der gider at tjekke den for eventuelle fejl? - Tak på forhånd. Frederikke :)
  • log funktion

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er i tvivl om følgende forklaring er korrekt. Den omvendte funktion for f(x)=10^x er g(x)=log x Siden g(x) og f(x) er hinandens omvendte gælder nedenstående, da y=f(x) <=> x=f^-1(y). y=10^x<=>x=log y Håber nogen vil hjælpe. På forhånd tak.
  • En københavner i jylland analyse

    Forumindlæg
    Hejsa! Nu er det sådan at jeg i dansk trak essay og har derefter valgt teksten "En københavner i Jylland" af Dan Turèll. Har analyseret den, men kunne godt tænke mig at se en andens bud på analyseringen af den, så hvis nogen af jer har analyseret den kunne jeg rigtig godt tænke ...
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved, om man må have stikordskort med ind til Dansk eksamen i niende klasse? :)
  • multilinear regression model alternativer

    Forumindlæg
    Hej, Jeg står og skal til at skrive en ogpave, og har svært ved at vælge en model. Lige pt. går det på en multilinear regression model, men min data passer formegtlig ikke til denne, hvorfor jeg efterpørger nogle andre modeller mit data måske kan benyttes på? Data: Jeg står lige nu og skal se p...