Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2461 til 2480 af 3597
-
Hjælp: Rettelse af tysk stil
ForumindlægHej allesammen :) Kunne godt tænke mig nogle indput mht. til min stil. Tag jer ikke af kommafejl, da jeg ikke er helt færdig med dem endnu! Men ville da være glad hvis nogle gad og læse den i gennem! Ich Bin ……….. ***** Hallo! Mein Name ist ***, ich bin 16 Jahre alt und... -
HJÆLP TIL OVERSÆTTELSE AF FRANSK!!!
ForumindlægHeeY alle sammen jeg skal skrive en stil om fritid på fransk på ca de 360 ord. vil være meget glad hvis i kunne hjælpe med at oversætte teksten. Tak på forhånd :D Les loisirs/Fritid I min fritid er jeg sammen med venner og veninder, det glæder mig at bruge min fritid på familien. jeg føler ... -
Hjælp til dansk-->engelsk oversættelse :P
ForumindlægHej. Jeg er helt fortabt i det her, så det kunne være dejligt hvis en eller anden derude gad hjælpe lidt :P Dansk: Det var en helt ordinær lørdag aften, da kaptajn Nairac trådte ind i pub’en ”De tre Trin” i den lille landsby Drumintree i Nordirland. Musikken fra jukeboksen la... -
rettelse
ForumindlægLiebe Vatti und Mutti Ich habe euch sehr vermissen .Aber Ich habe auch ein sehr gutte zeit hier zusammen mit Suzanne und Erika.Ich hatte mir nie vorgestellt dass Rheinland-Pfalz ein so schönes Bundesland sein könnte .Die Pfalz ist weites schönes Land und die Menschen sind erdverbunden, weinver... -
Er på bar bund. Musiklinjen???
ForumindlægJeg skal vælge endeligt studieretning i aften, og for at være ærlig er jeg i syv sind. Jeg står mellem at vælge musiklinjen (musik A, engelsk A, samf B) og den jeg er på nu, psykologilinjen (engelsk A, samf B, psykologi C). Jeg vil gerne have... -
til kommende studenter 2004!
Forumindlægjeg ville lige høre, hvor meget det egentlig betyder for jer at køre rundt i studentervogn her til sommer efter eksamenerne er overstået`?er det noget i vil kunne lade være med at gøre?jeg har haft en total nederen klasse og har har derfor meldt fra til at køre med dem? hvad er jeres mening om de... -
Lorte reform
ForumindlægTitlen siger det hele. Hold da kæft noget lort! Har lige fundet ud af at alle har samme fag op til december, at årskarakterer tæller mere end eksamenskarakterer, at et C niveau fag tæller det samme som et A niveau fag! At jeg skal have afslutte hele 35 fag i min tid i gymnasiet! Det der med studi... -
Hvem er dit idol?
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på, at det er det rigtige forum, jeg har valgt... men hvad pokker, nu prøver jeg alligevel:Hvem er dit idol? - og hvorfor?Det er i forbindelse med et foredrag i tysk, hvor jeg skal fortælle om mit idol (D'OH). Problemet er bare, at jeg ikke HAR noget idol, så inspirati... -
Dit hadefag
ForumindlægJa.. Hvilket fag hader du allermest - og hvorfor? Bare et sjovt lille spørgsmål.. (: -
HF og STX meritoverførsel?
ForumindlægHej gutter og gutinder. Jeg har søgt men kan ikke finde en løsning og håber på at en af jer kan hjælpe. Jeg går nu på HF men jeg har taget 2. færdigt i gymnasiet. Jeg har nogle årskarakterer som jeg gerne vil bruge i fag som jeg har afsluttet men det jeg gerne vil vide er om jeg kan bruge nogle å... -
engelsk stil - rettelse
ForumindlægHej.Jeg har skrevet en engelsk stil, som jeg gerne ville have en til at læse/gennemrette. Den er IKKE spækket med fejl, så det vil ikke tage så lang tid for en der er rimelig god. Håber nogen vil hjælpe, da det ville være lækkert med et par ekstra øjne.Retter gerne andres hvis nogen skulle have b... -
Hvad gør du, når du skal skrive en dansk stil?
ForumindlægHej Allesammen,Hvad gør I, når I skal skrive en dansk stil? Grunden til mit spørgsmål er, at jeg er ret så dårlig til at skrive dansk stil; jeg kan ikke få noget ned på papiret og jeg har svært ved at skabe "den røde tråd" i opgaven. Det er ikke fordi jeg er dårlig til dansk, da jeg ikk... -
Karakteristisk ved HUMANIORA?
ForumindlægHej allesammen Jeg skal snakke om taksonomi til AT-eksamen, jeg ved godt hvordan taksonomien i humaniora ser ud, men har problemer med at forstå den, dvs. hvad skal jeg kunne sige ved det 1. taksonomiske niveau , det 2. og det 3.? Håber i vil hjælpe! Tak. -
Nogle gode råd til hvordan man skal læse op til dansk eksamen.
ForumindlægHej SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer har gode råd til at læse op til dansk? Det vigtigste er selfølgelig at have fulgt med hvilket jeg har, men jeg vil jo gerne være ekstra godt forberedt. Hvor laver man typisk fejl? hvad vil være en god ide at læse op? Ved godt der er individuelt men sådan ... -
Dansk synopsis, Hjælp!!
ForumindlægHej mennesker. Jeg skal aflevere, min dansk synopsis på tirsdag.. Problemet er bare, at jeg har glemt, hvad for nogle punkter der skal være??? Det til mundligt dansk. Har trukket emnet "det at miste" og novellen jeg har valgt er "min mors stemme, Pia Juul" -
STX, engelsk B mundtlig eksamen - hurtigt
ForumindlægHej derude Jeg er så heldig, at have trukket engelsk mundtlig som eksamen i år. Jeg skal op fredag den 22. juni. Jeg skriver egentlig ikke herinde for at få hjælp til analysemetoder osv. Dem har jeg da nogenlunde styr på. Jeg har det bare med at snakke om ligegyldige ting til eksaminer, ist... -
Engelsk eksamen B
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i engelsk på tirsdag, og der er noget jeg er i tvivl om. Når man har haft sin forberedelse og skal ind og fremlægge, er det så godt lige at starte med at fremlægge dispostionen. På forhånd tak :) vh. Hans C -
Godt at have med? Dansk skriftlig årsprøve.
ForumindlægHejsa, vil høre til om der er nogen, der ligger inde med noget godt / notater mm. der kunne være nyttigt at have med til en dansk skriftlig prøve!? Mine notater fra året er forsvundet, så er rimelig åben for alt. Vi har bl.a. arbejdet med Jan Sonnergård, Villy Sørensen, reklame analyse, Gasolin, ... -
Analyse
ForumindlægNår man får en tekst i religion - hvordan finder man så helt præcist ud hvad hvad genre det er? Prosa, poesi osv? - Håber på svar=) -
Metode i engelsk faget?
ForumindlægHej alle. Sidder og abejder på min SRO metode afsnit. Hvilke(n) metode(r) arbejder man egentlig med i engelsk? På forhånd tak for hjælpen.
