Søgning på: analyse william. Resultater: 19761 til 19780 af 24034
-
restfunktion af en tredjegradspolynomium.
Forumindlægfra en tidligere opgave har jeg fået et tredjegradspolynomium: men jeg har så fået en opgave, som hedder: vis, ved en passende vurdering af den til P3 hørende restfunktion R3(x) at hvordan gør jeg det ? -
SRP hjælp
ForumindlægVi prøver igennem, i håbet om, at ingen vil komme med negativ feedback og ignorerer mit ønske. Hej allesammen. Jeg står i den rigtige dårlige situation, at jeg netop har fået 02 for min SRP-opgave, og jeg er rigtig ked af det over det. Jeg føler selv den ligger til en lagt højere karakter, ... -
Grundighed ved læsning af jura?
ForumindlægHejsa! Jeg læser jura på første år. I øjeblikket sidder jeg med familie- og arveret. Mit spørgsmål går på, hvor grundigt man bør læse lærebogen? Er det nødvendigt at huske de specifikke regler etc., eller er det blot nødvendigt at forstå mekanikkerne i juraen? På forhånd, tak. -
Hvad indeholder begrebet "samfundet"?
ForumindlægJeg har i min dansk historie opgave, valgt faget historie. Og har valgt at beskæftige mig med "samfundet under middelalderen"? Kan nogen hjælpe mig med hvad det helt præcis er jeg kommer ind på? Har ikke mulighed for at snakke med min lærer om det, og jeg skal gang med opgaven. J... -
At blive superstudent
ForumindlægHej allesammen. Jeg har gennem længere tid haft et inderligt ønske om at blive superstudent. Det har jeg, fordi jeg dels vil gerne få et højt gennemsnit og dermed komme ind på mit drømmestudie, og dels fordi jeg gerne vil bevise for mig selv, at jeg kan opnå mine mål, hvis jeg bare vil det og arb... -
ligning for tangent
ForumindlægHej! Nogle som kan hjælpe mig med følgende?: En funktion f har regneforskriften f(x)=3*x^2 - 4*x + 2 1)Bestem f(x0). 2)Bestem ligningen for tangenten t med røringspunkt (2,f(2)) 3) Find lignigen for den tangent l som har hældningkoefficient -2. -
Kort tekst- vil du lave korrektur?
ForumindlægHej, er der nogen der har lyst til at være behjælpelige og rette de groveste fejl i dette? : Der Defender hat ein solchen Rolle und Barriere um sich Selbst zu schützen. Er zeigt die Umwelt keine tiefen Gefühle, aber spielt immer stark und frech. Vielleicht weil er keine richtige Liebe als Kind be... -
Taylors formel
ForumindlægHey.. Jeg går på HH3e på viborg handelsskole og skal skrive sso i matematik omkring taylors formel. nogen der er i samme situation, eller bare kender noget til denne formel må de gerne skrive til mig da jeg nok får brug for noget hjælp..? [email protected] Mvh Morten -
Eksamen 2012- Tyngde ?
ForumindlægHej Hvem skrev en litterær artikel om novellen Tyngde ? 1. Har I skrevet at slutningen er åben eller lukket? 2. Er fortællen alvidende eller personsbundne? 3. Hvad har I skrevet om realismebrud i novellen? -
rettelse
ForumindlægEn som har tid til at rette en stil på 2½ sider -
IB
ForumindlægJeg søger ind på Pre-IB her til næste år, og ville høre om der er nogle der oplevelser eller erfaringer vedrørende denne uddannelse? Jeg har snakket med et par elever, og har fået det indtryk at det er hårdt, men det hele værd. Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget. -
Inflations bekæmpelse
ForumindlægHalløjsa Jeg er nu gået i gang med min SSO omkring inflations bekæmpelse, jeg har bare et problem. Selve bekæmpelsen af det, har skrevet det jeg kunne presse ud af min bøger, men mangler måske lidt. Jeg skulle også have noget med omkring hvilke måder man IKKE kan bekæmpe inflation på grundet EU,... -
Historie A eksamen - kildekritik
ForumindlægHej :) Ved I, om der er nogle aktive lærere / eller folk, som har viden vedrørende historiefagets metode? Jeg skal nemlig til historie-eksamen på stx i næste uge og har nogle problemer med kildekiritikken.. Lad os sige at kilden er et levn, for så blander jeg stadig de faglige termer sammen... -
Helle Helle "En stol for lidt"
ForumindlægHar lige vaeret til proeveeksamen i Dansk Self-taught (IB). Jeg kom op i en novelle af Helle Helle. Mit spoergsmål er bare, hvad mener i om årsagerne til, at kvinden forlader huset? Er det fordi hun virkelig forlader ham? Eller skal hun blot ud for at hente den sidste stol? Fra forrige afsnit to... -
Psykologistudiet
ForumindlægHvor mange brugere er interesseret i at læse psykologi? Og hvem har ambitioner om at læse Psykologi. Hvis ja, hvor henne i landet.! -
De mest eksemplariske tekster fra romantikken og det moderne gennembrud?
ForumindlægHej alle. Jeg skal have fundet 3 tekster fra hver periode, der rammer hovedet på sømmet i henholdsvis romantikken og det moderne gennembrud, altså 3 fra hver periode. Jeg har gået og tænkt lidt over nogen navne, men jeg vil gerne lige høre hvilke 6 tekster I synes jeg bør bruge i min opgave. Det ... -
Coca cola
ForumindlægHej. Er der nogen der har skrevet noget om coca cola? Da jeg skal skrive en opgave om coca cola, også skal bruger mange forskellige oplysninger. Håber der er nogen der kan hjælpe. -
Rettelse af engelsk eksamen
ForumindlægHej alle rare mennesker derude! Jeg har lige fået min engelsk eksamen stx B-niveau karakter offentliggjort. Jeg har fået karakteren 4, hvilket jeg OVERHOVEDET IKKE forstår! Jeg synes ellers min delprøve 1 gik virkelig godt, så det må være delprøve 2, der har trukket så meget ned! Jeg ... -
Er der brug for lommeknive?
ForumindlægHar man brug for en lommekniv, -når man er i byen, -i hjemmet? Isåfald hvis der er brug for en, hvad skal den have af funktioner? - Hvad vil det ideelle indhold i lommekniven være? - Hvad skal den kunne gøre, osv..? -
STX - skriftlig engelsk eksamen B-niveau 2. delprøve
ForumindlægHej derude Jeg var oppe i skriftlig engelsk på STX B-niveau her i år, og har lige fået min eksamens karakter tilbage. Eftersom jeg føler mig lidt snydt, vi ikke får nogen rettelse tilbage og derfor mangler grundlag for min karakter, ville jeg høre, om der var en venlig sjæl eller 2 derude, de...
