Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14241 til 14260 af 20009
-
Hjælp mig med rettelse.
ForumindlægJeg har skrevet min første tysk stil. Den er til i morgen. Der er nok mange fejl men hvor har jeg lavet store fejl. Den er til i morgen. Tak. Das Resümee Der Text handeln von einer Ausbildungsmesse in Deutschland. An die Ausbildungsmesse kann man verschieden handwerkliche Berufe ausprobie... -
Nogle der vil rette, en kort tekst ved navn Ayse und Jan plus at gøre sproget finere...
ForumindlægHej... Ja nu er jeg tilbage med alle mine tysk tekster, jeg håber i vil se dem igennem og i må meget gerne gøre sproget finere lige som i gjorde ved mine engelske tekster. Når jeg skriver i godt må gøre sproget finere er det dels fordi det kommer til at lyse mere tysk agtigt, og at grammatikken k... -
Platons Hulebillede - Hvorfor er det så vigtigt i Symposion
ForumindlægSkal op i Old på torsdag og mangler kun at læse på Symposion.. Det hulebillede driller bare, for jeg kan ikke få det til at give mening med hvad Sokrates siger i talen.. Tror jeg er ved at gå kold.. Håber der er en der kan hjælpe.. -
hjælp!!! :-/ islamnoter søges!!!
Forumindlægjeg skal op i religion på fredag, og synes selv læsningen gik rigtig godt, indtil jeg kom til islam..... puha, det er svært.... - og jeg er 99% sikker på at netop DERFOR kommer jeg op i det.... nogen der har nogle gode noter? :-) -
hvorfor overhovedet læse!?!
ForumindlægPå mandag den 13. slutter gymnasiet difinitivt for mig, efter 4 mundtlige og 3 skriftlige eksamnier...Efter en hård måned med utallige gennemlæste sider, er jeg endelig nået til min sidste eksamen, som er dansk...Først stod den på matematik, derefter Historie, så Erhvervsøkonomi og nu så dansk...... -
Bevis af sammensatte funktioner(hjælp)
ForumindlægJeg har kigget på denne her video: https://www.youtube.com/watch?v=yyxbnqvTY0o Har opskriver noget i slutningen som jeg har uploadet et billede af: https://imgur.com/a/XcsAKjl Hvad jeg ikke forstår er, hvordan vi får f'(y0)? Jeg forstår godt hvorfor vi får g'(x0), for her har vi differ... -
Oversættelse
ForumindlægHej det ville være fedt hvis nogen lige gad at oversætte denne tekst til tysk for mig :)\n\nMilena Moser er en ung schweizisk forfatter, somm har haf stor succes med sin første bog. I den følgende fortælling befinder jeg-personen sig i sin bil på en eller anden motorvej. Det er mandag eftermiddag... -
Gymnasiet og 2 g
ForumindlægHej alle sammen! har et spørgsmål som jeg er forvirret over!! jeg har idag fået mine stanspunktskaraktere: Skriftligt og mundtligt dansk 7-4 mat- 7-4 religion 7 kemi 7-7 fysik 00-02 physkologi 7 engelsk 7-4 historie 4 idræt 4 tysk 4-4 Jeg vil gerne læse til medicin i fremtiden og gå... -
Bisætninger - kig!!
ForumindlægHej :-) Jeg har skrevet disse tyske bisætninger og det kunne være fedt, hvis nogle ville tjekke dem for fejl?? • Als sie klein war, war sie süss • Bevor er nach Hause kam, einkaufte er • Bis du ferchtig ist, bleibt du sitzen • Er kam, damit das Milch zu holen &bu... -
Uro i timerne (jeg håber I vil svare)
ForumindlægJeg har spørgsmål til jer, der går på gymnasiet (STX): 1. Hvilken type undervisning har I i fremmedsprog (engelsk, tysk, fransk, spansk)? Er det almindelig klasseundervisning, er det gruppearbejde? Hvordan forløber en typisk time? 2. Er der uro i timerne? Er folk koncentrerede eller sidde... -
forvirring :( , hjælp
ForumindlægHeejsa , tak for kigget . Ville lige spørge om en hjælp , altså jeg har en artikel i mit disposition, og det er således at jeg har oversattet det . Men det er sådan at jeg ikke har kunne oversattet det fuldkommen : Tysk : Ich habe gehört, dass sich am Versorgungsausgleich ab dem 1.9.2009 etwas ... -
Samfundsfag/Dansk Menneskehandel HJÆLP!
