Søgning på: Syntaktisk analyse. Resultater: 19521 til 19540 af 23683
-
lineær ligningssystem, forståelse af opgave
ForumindlægJeg sidder med en opgave og jeg tror næsten at den er løst ( se vedlagte fil), men der mangler lige det sidste.. Spørgsmålet lyder "Bestem ved regning i hånden den fuldstændige løsning til ligningssystemet (3 A^(T)-;2A)x = b for den værdi af tallet a, hvor der er mere end én løsning."... -
Erhvervscase om Århus Charter på HHX
ForumindlægÅrets Erhvervscase er om firmaet "Århus Charter", som har 24 år på bagen og ejes af søstrene Jette Rantala og Ulla Stæt Andersen. Her kan erhvervscasen 2012 diskuteres og gode råd kan deles. Held og lykke! Nyttige links: - Århus Charters hjemmeside. - Studienets nye guide til sy... -
En sætning
ForumindlægJeg har et problem med sætningen her, hvor jeg er usikker på, hvorvidt grundleddet skal betragtes som værende i ental eller flertal: When moving to a metropolis one will have to adjust heavily [as public behaviour and social relations are/is much different from the basic standards of a rural... -
Synopsis om parforhold.. HJÆLP!
ForumindlægHej.. Jeg har denne case som jeg skal lave en synopsis over, men jeg kan simpelthen ikke komme igang, så ville være rigtig taknemlig hvis nogen kunne hjælpe.. Den orale kollusion Anders og Helle: Anders og Helle mødte hinanden på et sygehus hvor han arbejdede som læge, og hunvar inglagt, efter at... -
Hjælp til IQ og G-faktor
ForumindlægHej :) Er der nogle der ved, om IQ og G-faktoren er det samme? -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægI dag var jeg oppe til dansk skriftlig eksamen, hvor jeg valgte at skrive kronik. Jeg er typisk god til de skriftlige eksamener, men pludselig kunne jeg mærke at jeg blev varm, stresset og ufokuseret. Jeg begyndte virkelig at gå i panik... pludselig. Og idet det gik op for mig at jeg gik i panik... -
I morgen er alt muligt.
ForumindlægJeg har fået som opgave at skulle skrive min fortolkning af peter sommers digt, men det kan jeg bare ikke finde ud af, er der ikke nogle der kan hjælpe mig? :( Lidt længere væk end at øjet kan se er alt hvad vi drømte om så småt ved at ske Vi kender nu værdien at lidt ventetid. Bare der er n... -
Engelsk eksamen i morgen :-(
ForumindlægHeey alle ! Ville liii hører a om hvad folk tager med til deres skriftlige engelsk eksamen i morgen ? Om i evt. havde nogle gode ideer til hvad der er en god idé at have med ? Er der ikk nogen der måske har en model på hvordan man bygger en tale op ? Da jeg frygter det er det der kommer !! -
Pædagogisk opgave
ForumindlægHej Jeg leder efter en som kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan børn løser deres egne konflikter og hvad de lærer ved det og hvad målet er med en konfliktløsning Jeg søger og søger efter en pædagog mvh.. rixer -
Regning med "Store Formel"
ForumindlægHej, Jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal regne alle de kræfter (Størrelse og retning), der virker på en pilot i et fly set i et koordinatsystem, hvor flyet er i hvile. Flyet flyver rundt i en vandret, cirkelformet bane, hvis centrum er fast i forhold til jorden. Flyets hastighed, v, er konst... -
Henførende stedord på tysk
ForumindlægHvornår kan man se, om et relativt pronomen står som genstandsled eller subjekt? Og er der nogen, som kan hjælpe mig med at oversætte denne sætning, da jeg ikke helt kan finde ud af, hvilket led ''alle'' står som: Børnene går alle i skole hver dag. -
Eksamen i Religion
ForumindlægHej jeg har nogle spørgsmål til eksamen i religion, for vi har ikke rigtig fået at vide hvordan den foregår. Vi har haft om buddhisme, jødedommen, kristendommen, naturtro og islam. Vi kører på ny reform, hvis nogen er i tvivl. 1. Er der nogen der kan give mig et eksempel på hvad der står på de p... -
Hjælp til spansk oversættelse!
ForumindlægHej alle :-) Jeg sidder og skal skrive en vigtig opgave, og jeg skal oversætte en spansk tekst som er skrevet af Jorge Franco Ramos og hedder; "Micos en el Polo". Jeg tænkte om der var nogen derude som kender historien, og som kan fortælle mig hvad den helt præcist handler om, da min ov... -
Rettelse - grammatik! ;)
ForumindlægHola a todos! Sidder her med en opgave som i meget gerne mp kigge på. Kom gerne med nogle kommentarer, rettelser eller hva der nu ellers skulle være. Der er nogle af opgaverne som jeg ikk har lavet, så er det fordi jeg er i tvivl og så vil jeg gerne have en forklaring, hvis i har tid til det ;) T... -
Økonomi uddannelse
ForumindlægJeg har haft min sidste eksamen idag, og vil nu finde ud af hvilken uddannelse som jeg skal ansøge.. jeg interesser mig meget for økonomi. Der er dog mange uddannelser at vælge imellem fx samfundsøkonomi, erhversøkonomi, matematik økonomi osv. jeg er sådan i tvivl.. gode sider og folk som jeg... -
Engelsk
ForumindlægHej alle! er der nogen som orker at kigge evt rette min engelsk aflevering på 2 sider? så er i sødeeee :) -
kemi hjælp - Hjælp mig mathon og andre søde mennesker
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg har lige noget som jeg håber i kan hjælpe med :) Ved fuldstændig forbrænding af 1,503 g stof fås 3,302 g co2 og 1,801 g h2o Molarmassen er ved anden metode fundet til: M=60,1 g/mol Opskriv stoffets molekyleformel -
Et digt!
ForumindlægJeg skal skrive om et digt til Fredag.. Jeg beder ikke om nogen løsning, men nærmere nogle gode ideér/guldkorn. Baggrunden er udnyttelsen af børn til at rense skorstene i London ca. 1750-1900..LONDONI wander thro' each charter'd street,Near where the charter'd Thames does flow.And mar... -
Et skub ad vejen
ForumindlægHejsa :-)Er der please ik' nogen, der evil hjælpe mig med denne bio opgave..?http://www.kennmadsen.dk/images/Biologi/Bioopgaver/1996/Opgave%201%20Blødere.docJeg har lidt svært ved genetik, så jeg er fuld i gang med at læse på det og prøver samtidig at løse denne opgave... -ville være rart med... -
AT-synopsis og eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til AT-eksamen om et par dage og jeg har hørt at man tit får en god karakter, hvis man nærmest har lavet sin AT-synopsis om dvs man har fundet nye metoder og problemstillinger. Er det rigtigt? For jeg synes selv min synopsis er god og jeg kan ikke finde nogen fejl... Det ville hjælp...
