Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 19701 til 19720 af 23489
-
haster!! engelsk eksame 17.juni
ForumindlægHej. jeg skal op i mundtlig engelsk d.17.juni... jeg har lavet en disposition om Apartheid, hvor der indgår noget om ANC... men jeg ved ikke rigtig hvad ANC(african national congrass) er... jeg har søgt på wikipedia, men jeg forstår ikke rigtig noget... er der nogen der kan bare sådan lidt skrive... -
Lave større tal (el. bogstaver) i enumerate lister.
ForumindlægSom overskriften antyder, så vil jeg gerne have at tallet (el. bogstavet) er større... eller BOLD (fed). Som standard er de jo samme størrelse som teksten, og derfor svært at se om taller/bogstavet virkelig er et punkt eller ej. Kan det gøres noget ved det? :-) -
Består jeg mat b!?
ForumindlægHej alle sammen. Det er sådan at jeg står i en meget dårlig situation. Jeg afslutter matematik b i år og har fået dårlige karakter i det. Årskarakterne blev 00 i skriftlig og 02 i mundtlig. De karakterer har selvfølgelig skuffet mig og jeg må indrømme jeg har det meget dårligt. med det. Nu er der... -
rettelse af stil?
ForumindlægEnglish paper With focus on: terrorism Answer no.1 The first text is about a man named Stephen Evans, and he works for BBC, and a number of British newspapers. He’s telling us about September 1. the day the two twin towers in New York collapsed. Stephen Evans arrived early in the morning half ... -
Klage over sin karakter ?
ForumindlægHej.... Har lige være til en prøve og ville spørge om det var muligt at klage over den karakter man havde fået ? -
Differentialregning
ForumindlægHej nogen som kan hjælpe mig med at differentiere denne funktion? Jeg skal bruge den til min AT eksamen i matematik og fysik. Mvh. Emil -
at søge hjælp
ForumindlægKan I ikke hjælpe mig ?? Jeg skriver og skriver til sidst ender jeg med at spamme, fordi ingen skriver... Jeg bruger mest min tid herinde, fordi jeg har problemmer med lektier og giver også bud hvis det er... -
Trekanter
ForumindlægJeg har at finde ud af hvor lange nogele sider i nogle trekanter er og hvor store vinkler det har. jeg har følgende opløst: AC = 600 BD = 15 vinkel BCE = 35 vinkel DCE = 25 trekanten er retvinklet.. jeg har følgende at finde ud af: DE CE BC AB vinkel BAD jeg har fundet følgende: Tan(25) = DE... -
Om DDR og muren - hjælp mig (eksamen i morgen)
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i morgen, og har simpelthen kørt mig selv helt forvirret ang info om DDR og muren. Roder rundt i det hele Jeg er 99,9 % sikker på at østsiden var den der var hegnet ind, men over alt hvor jeg kigger på nettet står der vest. fx her: http://www.mauer.jp/mauer0/mauer0e.htm... -
sygepleje bøger til salg billig
ForumindlægSygeplejerske bøger til salg. Modul 1 -2 -3 -4.. alle sammen nye, har næsten lige købt dem alle for et par måneder siden, men har fortrudt, og vil ikke fortsætte med uddannelsen. bøger til over 6000 kr sælger jeg til 4000 kr. som er meget billigt, alle bøgerne er købt fra gyldendal. -
Mit essay... En vurdering?
ForumindlægHej Folkens... Tænke på om en venlig kvalificeret sjæl ville læse mit Eksamens essay igennem og vurdere det.... Fik 7 hvilket jeg i bund og grund har det fint med, men ville lige høre om karakteren var på sin plads eller om censorerne har været hårde i deres begrundelse.... Essayet ser ud som føl... -
Koncentration?
ForumindlægAsparagin findes i stærkt sur opløsning på formen: H2NCOCH2CHCOOH ...............| ...............NH3+ pKs(1) = 2,0 pKs(2) = 8,8 Denne ion er en diprotsyre. De to pKs-værdier er anført. 100mL af en saltsur opløsning af asparagin i vand titreres konduktometrisk med 0,100M NaOH-opløsning. På ti... -
syre-base - ph værdi
Forumindlægberegning af ph i en opløsning af svag syre kan tlnærmelsesvis beregnes; ph=1/2*(pks-log(Cs) forklar hvorfor man kan bruge denne formel. Nogen der kan give en god foklaring??? er væk -
Den nye karakterskala er jo ikke fair ?
Forumindlæg7 svarer til 8-9 på den gamle skala. Hvis jeg får en masse 7-taller og et enkelt 10 ville mit snit ligge på 7.1 ca. Hvis jeg derimod havde fået en masser 9-taller på den gamle skala og et enkelt 10 tal så ville mit snit ligge på 9.1. Der er stor forskel, og meningen var at det skulle være nemmere... -
Bestemt integral
ForumindlægJeg har et integral som følgende: 21*S+41*∫(x-s)*1/1100 dx (S nederst, 1100 øverst) + h*∫ (s-x)*1/1100 dx (900 nederst, S øverst) Jeg er lost! brug for hjælp -
Fejl ved søgefunktion? (nr. 2)
ForumindlægJeg ved godt, at det sikkert ikke er meningen, at man skal lave indlæg alene med det formål at få folk til at læse et tidligere indlæg, men jeg ta'r chancen. https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=265344 Hvorfor er det lige at man ikke længere kommer på en liste, når der er et ... -
Engelsk Article
ForumindlægHej jeg skal til Examen imorgen, og jeg har skrivet en Artikel for at øve mig lidt . Er der nogen der kan rette den til mig , den ikke så lang. Tak The difference between the small and the big area By Sandra Why there are a little pit of the people, who like to live i... -
Tysk stil
ForumindlægNogle der vil hjælpe med eventuelle fejl? :-) Ich wohne in Holstebro mit meinem Vater und meiner Schwester. Mein Bruder zu Hause nicht mehr lebt, weil er zu Hause gelassen. Ich gehe am Rolf krakes Schülern in 9 klasse. In meinem Freitag ich oft bin mit meiner freunde. Wie sehen film, und ist unt... -
Partikeldensitet
ForumindlægJeg får at vide, at jeg skal bruge Boltzmann-fordeling til at finde ud af, hvor hurtigt partikeldensiteten falder som funktion af højden over overfladen. Jeg har oplyst T = 110 K som er den atmosfæriske temperatur og udelukkende består af SO2, samt g = 1,796 m s-2. Jeg synes ikke jeg kan gennems... -
God til faget?
ForumindlægJeg har virkelig prøvet at gøre mit bedste i dansk, men jeg er åbenbart uduelig, da mine karakterer ligger omkring 4-7. Det vil jeg gerne ændre markant! Så mit spørgsmål er ganske enkelt. Hvor skal jeg starte? :) Hvad skal jeg gøre for at blive god til faget? Nogle råd? Bøger? læsning? Whatsoever...