ForumindlægHeej :) Jeg har skal op i AT på Tirsdag. Jeg har valgt at belyse mit emne: Menneskehandel med danskfaglige og samfundsfaglige metoder. Herunder har jeg kigget på partiernes holdninger til integration, prostitution og menneskehandel, jeg har set på lovgivningen i DK og desuden har jeg analyseret f... -
Gør jeg det rigtigt?!
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen på torsdag og har et emne der hedder "det religiøse syn på gynækologi". Jeg har valgt fagene religion C og biologi A Jeg har prøvet at tage tid på hvor lang tid min fremlæggelse tager og den tager allerede 7-8 minutter bare med at sige hej, p... -
AT torsdag og jeg har kun redegørelse & analyse
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen på torsdag og har et emne der hedder "det religiøse syn på gynækologi". Jeg har valgt fagene religion C og biologi A Jeg har prøvet at tage tid på hvor lang tid min fremlæggelse tager og den tager allerede 7-8 minutter bare med at sige hej, ... -
Apartheid
ForumindlægJeg skal fremlægge min DIO opgave her på tirsdag. Jeg har fagene samtidshistorie og engelsk. Dog har jeg ingen ide om, hvad jeg kan fortælle til min fremlæggelse, hvis ikke jeg må tage udgangspunkt i min opgave. Her er de punkter, som jeg har skrevet om i min opgave. 1. Redegør for ANC's... -
Kort stil
ForumindlægNogen der vil tjekke min stil ??Dan danske version:Jeg kender ikke mange udlændinge. Og jeg nakker kun med meget få af dem. Jeg har aldrig nogensinde haft en rigtig samtale med en udlænding. Ikke fordi jeg ikke kan lige udlændinge, men fordi jeg ikke kender nogen.Jeg har kun kendt en udlænding. H... -
Tjek af kort oversættelse?
ForumindlægHej der ude. Jeg har en kort oversættelse fra dansk til tysk, som jeg har haft rigtig svært ved. Der er i denne tekst lagt fokus på de svage verber og et par enkelte bisætninger. Jeg håber der er en der ude, som gider at rette den igennem :-) På forhånd tak! :-) Lav nedenstående oversætte... -
tidsnød
ForumindlægHej. Oprettede igår et indlæg hvori jeg spurgte om der var nogen som kunne hjælpe mig lidt med at rette nogle tyske sætninger. Men ingen skrev og er virkelig i tidsnød, så ved ikke om der er nogen lige nu som hurtig kan kigge dem igennem eller bare nogle af dem? Tak :) Løst sammensatte verber ... -
Nogen der vil hjælpe med at rette?
ForumindlægJeg ved ikke, om det er godt nok overst fra dansk til spansk? nogen der vil hjælpe med at rette det, jeg har lavet? Bonito 1. Den her sweater, er pænere end den, jeg har. = Este jersey es el más bonito que el gue tengo. 2. De her cowboybukser er de pæneste. = Estos vaqueros son los m&aa... -
Oversættelse
ForumindlægHej Folkens :D Har en smule problemer med nogle vendinger og nogle fraser i nedenstående oversættelse. Det ville være super skønt, hvis der lige var en rar person, der havde lyst til at spotte nogle fejl. PÅ FORHÅND TAK!!! Den tyske ugeavis Die Zeit bragte sidste sommer en række portræ...
