Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 18981 til 19000 af 73643
-
Hej
ForumindlægVi har to både der kan tage hhv. 12 og 6 passagerer. På hvor mange forskellige måder kan man fylde bådene når man har: A) 18 paasagerer B) 17 passagerer C) 15 passagerer -
finde a i andengradsligning HJÆLP
ForumindlægHej :) Jeg har fået opgaven, at jeg skal finde a i en andengradsligning når b=4 og c=0. Rødderne skal også blive 0 og -4. Jeg vil gerne vide hvordan man finder ud af det, så jeg også kan lave nogle andre opgaver, der minder om dem. På forehånd tak :) -
Udsagn
ForumindlægEr disse udsagn korrekte? a. ∃x∈R:x^3-7=0 b. non(∀x∈Q ⇒x^2-2x-5=0) c.∀a∈r∃x∈R:x^3=a -
Trigonometri
ForumindlægGodaften folkens! håber der er nogle som kan hjælpe mig... Takker på forhånd :-) I en retvinklet trekant, ΔABC er siden |AB|=10 , ∠A=30o og ∠C=90o. Beregn de manglende sider og vinkler. -
bestemme en ligning for en kugle mha. xy-planen
ForumindlægBestem en ligning for kuglen K, der ligger symmetrisk om xy-planen og som indeholder punkterne A(5;5;0) B(-5;5;0) og C (-5;-5;0) -
Temperaturkoefficient
ForumindlægHej! Kan jeg få hjælp til opgave 1) nr. 5 til at finde temperaturkoefficienten? Har forsøgt dette: α = 10Ω - 6Ω/6Ω ·100 ºC = 0,0066 ºC-1 er det rigtigt? -
Regression. Fedtprocent. Hudfold.
ForumindlægHej, Jeg har problemer med b og c opgave i denne opgave mht. polynomisk regression vedrørende fedtprocent og hudfold. Se venligst vedhæftede dokument, hvor jeg har forsøgt at lave nogle løsninger til det. På forhånd tak! -
Funktion er givet ved følgende graf
ForumindlægHej er der en der vil forklare mig hvordan man gør? Jeg vil nemlig gerne lærer det :) Opgave 2 Funktionen er givet ved følgende graf a) Bestem Dm(). b) Aflæs c) Løs ligningen . d) Bestem nulpunkterne for . Jeg har vedhæftet et billede :D -
taxafirmaer statistik
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med denne opgave? det er opgave b,c og d jeg har problemer med, men jeg har lavet a. Forstår ikke helt hvordan jeg skal gribe opgave b an? Håber nogen kan hjælpe:) -
hjælp hurtigt please
ForumindlægHvordan finder jeg a,b,c værdien i lommeregneren når jeg skriver dette ind? (se nedenfor) ifølge mine måinger har jeg tre punkter på parablen 1. Toppunktet (3,9:4,7) A 2. (2;4,2) B 3. (7:4) C f(x) = a • x2 + b • x + c. punkt A 4,7=a*3,9^2+b*3,9+c punkt B 2=a*2,4^2+b*2,4... -
Vektorfunktioner
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med b) & c). Troede at c skulle løses ved x(2.25), men når jeg plotter det, ser det ikke helt rigtigt ud. -
Vektorfelt
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp til at løse denne opgave.\n\na) Skitsér vektorfeltet F(x,y)=(1,x) og strømlinjerne. Hvilken form ser disse linjer kurver ud til at have?\n\nb) If parameterligninger for strømlinjerne er x=x(t) og y=y(t), hvilke differentialligninger tilfreds disse funktioner så? Udl... -
ENERGI, Batman
ForumindlægJeg sidder nu med en opgave. Jeg har prøvet og prøvet på at løse den, men jeg mangler altid et eller andet. Så det ville være virkelig skønt hvis du kunne hjælpe, så jeg kan få en fornemmelse af hvordan det skal gøres. opgaverne med forklar har jeg mest svært ved. Opgave 1)En BR-udgave af Batman ... -
Køleskab varmeenergi
ForumindlægHej, Jeg er gået helt kold på denne opgave: Et køleskab modtager varmeenergi gennem sin låge og sider. Hvis køleskabets kølesystem blev slukket, ville temperaturen i køleskabet stige fra 5,1 grad til 6,3 grader i løbet af 60 minutter. Med det aktuelle indhold har skabet den samlede varmekapaci... -
Grafanalyse af parabel?
ForumindlægHej jeg skal lave en grafanalyse af en parabel/andengradspolynomie. Jeg har ikke før lavet en grafanalyse af en parabelkurve, så jeg ved ikke hvordan jeg skal formulerer det, for den passer ikke ind i min "normale" grafanalyse. Normal vil min grafanalyse være som følge: Eks.: (lin... -
Termisk energi (isterning)
ForumindlægOpgaven: En klump is med massen m = 1 kg og temperaturen T = -5C smelter, og bliver til en vandpyt med temperaturen T = 10C. a) Hvor meget energi går der til at varme isen op til 0C? b) Hvor meget energi går der til at smelte isen? c) Hvor meget energi går der til den samlede proces fra ... -
hjælp til engelsk
Forumindlæghej (: - er der en som vil rette denne korte tekst igennem (: da jeg synes det er svært at rette/se sine egne fejl. In the past few years, violence between young teens just keeps getting more and more vicious. The most prevalent kind of violence in Denmark is “Happy sl... -
Oversættelse
ForumindlægHejsa. Jeg har prøvet at oversætte noget tekst fra dansk til engelsk. Nogle der vil være venlig at se den efter for fejl? - På forhånd tak Dear Betty Help me! I have a big problem: my husband. I will not be a slave for him anymore(jeg vil ikke slave for ham mere)?. Early morning I get to work(tid... -
Rette en kort dansk -> engelsk oversættelse igennem
ForumindlægHey :) Er det en venlig sjæl, der gerne vil rette min Dansk til engelsk oversættelse i gennem? Under her, er min engelske tekst, som jeg har oversat. Nederst er den dansk tekst, som jeg har oversat til engelsk På forhånd tak! It may sound like a criminal romance title but it is Charlotte Perkin G... -
rettelse af en kort summary-plase help..
Forumindlæghejsa..jeg håber der er nogen der gider rette denne summary igennem for grammatiske fejl(rettes i nutid)..tak på forhånd..Summary about ”Volden i den amerikanske drøm”The article is written by Per Dabelsteen and is about an interview with the film director, Michael Moore about his documentary fil...
