Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7081 til 7100 af 181598
-
Los cárteles de la droga en Mexico - skriftlig aflevering
ForumindlægEr der én der gerne vil rette min aflevering?!?!? Los cárteles de la droga en Mexico A. Traduce al español. Danés Willy sidder i fængslet i Ciudad Juárez. Han har slået en mand ihjel, og nu skal han tilbringe 15 år blandt hårde kriminelle. Hans lillesøster Lucy er ... -
Matematik opgave som haster
Forumindlæg1.En pilot i et jetfly aflæser farten til at være 2250km/t og opstigningsvinklen til 15,7 grader. hvor meget forøges flyets højde på 10 sek.? 2. En gynge hænger i et 280 cm. langt reb. når gyngen hænger lodret er den 50 cm over jorden. hvor højt kommer den over jorden når den svinger 50 grade... -
Hjælp til mundtlig matematik
ForumindlægHej, jeg ville spørger om nogen kan hjælpe mig ved at forstår 3 spørgesmål det med y,y' graf og det hele -
EØ eksamen - på bar bund!? =)
ForumindlægHejsa! Vil lige hører om nogle her inde har en anelse om hvad man kan forvente af en EØ eksamen niveau A (3. års). Mener vi kan komme op i kapittel 1-8 her til terminsprøve? Nogen der har nogle skabeloner liggende? - alle tænkelige som kunne blive nyttige? Jeg bliver da bare vild og lykkelig,... -
eksamen
ForumindlægHej.. Jeg har været ved at lave min fremlæggelse til eksamen. Skal op imorgen, så er der nogen som gad at kigge på den.. Hvis, så kan jeg lige forklare nærmere om, hvad det er jeg har skrevet om i min rapport. -
matematik sjov
Forumindlæghej jeg har en funktion f(x) = x2 - 4x - 5 og jeg skal bestemme koordinatsættet til hvert af grafens skæringspunkter med førsteaksen hvordan gør jeg det ??? -
Matematik (tekstopgave)
ForumindlægHej. Mit svage punkt i matematik er tekst opgaver. Og nu har jeg fået et opgavesæt kun med tekstopgaver. Jeg har løst alle undtagen én, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af. Efter flere timer med hovedet i min matematikbog, så håbede jeg, der var nogle genier herinde, der kunne hjælpe :) Op... -
Matematik i hverdagen?
ForumindlægHvor bruger man Integralregning, differentialregning, differentialligning og vektorregning i sin hverdagen?? -
Matematik opgave
ForumindlægOpgaven lyder: Bestem afstanden mellem punktet p(6,-2) og linjen l med ligning 3x-5y+4=0 Håber at der er nogle som kan hjælpe og tak på forhånd. -
hjææælp Emne til Eksamens projekter
ForumindlægHey alle sammen.. jeg ville gerne lige spørge om der er nogen af jer der lige kunne give mig nogle ider til hvad jeg kan skrive i Eksamens projetk.. det skal skrives i to fag og jeg ville meget gerne skrive i kemi, og måske historie/biologi, men jeg har desvære ingen emne..nogle forslag? mange ... -
Matematik - Geometri
ForumindlægHej Studieportalen. Sidder med en opgave om driller mig lidt. Der er vedhæftet et billede af opgaven, og det er den sidste opgave, jeg har problem med, altså den hvor man skal finde længderne. Har fundet Vinklen A, kan bare ikke lige kommer videre. Håber i kan hjælpe! -
Hjælp til Engelsk eksamen!
ForumindlægHomless people! 1: Why I have chosen the topic: <span lang="EN-US" style="font-size:12.0pt;line-height:115%;font-family:Symbol; mso-fareast-font-family:Symbol;mso-bidi-font-family:Symbol;mso-ansi-language: EN-US">· <span lang="EN-US" style=&... -
Bestem tværvektoren til a = (-3,2)
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp. Bestem tværvektoren til a = (-3,2) -
matematik - monotoniforhold
ForumindlægHej jeg sidder med denne opgave (vedhæftet) og jeg har ingen anelse til hvordan og hvorledes jeg skal gøre. og har brugt virkelig lang tid på det, så håber nogle kunne hjælpe. Tak på forhånd Vh Matt -
matematik opgave??
ForumindlægHej er der ikke nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? (i bilaget) Det HASTER!! pLEASE help -
stamfunktion matematik
ForumindlægHvordan angives stamfunktionen af f (x) = 13x? skal man benytte reglen for integration af eksponentialfunktionen ? tak! -
Matematik aflevering
ForumindlægHvordan kan jeg bevise eller vise at en funktion er eksponentiel? opgaven lyder: hvilken af disse grafer er graf for funktionen y = 0,5*2^x? begrund svaret. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal bevise at det er eksponentiel. tak på forhånd:) -
Matematik G
ForumindlægVil have hjælp til 6,7,8 -
Skriftlig advarsel
ForumindlægHej, har lige modtaget en skriftlig advarsel, og det er jeg selvfølgelig ikke glad for. Har haft 16% for perioden og 7% for året, og det er selvfølgelig ret meget fravær. Dog har jeg 0% skriftlig fravær og har overholdt alle afleveringsfrister og afleveret alt. Jeg har aldrig fået nogen besked o... -
Matematik Opgave hjælp
ForumindlægHej, har denne opgave, hvor jeg er usikker på b) og c) Jeg har lavet a), men kan ikke finde ud af b) og c) dog er jeg rimelig sikker på at jeg skal optimere i c)
