Søgning på: spansk noter. Resultater: 19321 til 19340 af 20423
-
Forklaring af faglige terminilogier
ForumindlægHej, jeg sidder med disse to sætninger som driller mig en smule, håber i kan hjælpe mig derude. "Teenage parents are richer than ever before and can effort to give their children everything". - hvorfor hedder det teenage parents og ikke teenager parents? "Youth employment has... -
Karaketeristik - måleusikkerhed?
Forumindlæghvad kan man skrive om måleusikkerhed i en opgave om ´ karakteristikmodstand og pære?? og hvis det er en U,I sammenhæng der er tale om og jeg har lavet grafer til den, hvad viser hældningskoefficienten så? Altså vi bruger vel ohms første lov: R= U/ I som omskrives til U= 1/R * I og grafen er en ... -
Differentialliginger..
ForumindlægNogen der kan hjælpe, har ingen ide om hvordan man gør? Opgave vedhæftet.. -
2. ordens diff. ligninger
ForumindlægHej, jeg har prøvet at løse y''=k^2 y i flere timer nu men jeg er helt lost, nogen der kan beviset eller hjælpe lidt ? :) -
Vektorfunktion og tangenter.
ForumindlægHej, Må sige jeg er lidt tabt i den her opgave. Nogen der kan hjælpe mig på vej? -
Havard omkostninger og scholarship?
ForumindlægJeg vil gerne studere på Havard law school i min fremtid, og vil gerne vide hvad det vil koste. Nu er der alt det her financial aid osv. men da jeg er ret sikker på, at mine forældre ikke har mulighed for at financere et ophold, vil jeg gerne vide hvad gymnasie gennemsnittet skal være på, for at ... -
Bestem projektionen af punktet A(7,20) på linjen l.
ForumindlægHejsa. Er der nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig med denne opgave? God aften :-) -
Udvidet tid
ForumindlægEr det en sætning på udvidet tid, med brug af præsens The sun is shinning. I am eating everyday -
Afstemt reaktionsskema mellem butanal og Ag+. Hjælp..
ForumindlægJeg har forsøgt at opskrive et afstemt reaktionsskema mellem butanal og sølv(i)ioner. Ift. oxidationstallene så har jeg regnet mig frem til en stigning i oxidationstal på 2 fra 1+ til 3+ ift. C (butanal) og en nedgang på 1 fra +1 til 0 ift. sølv(i)ioner, men jeg kan ikke komme videre herfra ift... -
Differentialregning
ForumindlægHvordan løser jeg denne opgave? Bestem differentialkvotienten f '(x) når, f (x) = (2x + 1) √x Tusind tak på forhånd -
Koncentrationsberegning
ForumindlægNogen der kan hjælpe med følgende opgave? Hvad er koncentrationen af [Al(H2O)6]3+ i en 0,1 M opløsning af Al2(SO4)3? Tak på forhånd ! -
Tangentens LIGNING HJÆLP
ForumindlægHej allesammen - jeg er i gang med at øve mig til prøve i morgen. Derfor løser jeg nogle opgaver til tangentens ligning. Når jeg skal putte mine resultater ind i tangentensligning Forstår ikke hvad jeg skal gøre efter jeg er ankommet til tredje step: Hjælp det vigtigt - takker -
Vektor regning
ForumindlægVedhæfter opgaven. Fatter hat af vektor regning så alt hjælp modtages med kyshånd -
Svigter vi jøderne - igen?!
ForumindlægI kølevandet på globaliseringen har vi oplevet en betydelig indvandring til Europa fra tredjelande. Således også i Danmark hvor den altovervejende majoritet af flygtninge og indvandrere har islam som fællesnævner på tværs af nationalitet og etnisk tilhørsforhold. De seneste 10-15 år har dette giv... -
lærercitater
ForumindlægSå lige noget i en anden tråd, der omhandlede en lærer, der sagde noget med et molekyle og en rose. Så tænkte jeg på alle de underlige ting, lærerne nogle gange fyrer af.Min matlærer fyrer alt af fx: "Der er længere til månen end på cykel""At integrere er nemt. Tænk bare på at åbne... -
GSK: Problem med Historie og Tysk(Hjælp!)
ForumindlægJeg er stødt ind i et lille problem. På grund af de nye specifikke adgangskrav regler, så skal jeg have "dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B eller samtidshistorie B. Desuden skal jeg have yderligere et sprog på A-niveau, dog kun B-niveau, hvis der er tale om et fortsætter... -
endelige Karaktersnit ganges med?
ForumindlægHvilket tal ganges ens endelige karaktersnit med hvis man vælger at søge ind på uddannelse inden for 2 år? Har også hørt at man kan gange sit snit med et højrere tal hvis man har 5 fag A-niveau? -
Biologi på STX giver ikke adgang
Forumindlæghej allesammen. - i dag blev jeg (3g'er) præsenteret for et foruroligende faktum. jeg selv går på biotek A linjen på mit gymnasium. men disse der går på biologi A , idræt B og Mat B har ikke høje nok niveauer til at komme ind på de fleste naturvidenskabelige studier på universiteterne ... -
Nybagt student med godt gennemsnit - har ingen idé om hvad jeg vil nu!
ForumindlægHej alle. Jeg blev, som overskriften antyder, student i sommeren 2012. Jeg har haft en god tid i gymnasiet(STX), hvor jeg har nydt at modtage en masse undervisning i alverdens forskellige fag, hvilket også kom til udtryk i mine karaktere. Jeg havde naturfag samt matematik på højt niveau, men... -
HURTIGT! Gennemlæsning af tysk-stil
ForumindlægJeg prøver at forbedre mit tysk. Derfor ville en gennemlæsning være dejligt. Jeg forventer at der måske findes en masse fejl, siden jeg ikke er alt for god til tysk, men det jo grunden til jeg er her. Jeg skal aflevere Torsdag d. 28 kl. 22:00, så en gennemlæsning inden kunne være fantastisk (de...
