Søgning på: Redegørelse for lille rødhætte. Resultater: 19721 til 19740 af 31547
-
hurtigt hjælp!
Forumindlæger der nogen derved, hvordan man omformere den til en andengradsligning?? 1/x = x/(1-x) Det gyldne snit optræder igen og igen i kunst og arkitektur. Med henblik på at beregne placeringen af C skal vi kende x. Vis at ovenstående ligning kan omformes til andengradsligningen håber virke... -
Please hjælp til Mat.
ForumindlægHej alle sammenVil i ikke være søde og hjælpe mig med denne opgave.Jeg kan ikke finde ud af lave den, og den skal afleveres i morgen kl.08.00. Please hjælp mig hurtigt muligt på forhånd takEn familie af funtioner fa er givet vedfa(x)=a^(2)-x^(2)For enhver værdi af a>0 afgrænser grafen for fa o... -
Fysik hjemmeopgaver
ForumindlægNogle der gider hjælpe mig med disse opgaver? Eller skrive om man kan gøre som jeg gør.Opgave 1)På en vippe er der 3 personer. På højre side sidder peter 3 meter fra centrum. Peter vejer 65 kg. Bag ham i 4,5 meters afstand sidder hans lillesøster Anne ( 43 kg). Deres mor vejer 82 kg. Hun sidder p... -
Hvilken betydning har den sorte præsident obama for den sorte befolkning
Forumindlæghvilken betydning har den sorte præsident obama for den sorte befolkning ? -
Objektivt Kontra Subjektivt
ForumindlægEr det muligt at opnå en totalt objektiv fremstilling af et materiale? Eller vil marterialet efter bahandling altid indeholde et personligt (Subjektivisk) præg? -
CJD
ForumindlægHejsa. Håber her er en der er lidt skrap til medicin/biologi:I den normale menneske population er der normalt en variation i DNA-sekvensen (en polymorphism) i kodon 129 af det humane prionproteingen (PRNP) hvor der kodes for enten aminosyren methionin eller valin.Det er muligt at være henholdsvis... -
Fransk-en sætning
ForumindlægEr der nogen der kan få denne sætning til at give mening?Amélie réalise soudain qu'en quittant le pavillon d' Enghien, elle ne faisait que fuir.Jeg har ikke engang selv et bud, det giver slet ingen mening for mig efter "Amélie indser pludseligt...." -
Asymptoter
ForumindlægJar har store problemer med, at lave en relativ simpel opgave. Jeg kan nemlig slet ikke finde ud af alt det der med grænseværdier og asymptoter. Jeg håber virkelig, at der er nogen der gider hjælpe mig. En funktion f er givet vedf(x) = 2x + 5 + 1/x^2Grafen for f har to asymptoterBestem en ligning... -
Tysk: Herr Witczak...bitte helfen (Jordbær)
ForumindlægHej herr witczak, ville du være sød at kigge den igennem, når du har tid. på forhånd tak! (den er taget ud af sammenhæng)Artikel wie Tücher, Handschuhe, Modeschmuck fallen auch leicht zu stehlen. Die werden von den diebischen Frauen anprobiert, und dann „vergessen“ sie sie zurückzugeben. Ein Ware... -
delta s
ForumindlægHej Jeg er ved at lave en rapport om forholdene ved det frie fald. Problemet er bare at jeg ik ved hvad delta s er. jeg har prøvet t læse mig fremm til det, men forstår det stadig ik. Nogle, der kan forkare hvordan jeg finder delta s i et simpelt og let sprog? Jeg har timerstrimlen med prikker, ... -
Redoxligning
ForumindlægIodsyre kan fremstilles ved oxidation af I2 med Cl2 i vandig opløsning. Herved reduceres Cl2 til Cl-For det første er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal opskrive reaktionsskemaet. Her er et bud:I2 + Cl2 --> HIO3 (iodsyre) + Cl-Er det rigtigt? Jeg skal selvfølgelig også afstemme reaktionsskema... -
To alle the people in the world!
ForumindlægHar lige en lige engelsk oversættelse her, som en eller anden gerne må kigge igennemGlobal Forum er en del af Siemens-koncernens arbejde på at fremeleske medarbejdere, der kan håndtere et stadigt mere globaliseret marked."Siemens vil langsomt udvikle sig til at blive en global virksomhed. Ko... -
TI89-Matrix
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at arbejde med matricer på min TI89. Hvordan kan jeg løse et linærtligningssystem eller finde determinanten på en matrice...TAK -
Boerkrigen 1899-1902
ForumindlægHey...Nogen der evt. ligger inde med noget information om krigen? På dansk? Jeg har søgt på nettet, men indtil videre har jeg kun fundet information på engelsk.På forhånd tak... -
EU-parlamentet
ForumindlægHey derude..Da vi snart får besøg af nogle EU-politikere, skal vi forberede nogle spørgsmål til begivenheden...Så derfor ville jeg høre, om der var nogle som kunne forslå nogle relevante spørgsmål til disse..Gerne et spørgsmål om Tyrkiets optagelse i EU?.. Kritisk!Mvh Rune -
logistisk vækst
Forumindlæghej er der en som kan forklare hvad logistisk vækst er ? og / eller nogen god hjemmeside hvor man kan læse og forstå om det? tak -
PLEASE help !!!
ForumindlægHey forum.Ville bare høre om nogen gad rette denne oversættelse igennem for fejl !?!?!?!PÅ dansk:Jeg beklager meget, at artiklen i The Irish Times har givet dårlig motale og direkte nedgang i salget.Desværre må jeg give dem ret i, at vi skulle have løst problemet med den personlige tekst på skoen... -
Dansk Eksamen i morgen
ForumindlægHej!!! Inden stormen bryder løs i morgen vil jeg lige vide om der er nogle der sidder med nogle gode råd som andre kan benytte sig af. Personligt kan jeg ikke sige andet end: bliv siddende tiden ud og HUSK OVERBLIKKETHvis andre har nogle gode råd er I velkommen til at delePia -
differientering
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med differentiering af funktionenF´(X)=0,35x-0,2x+100+30sin(0,006x)og derefter nulpunktbestemmelse af F´(X)På forhånd tak -
Udtale af tysk ¨
ForumindlægHej! Hvordan udtales.ö?ü?ä?
