Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19821 til 19840 af 321608
  • Hjælp til kort spansk linje

    Forumindlæg
    Hej.. Håber nogen kan hælpe mig, roder lidt rundt i denne sætnin: Måske hvis stoffer var lovlig, så ville de ikke være så spændende. Tal vez si las drogas van a estar legal, así no están emocionante más.
  • Hurtigt matematisk spørgsmål

    Forumindlæg
    Forlæng følgende brøker til uforkortelige brøker, så der kun forekommer hele tal. A = 2,3x+1,7 /2,4 Hvilken metode anvendes. Tak på for hånd. I kan også benytte et andet eksempel, jeg ønsker selv at lave det.
  • Statistik

    Forumindlæg
    Hej Kan nogle hjælpe mig med modellen? Hvordan skal den aflæses, synes den er meget forvirrende . Tak for hjælpen
  • Dobbeltrod?

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig, hvad en dobbeltrod? Sidder med en opgave, hvor jeg har fundet fortegnene for funktionen g'(x) som skal sættes ind i en monotonilinje. Men resultaterne bliver -1176, 144, 336. Kan man have to positive tal efter hinanden? Kaldes det så for en dobbeltrod?
  • Tredjegradspolynomium

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har forskriften f(x)=x^3+bx^2+cx+d. Hvordan skal man finde frem til tallene b c og d? Vandrette tangenter i x=-2 og x=0. f(0)= -9 Kan nogen hjælpe?
  • polynomier. bestem k

    Forumindlæg
    hej derude... har denne opgave for.. jeg havde lavet den men har smidt den væk og kan ikke huske hvordan jeg fik den lavet nu :D opgave lyder sådan: bestem tallet k, så x^2-7x+k har netop en rod
  • Hjælp. Hvilket volumen har 3,5 mol CO₂ ved 30,0 °C og 0,900 atm. tryk?

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan hjælpe med opgaven: Hvilket volumen har 3,5 mol CO2 ved 30,0 °C og 0,900 atm. tryk? Jeg ved at jeg skal bruge idealgasligningen, men jeg får et meget stort tal. Facit er 97,7 L
  • Bestem h'(20)

    Forumindlæg
    h(t)=(3128-40*t)^0,4 opgaven lyder på bestem h'20 og giv en fortolkning af dette tal. hvordan bestemmer jeg h'(20), kan jeg gøre det på min TI-89?
  • Matematik på Computereren - hvordan?

    Forumindlæg
    Hey folks. Jeg begynder på gymnasiet om en uge og jeg har anskaffet mig en bærbar så jeg kan tage noter istedet for alle de spildte håndskrevne noter jeg lavede i folkeskolen. Anyways min matematiklærer lærte mig aldrig hvordan man laver blækregninger etc på computeren, så jeg undrer mig hvordan...
  • Brøk.. haster skal afleveres i morgen

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg har en brøk opgave jeg har lidt svært med vil i være søde at hjælpe: 4 1/6 * 12 ?? * = gange
  • Spontane lån og kodeskift

    Forumindlæg
    Jeg har fundet spontane lån og kodeskift i en lille tekst. Ordene fylder kun 13 linjer, er der en der gider se dem hurtigt igennem? på forhånd tak.
  • Polynomier med konjugerede rødder

    Forumindlæg
    Jeg skal vise at polynomier med reelle koefficienter har konjugerede rødder, er der nogle der ved noget om dette emne som kan hjælpe mig eller som har en henvisning til et sted man kan læse om det på nettet?
  • Ligning med to ubekendte

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har desperat brug for hjælp til at forstå en ligning. Jeg har i et mat.program fået en løsning på en ligning. I vedhæftet fil er givet de resterende tal. Ligningen hedder: 18970,4mL = 1,68652g/mL * X + 1,15875g/mL Y Løsningen giver i programmet x = 6219,4g y = 7319,29g Jeg tror det er no...
  • Microting

    Forumindlæg
    jeg skal bruge tabelværdien for [Ca++] og [Mg++].\n\nI databogen står kun g/cm^3.\nHvad skal jeg gøre ved det tal, for at få det i g/L??
  • Load matlab

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en csv-fil med tal og navne. Jeg ønsker at loade den, såeldes at al data kommer frem i command window. Jeg har prøvet med load filename, men det virker ikke!
  • Enheder

    Forumindlæg
    Hej, jeg vedhætter lige en fil med min udregninger til en opg. sammenlignet med det rigtige facit vha. lommerregner. Håber at i vil pointere og hjælpe , hvor mine fejl er og hvad den rigtige udregning er.
  • Rigtigt? Svar!

    Forumindlæg
    Marie liebt Farben Skal der så die foran Farben eller ej er mit spørgsmål?
  • Dansk grammatik / tegnsætning

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet et eventyr i 3. persons-fortæller, dog med rigtig mange fortællende tanker fra hovedpersonen, hvad gør man i disse tilfælde? Man skriver vel ikke anførselstegn?, for hun tænker det jo bare, og siger det ikke. Kunne man evt. skrive alt det hun tænker med skråskrift?
  • Numerisk

    Forumindlæg
    Hej .. Jeg har til opgave at kort beskrive emnet "Numerisk Værdi", så hvis jeg kunne få lidt hjælp ville jeg være taknemmelig :) Knus Tina
  • Simpelt spørgsmål

    Forumindlæg
    I kan sikkert svarene.er funktionen f og funktion f(x) det samme? Eller giver det forvirring hvis man skifter imellem?Skriver man "funktionen kommer til at hedde xxxx" eller funktionen er xxx" eller..? (måske lidt ligegyldigt men mat lærer ønsker det præcist)Har en optimerings opga...