Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 19681 til 19700 af 23877
-
Hvad kan man inddrage???
ForumindlægHej :-). Jeg skal op til prøve eksamen i e-case på mandag (ODDER barnevogn). Jeg har brug for lidt hjælp til mine problemstillinger. Jeg har valgt to problemstillinger fordi de har samme løsningsforslag. problem 1: stor lagerbinding på 3,5 millioner problem 2: mange leverandører (de har en top ... -
Hvad startede Den Kolde Krig.
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver en opgave om Den Kolde Krig, men jeg har nogle problemer med at finde noget ordentligt stof. Sådan som jeg har forstået det, så blev tyskland delt op efter 2. verdenskrig, hvor der opstod uenigheder om ideologier og samfundsformer, dvs. kapitalisme vs. kommunisme. ... -
HJÆLP!!! Birthe Rønn Hornbech
ForumindlægHej Alle. Jeg har fået en aflevering for i samfundsfag, som jeg virkelig vil blive glad for, hvis en/flere af hver gad at læse igennem. Er virkelig i tvivl om jeg har nok teorier og begreber med og om sammenhængen er god nok osv osv. Vi skal sørge for at vi har et forståeligt sprog og at vi fokus... -
Andengradsligning?
Forumindlæg1. Nedenstående tabel viser sammenhørende værdier af alder og længde for en population af spækhuggere. Alder (år) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Længde (cm) 310 348 386 424 462 500 536 572 610 a) Vis, at tallene passer i en model med forskriften: , hvor er længden målt i cm., og er alderen målt i år, og be... -
AT!! Hvis man bruger teori(Giddens etc.) som sin metode i samf, hvilken metode er det så?
ForumindlægHvis man bruger teori(Giddens etc.) som sin metode i samf, hvilken metode er det så? -
Aflede funktion
ForumindlægPå figuren herunder ses graferne for funktionen f (x) og den afledte funktion f ' (x) . Graferne er angivet som Graf 1 og Graf 2. Gør rede for hvilken af graferne, der er graf for f (x) og hvilken, der er graf for f '(x) . Se vedhæftet fil. Jeg vil meget gerne vide hvad begrundel... -
Det relative pronomen oversættelse
ForumindlægTror jeg har fanget det lidt forkert. skal have oversat nedestående sætninger. Har forstået at det aldrig kan undlades på tysk og at det kan bøjes i nominativ, akkusativ, genitiv og dativ. 1. Snehvide omhandler en smuk pige, som er elsket af alle 2. Kun dronningen, som er snehvides stedmoder,... -
Kronik??
ForumindlægHvad skal en kronik indeholde? er det i jeg form ? skal den stå i spalter ? Haster :) -
hjælp
ForumindlægA) Find subjekt (grundled – x), verbal (udsagnsled – O), direkte objekt (genstandsled - ?) og indirekte objekt (hensynsled - ?) i følgende sætninger. Der er ikke alle disse led i alle sætningerne: 1. Carlos bebe muchas cervezas. 2. Las chicas bailan toda la noche. -
Udsagnsord, -ing form
ForumindlægThe coin slips out of his hand while he is crossing a brook Jeg skal her finde ud af hvorfor der skal stå "slips" i stedet for "is slipping". Kan det passe at man bruger udvidet tid (slips?) i stedet for -ing form da det er en meget pludselig handling? Eller hvad er forklarin... -
spektrum
ForumindlægHej. Jeg har en opgave hvor jeg skal bestemme molekylarion og basetop og mulige sumformler ud fra massespektrum som jeg har vedhæftet. Jeg har aflæst molekylarion til 217 og basetop til at være 135 Så har jeg beregnet at der er 16 carbons og 25 hydrogener. Ved at regne 217/13=16 og Antal hydrog... -
Tyske vendinger.
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til tysk eksamen og jeg tænkte på om der var nogen som har nogle tyske vendinger som de kan sende:D Evt. Dem fra studienet:) -
Giv mig én god grund
ForumindlægJeg har været en slacker gennem gymnasiet, hvilket jeg må erkende at have fortrydt.. Jeg har fået to 7-taller og et 4-tal. Resten er enten -3, 00 , 10 eller 12. Det har gjort at min gennemsnit er fuck'd up! Jeg fik -3, -3 i tysk fortsætter, 00 i religion og 00 i mdt. engelsk. I matA regner j... -
største værdi
Forumindlægf(x,y)=x/1+x2+y2 med definitions mængden; {(x,y) ∈ R2 I x2+y2 ≤9} Jeg skal her vise at f har en støresteværdi, jeg starter med at sætte y=0 (dette gøres i et eksempel i bogen) ,så nu ser vores ligning således ud h(x)=f(x,0)=x/1+x2 . jeg differentier og for: (1-x2)/(1+x2+x4) . Men eft... -
mutationer og DNA-profilanalyse
ForumindlægHejsa. Jeg har et spørgsmål der lyder: Hvordan kan man spore SNP( mutationer) ved hjælp en en DNA-profilanalyse? HJÆÆLP :) -
Historie 24-timers eksamen = AT???
ForumindlægHej alle sammen Jeg ville lige spørge om man skal gribe 24-timers eksamen an som en AT-opgave??? Hvordan skal strukturen være til fremlæggelsen, ligner det ikke meget AT-strukturen????: - problemstilling - konklusion - metoder (kildeanalyse) - perspektivering Tak på forhånd :) -
Historie B Eksamen - trækker 21.06.11
ForumindlægHej, Er der nogen der har tid til at hjælpe mig med min eksamen ca. kl. 12 d. 21.06.11? Arbejder self. på det selv først også er hjælp velkommen fra alle :) Tak på forhånd. -
Sumfunktion
ForumindlægHej. Kan I give nogle hints til a) og b)? -
Rettelse - pleaseeee
ForumindlægHey! Jeg tænkte på om der var nogen af jer derude som ligger inde med en god slavisk gennemgang af tysk stil, for at rette grammatik med mere? Altså en måde I benytter, som fungerer super, for må ærligt indrømme jeg er lidt lost i at rette når den først er skrevet og finde hoved og hale i hvo... -
forskellige spg.
ForumindlægHej. (Det skal lige siges at jeg ikke har haft naturfag i snart 5 års tid) Jeg skal i 3.g efter sommer, og mangler kun naturvidenskab som det sidste. Jeg vil meget gerne starte tidligt med at blive bedre på de fag, så jeg er sikker på at kunne klare eksamen godt. Nu ved jeg godt at man skal præ...
