Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 19301 til 19320 af 23683
-
litterært værk
ForumindlægHej! I 2.g skal jeg læse et litterært værk, helst ikke for svært. Nogle eksempler? Klasikkere, i må meget gerne skrive hvad værket handler om. på forhånd tak for hjælpen! -
Talepapir.
Forumindlæghej :) Er der nogen der vil læse mit talepapir igennem og se om det er godt nok? Jeg skal op imorgen - så ville være en stor hjælp. -
dumpning?
ForumindlægJeg forstår ikke helt.. Bør man ikke have ufattelig mange 03 og 5 taller for at dumpe? -
Religion?
ForumindlægHej. Religion på gymnasie niveau, er det b eller c niveau? -
Arabisk, persisk og hebraisk
ForumindlægEr der andre end mig, der har ansøgt på et af de tre studier på Københavns Universitet med start 1.sep? -
Rettelse :-)
ForumindlægHejsa..En der lige hurtigt vil rette denne lille tekst. (Har skrevet den fra dansk - tysk)1) Helga har har sagt meget for et vinde Lonis tillid.Hun har talt med hende, og været sød mod hende.1) Hlga hat viel gemacht, um Lonis Vertrauen zu gewinnen.Sie hat mit ihr gesprechen, und (hat) sind so net... -
24 B samf eksamen! hjælp ! :)
Forumindlæghvordan forgår selve eksaminationen? altså skal men selv starte med et 10 minuters oplæg? hvor de ikke må afbryde eller hvordan forgår deT? håber nogen kan hjælpe :) -
væksthastighed
Forumindlæghej jeg har lidt svært ved at løse den her opgave. c) Bestem tallet L′(24) , og beskriv, hvad tallet fortæller om muslingeskallens vækst. jeg ved det er en potens funktion og a=0.6547 og b=1.2302. Længden på muslingeskallen efter 24 år er 18,67. -
Eksamen i engelsk
ForumindlægHej alle. Jeg har nu læst hele mit pensum igennem, og skal derfor begynde og tænke over hvad det er præcis jeg skal sige til min mundtlige eksamen i engelsk på mandag. Derfor ville jeg høre om der var nogen der kunne fortælle mig præcis hvad jeg skal sige udfra teksten og hvordan man perspektiv... -
Spies Rejser metode hjælp!
ForumindlægHej alle kloge hoveder I min AT opgave beskæftiger jeg med fagene historie og erhvervsøkonomi, mit emne er spies rejser og det økonomiske boom i "de glade 60ere" der gjorde det muligt for Simon spies at grundlægge dit rejseimperium. I min opgave skal jeg ind på hvordan det økonomiske o... -
Bagud i Fysik/Kemi
ForumindlægHej. Jeg går i 9 kl. og kender nærmest INTET mht. til Fysik/Kemi. Jeg søger derfor gode råd, så jeg kan blive skarpere på de emner vi allerede har haft i forvejen, og som vi ser frem til i afgangseksamen. Hvis du har noget OVERHOVEDET, som kunne hjælpe, ville det være fedt. På forhånd tak. -
En funktion f er givet ved f(x)=ln(x)-1/2x+5 ; x > 0
ForumindlægHey derude. Er der nogle kloge hoveder der kan hjælpe med følgende opg: En funktion f er givet ved f(x)=ln(x)-1/2x+5 ; x > 0 Bestem f´(x), og bestem monotoniforholdene for f. Tak på forhånd. -
Ideologier
ForumindlægJeg er simpelthen i vildrede mht. til underideoligierne. Hvad karakterisere marxismen og kommunismen, samt kapitalismen? -
ligning for tangent
ForumindlægHej! Nogle som kan hjælpe mig med følgende?: En funktion f har regneforskriften f(x)=3*x^2 - 4*x + 2 1)Bestem f(x0). 2)Bestem ligningen for tangenten t med røringspunkt (2,f(2)) 3) Find lignigen for den tangent l som har hældningkoefficient -2. -
Dansk/Historie opg. 2.g ?
ForumindlægEr der nogle, som har en idé til et overemne i faget dansk el. historie ELLER begge dele samlet? Jeg er lidt på bar bund. Søger hurtigst muligt svar, da min seddel skal afleveres i morgen :( På forhånd tak! -
eksamens hjælp
ForumindlægHej jeg skal op i fysik i morgen tidlig...argh! så ville lige høre om i har nogle råd... skal snakke om kinematik :( -
Hvad indeholder begrebet "samfundet"?
ForumindlægJeg har i min dansk historie opgave, valgt faget historie. Og har valgt at beskæftige mig med "samfundet under middelalderen"? Kan nogen hjælpe mig med hvad det helt præcis er jeg kommer ind på? Har ikke mulighed for at snakke med min lærer om det, og jeg skal gang med opgaven. J... -
Tysk., Til imorgen! (tak)
ForumindlægOversæt: Hvor ligger huset? Her ligger et hus. Jeg finder et hus. Jeg fandt et hus. Jeg ser et hus. Jeg så et hus. Han ser en mand. Han ser en dame. Vi ser et barn. Vi så et barn. Han så også et barn. Jeg giver katten mælken. Jeg giver en kat mælken. Han giver en dame blomsterne. En dame giver fa... -
Taylors formel
ForumindlægHey.. Jeg går på HH3e på viborg handelsskole og skal skrive sso i matematik omkring taylors formel. nogen der er i samme situation, eller bare kender noget til denne formel må de gerne skrive til mig da jeg nok får brug for noget hjælp..? [email protected] Mvh Morten -
SSO-SNYD?
ForumindlægEr det snyd hvis man får inspiration fra andre opgaver som har skrevet om det samme emne som en selv. Hvis ens opgave minder meget om deres, vil censoren så betragte det som snyd, da det er om det samme emne og der står nærmest det samme i bøgerne?
