Søgning på: tysk disposition sport. Resultater: 18781 til 18800 af 19456
-
Snyd
ForumindlægHey.. Mit debatoplæg er relativt simpelt:Er det okay at snyde, for derved at opnå en bedre årskarakter? -Fx. ved at kopier en aflevering fra dette site Og til sidst, har DU nogensinde snydt? -
1sætn. rettelse
ForumindlægNogen som vil se på om den ene sætning som jeg har skrevet er rigtig ? -
et eller to ord?
Forumindlæghej. hvornår ved jeg om et ord skal staves i et eller to ord? fx læderjakke? badebold? sengelagen? undervisningsmateriale osv.? kan nogen af dem ikke ligeså godt være i to ord? håber der er en der kender reglen for dette da jeg laver mange fejl pga af det. takker på forhånd -
Romantikken familieliv
ForumindlægJeg ska snart i gang med Dansk Historieopgave og mit emne er familielivet i Romantikken. Nogle der kan fortælle mig lidt om hvordan familielivet var? Eller nogle som kender nogle gode hjemmesider/bøger? Kan ikke finde så meget på nettet og har været lidt på biblioteket.. ville blive glad hvis nog... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægEr alle disse oversættelser korrekte?: 1. Om fredagen holdt de fri og gik i biografen. They took a day off Friday and went to the cinema. 2. Alle danskerne var vildt begejstrede for den nye roman. All the Danes were very excited about the new novel. 3. Der er ikke blevet skabt mange nye job ... -
Skr. eksamener - hvordan er det gået?
ForumindlægI dag er vores skr. karakterer er blevet offentliggjort - wee! Hvordan er det generelt gået? I kemiA er min klasse blevet slagtet, mange er gået en karakter ned. Heldigvis er der kun en som ikke er bestået. I matA ser der bedre ud end vores lærers sindssyge terminsprøve (alt andet vil også vær... -
Hvilken type er du?
ForumindlægEr du typen, der får gode årskarakterer, men halvdårlige eksamenskarakterer? Eller er du typen, der får fine eksamenskarakterer, men dårligere-end-middelmådige årskarakterer? Er du typen, der har en stor spredning i karaktererne - fra 00 til 12? Eller er du typen, der ligger stabilt inden for 02... -
Eksaminer på STX.
ForumindlægEr alle de fag, man skal op i til eksamen, på de tre år på STX, udtræk? Eller er der nogle obligatoriske fag, som man ved, man skal/kan komme op i? -
Hjælp til at forstå sætningens fejl
ForumindlægHe knew he would had to worry about his chances of getting af job later in life. Jeg vil gerne spørger om nogle herinde kan hjælpe mig med hvor fejlen ligger og hvad forklaringen er på fejlen... Jeg er ikke kun interesseret i den korrekte sætning, MEN ligeså meget, hvad der s... -
Teori til social arv og mønsterbryder
ForumindlægSkal igang med SRO imorgen. Har næsten ikke fået noget info omkring det. Men hvilke samfunds teorier kan man indrage med sådan et emne, og har i nogle gode pålidelige hjemmesider som jeg kunne bruge? Det ville være en stor hjælp. -
Gruppe, Ring, legeme og ordning
ForumindlægHej, Jeg skal redegøre for forskellige begreber, men har simpelthen så svært ved at forstå dem, selvom jeg nu har været det halve af internettet igennem for at forstå dem... Er der en, der kan hjælpe mig med at forstå begreberne og evt komme med en god forklaring på dem? Begreberne er gruppe, ... -
Hvordan kan jeg få noget HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg aner virkeliig ikke hvordan jeg kan få noget hjælp!!!! -
OPTAGELSEPRØVE I 9.KLASSE
ForumindlægHej folkens. Jeg fik i dag at vide, at jeg er ikke erklæret uddannelsesparat pga. min skriftlig dansk til terminsprøve (Fik 02). Det er første gang jeg fik 02 i hele mit liv, og selvfølelig skulle det være til en terminsprøve. Har ikke fået under 4 i andre fag, men nærmere karakterne 10-12 . Je... -
Danmarks muligheder for at føre lempelig finanspolitik?
ForumindlægHvilke muligheder Danmark har for at føre lempelig finanspolitik? Nogle der kan hjælpe mig med det spørgsmål? -
bedømmelse af skriftlig dansk eksamen..
Forumindlæghej er der en der vil læse min opgave igennem og bedømme med en karakter.. det vil være en stor hjælp.. på forhånd tak! opgave: skriv en argumenterende artikel til avisenom sproglig manipulation. som en del af besvarelsen skal du gøre rede for de centrale synspunkter i Jens Lenlers artikel. Deusu... -
Korrekt oversat afsnit?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg skal skrive en stil på blot én side om kærlighed i tysk. Jeg skriver stilen på dansk først og herefter oversættes det danske til tysk. Herunder ses det afsnit på dansk og videre nede ses det på tysk. Evt. fejl må i meget gerne udpege og rette! TUSIND TAK på forhånd!... -
HJÆLP VENLIGST!
ForumindlægJeg har skrevet en tysk stil men ved ikke om grammatikken er rigtig, da jeg ikke er den bedste til det. Jeg har selvfølgelig også oversat den til dansk. Vil en venligst hjælpe ? TYSKE DEL (skal rettes): Beschreibe die Geschichte „Der Tunnel“ aus der Sicht von Harry Melchior: Er ist deutchser Me... -
Harvard, Yale, Oxford eller Bereklery?
ForumindlægHejsaHar undret mig over hvordan man kan søge ind på hhv. Harvard, Oxford, Yale eller Bereklery efter gymnaiset, og hvor meget det koster? -
AT (religion og samfundsfag)
ForumindlægHej allesammen :) Jeg skal op i AT-eksamen på torsdag, og mit overordnede emne er: "rejser". Jeg har religion og samfundsfag som fagkombinationer, og jeg har om kultursammenstød og social arv. Mit spørgsmål er så, om der er nogen der ved hvilken metode der vil være god at bruge til rel... -
Rettelse af en oversættelse
ForumindlægHejsa er der en venlig sjæl der kan rette min oversættelse fra dansk til tysk Den danske tekst Børnene lå ikke i sengen, da deres mor kom ind i værelset. Først ventede hun foran døren, for (denn) på døren stod: ”Ingen adgang.” - ”Hvordan er børnene kommet på den idé? Hvad lave...
