Søgning på: historie noter hf. Resultater: 10641 til 10660 af 33009
-
Læse mindre oversættelse igennem:)
ForumindlægHey alle.. Nogen som lige vil læse denne oversættelse igennem og evt rette for fejl.Der deutsche Journalist Axel Hacke arbeitet für „süddeutsche Zeitung“, wo die Artikelserie „das beste von meiner Leben“ ihn berühmt getan hat.Kurze Zeit nach dem Fall der Mauer, begann er Geschichten und Fotos für... -
kristendom-hinduisme-etik-islam-nordisk mytologi
ForumindlægKære mennesker der ude, skal op til min sidste eksame i religion i morgen, men er i tvivl om hvordan jeg skal håndterer tingene i morgen. havde tænkt mig min disposition til i morgen skulle være; generalt om religion, redegørelse/analyse/fortolkning af trukket tekst, perspektivering( hvis der er... -
Muhammed-krisen!
ForumindlægHåber der er nogle som vil komme med deres synspunkt/meninger. Mangler lidt inspiration. Er nemlig i gang med at skrive AT-opgave. Hvilke principper i den muslimske og den vestlige kultur mener du kom i konflikt med hinanden under Muhammed-krisen? Tak ? -
Kvote 2 Jura - Hjælp motiveret ansøgning
ForumindlægGoddag allesammen :) Nu er det sådan, at jeg drømmer om at studerer jura. Jeg har tænkt mig at søge ind på kvote 2, da jeg mener det er min bedste chance. Har tænkt over den motiverede ansøgning, som man skal skrive, og vil rigtig gerne have noget hjælp til den. Jeg har en aftale med en studiev... -
får man et problem hvis man ikke er aktiv i stx
Forumindlæghej jeg skulle spørger om jeg ville få et problem i gymnasiet (stx eller hf), hvis jeg ikke er aktiv i timerne og måske heller ikke så god til eksamaner....jeg prøver virkelig at fobedre mig men jeg kan bare ikke .. : ( jeg går i 9.kl nu og min vejleder siger jeg skal tage 10 kl men jeg gider ikk... -
retning af eng aflevering!!
ForumindlægHej..Nogen der vil hjælpe mig med at rette min engelsk aflevering, da jeg er kanon dårlig til engelsk..På forhånd tak! -
MEDICIN-STUDIE
ForumindlægHey alle sammen herinde. Jeg går på HF, og bliver student til sommer. Men problemet forekommer der, at jeg vil meget gerne studere medicin. Det ser lidt svært ud med de krav som de stiller, som er svære at honorere. Jeg skal op i 8 fag, og 12 eksamer!!Så spørgsmålet lyder: ved i om man alligevel... -
Bølgelængde på foton
ForumindlægHej, Nedenstående spørgsmål omhandler en foton som henfalder fra fjerde til andet energiniveau. Jeg skal udregne både energi og bølgelængde. ΔE = En=4 - En=2 ΔE = 1,36 * 10^-19 J - 5,45* 10^-19 J ΔE = -4,10 *10^-19 J EBølgelængde = hf = hc/λ λ = hc/E ... -
Engelsk - inden imorgen please
Forumindlægengelsk er ikk lige mine bedste side, så derfor beder jeg jer om noget hjælp, det skal bruges ind imorgen, please..på forhånd tak!San Francisco is a wonderful city, who lay beautiful at San Francisco Bay. Many of the cite´s streets are incredible steep, so you must to be a uncommon good car drive... -
Rette oversættelse
ForumindlægHej... Er der nogen der lige vil hjælpe mig med at rette i denne oversættelse? “JFK” is the title on Oliver Stones movie about the murder at the American president in 1963, a controversial movie, which seems to be the most discussed film in America this year. While historians and other call in ... -
Meget kort rettelse
ForumindlægHej håber nogen har tid til at rette dette igennem. Haster rigtig meget :-//... Culture is a big problem for some people in a relationship, but the biggest question is can a relationship function when there is a different culture in a relationship? The short story “Driving” by Suzanne... -
Oversættelse til engelsk
ForumindlægHej. Nogen, der vil kigge min oversættelse igennem og evt. komme med rettelser? Tak på forhånd. Translation of the summery of The Shining Mountain In Danish: “The Shining Mountain” er et moderne eventyr om en far, der vil have, at hans datter skal være ligeså hårdfør, stolt og stær... -
Nutid eller Datid??
ForumindlægHejsa... Jeg har fået en stil for hvor overskriften er: Myren Ok mit sprøgsmål er så, hvis der står dette her: Overskrift: Myren Her går en myre helt alene på den våde vej. Hvad mon du ville opleve, hvis du var den? Skriv en historie om dine oplevelser som myre – brug ”jeg... -
Rettelse
ForumindlægEr der nogen der vil rette for mig :)\nFra dansk til engelsk.\n\nKære den ulykkelige mor.\nDet står helt klart af dine bekymringer at der er noget galt med din søn og der skal sættes en stoppes ind med det samme. Du har en mistanke om at han, er i besiddelse af hash og er ude i det sorte hul. Jeg... -
rette lidt:)
ForumindlægHej er der nogen som kan rette denne sætning First text, is an article, which is about health with a great weight. It can be thick, while healthy, if you exercise on a regular basis. Slim people who are thin and do not exercise are more unhealthy than overweight people -
Pensumet til Dansk Mundtlig
ForumindlægHey Folks.. eksamenstid :S! Skal op i dansk her på onsdag og sidder nu og kigger på pensumet.. min dansklærer har aldrig været god til at forklarer sig, så jeg søger hjælp hos os.. Jeg ved man ikke kommer op i en kendt tekst i dansk, men en der ligner noget fra pensummet.. så synes jeg bare det ... -
Lille engelsk tekst
ForumindlægHey alle sammen. Vil I lige hjælpe med at rette en lille tekst. På dansk lyder den således: Kære Connie Jeg skriver til dig, fordi jeg har problemer med mine forældre. De taler kun om alle de ting, jeg ikke må gøre. >>Fornuftige piger læser ikke Anders And<< og >>Sid ikke her i ... -
Engelsk bøjning?
ForumindlægHejsa kan i tjekke om jeg har bøjet ordene rigtigt ,så de passer til sætningerne. :) Det understreget ord er det jeg har bøjet ,og det med fed skrift er sådan som ordet står i min opgave. I am planning for a very rewarding holiday next summer. reward but there are some choices to... -
4th attempt
ForumindlægDear fellow students. I have completed 170ECTS / 180ECTS in my Master's at Aarhus University. I recently failed my 3rd attempt on a 10ECTS exam (last exam). How likely is it that I receive an exemption for a 4th attempt? I apologize for not writing in Danish, but I wanted to make sure I h... -
5 Fag på A-niveau?
ForumindlægHvor slemt er det egentlig med 5 fag på A-niveau? Hvordan oplever i at det er? Jeg overejer at hæve kemi såvel som tysk så jeg ender du med: Mat A Kemi A Tysk A Historie A Dansk A Har man 5 afleveringer for per uge? :(
