Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 13261 til 13280 af 25374
-
Tysk Grammatik
ForumindlægHey :) Er der nogen som kan forklare hvordan det tyske grammatik foregår eller er der nogen som kender et link hvor man kan lære det.. For der er mange på nettet men det er ikke alle der er lige gode:) Hvordan kan man se om et ord er under han, hun eller intet køn? :S -
Blodtype
ForumindlægHvilken blodtype ville man vælge hvis man har blodtypen A RhD negativ? Ville man vælge en A RhD negativ eller 0 RhD negativ og hvorfor? På forhånd tak! :-) -
At stå på fransk
ForumindlægHej alle sammen. Hvordan skriver jeg "at stå" på fransk, altså: Han står = De står = Osv... -
Moninoforhold
ForumindlægLad funktionen f være givet ved: f(x) = x^3 - 3x^2 + x + 2 a) Find (lokale) maksimums- og minimumspunkter for f og gør rede for monotoniforholdene for f. b) Undersøg om der findes et punkt på grafen, hvor hældningen af tangenten er -1. c) Grafen for f afgrænser sammen med de to akser et område ... -
Geometri
ForumindlægHej. Har brug for hjælp til disse to opgaver som skal løses uden hjælpemidler. I opgave 7 er jeg godt klar over at trekanterne er ensvinklede hvis a/d=b/e=c/f. Men hvordan skal jeg skrive det op? -
Engelsk grammatik :)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har et par sætninger i en opgave jeg simpelthen ikke kan finde ud af hvor fejlen ligger og begrunde hvorfor? er der nogen af jer som kan hjælpe mig med dette :)? "He seemed to be a man which only interest was football" "Many people are satisfied with their life... -
hej sa , jeg vil gerne stille , nogle spørgsmål,em hvorfor skal en´sygeplejske have hvidt tøj på , som en kjole ?
Forumindlæghej sa , jeg vil gerne stille , nogle spørgsmål,em hvorfor skal en´sygeplejske have hvidt tøj på , som en kjole ? -
Gener
ForumindlægJeg skal lave en raport om genetik og alt om det emne. jeg gået i stå ved gener så hvis i ved noget så må i meget gerne skrive til mig om: hvad er det? hvor er det henne? og alt hvad i kan finde på -
New Year's Speech - Skal finpudses!!
ForumindlægHej. Jeg har skrevet min engelske nytårstale, men jeg har virkelig brug for hjælp til at finpudse den. Er der ikke en der er en ørn til engelsk grammatik og har lyst til at bruge lidt af sin tid på at hjælpe mig? Jeg har i linket en tale på dansk og en på engelsk. Det er selvfølgelig den enge... -
En meget lille oversættelse!
ForumindlægDansk: Det gjorde meget ondt på hende, da han bukkede sig dybt over tallerkenen. Der gik det op for begge partnere, at de rent faktisk havde løjet overfor hinanden på forskellige måder under deres lange 39 års ægteskab. Inderste inde vidste han udmærket godt, at hans kone har bemærket tyveriet, m... -
værdiansættelse af varelageret.
ForumindlægVurder, om det er en god ide for virksomheden at gå ind og ændre metode for værdiansættelse af varelageret. Hvad skal man her til sådan en opgave? -
De henførende stedord
ForumindlægHej! Er der nogen, der har mod på at rette mine sætninger, og se hvor jeg har lavet fejl? På forhånd tak. 1. Ich kenne ein Unternehmen, das diese Waren hat. 2. Sie Arbeiter in einer Betrieb, den Kaffee Verkäufer. 3. Der Direktor wohnt in einem Haus, das zehn Zimmern hat. 4. Das Haus ha... -
Rettelse af terminsprøve, Engelsk B
ForumindlægHej, Min engelsklære har ikke "udpeget" mine fejl i min opgave, som jeg skal genaflevere. Derfor ville jeg høre om der nogle der kan udpege nogle fejl. mvh -
Delprøve 1 - rettelse/hjælp
ForumindlægHej. Jeg har lavet denne delprøve, er der en der gider at tjekke den for eventuelle fejl? - Tak på forhånd. Frederikke :) -
Induktiv og deduktiv
ForumindlægNogle som kan skære der ud i pap for mig? Hvad er induktiv og deduktiv -
STUDENTERHUER
ForumindlægHej, Jeg har bestilt en hue og da den kom hjem, var den for lille. Firmaet siger, at de ikke vil lave en ny, da det er slut nu. hvad kan jeg gøre? -
de 5 de fem psykologiske perspektiver???
ForumindlægHej Jeg ville lige hører om der var en der kunne hjælpe, forstår ikke lige hvad de mener med de fem psykologiske perspektiver - som de benytter på følgene hjemmeside? http://www.liv.dk/undervisning/psykologi/spoergsmaal-til-casen-om-nille/ På forhånd tak :) -
Hjælp til tysk!
ForumindlægJeg har lavet en aflevering, og skal nu redegøre for nogle af mine grammatiske valg. Men da jeg er tvivl om helt præcist hvorfor jeg har skrevet tingene som jeg har, ville jeg se om det kunne nyttedes at spørge om hjælp herinde. Første opgave er: Hvorfor har I placeret disse verber netop disse... -
Analyse af “en hjemkomst” malet af Edvard Petersen,
ForumindlægHej jeg har om “en hjemkomst til eksamenen og kan ikke finde nogle oplysninger op maleriet “ en hjemkomst, også kaldet amerikadamperen ved Larsens plads. sådan analyse mæssigt. Og ville hører om i kunne hjælpe. -
Oversættelse af sætning
ForumindlægJeg står og skal oversætte denne sætning, men er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal bøje ordene: "Man skal slagte får. Det er mændenes arbejde, mens kvinderne laver mad." Jeg har selv oversat den til: "On doit tue les moutons. C'est le travail des hommes, pendant les femmes f...
