Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14801 til 14820 af 22496
-
rettelse søges..
Forumindlæghej er der nogen der ville være søde at kigge på det her?One of my favourite episodes is “Sommerhuset”/summerhouse. In this episode are Casper, Frank, Mia and Iben going to a summerhouse, near the water- a nice weekend, with relaxation and nice comfort. Frank and Casper drives in their own car, a... -
Abstract - HJÆLP
ForumindlægHej, jeg har siddet og skrevet min abstract (engelsk summary) til min SRO i mat/samf. Jeg har meget svært ved at se, om det er godt idet jeg er ret "skæv" til engelsk Håber der er nogen der vil gøre mig den tjeneste at kikke den igennem inden i morgen kl 12 :/ lidt sent ja.. men der er... -
HAR I HØRT!?
ForumindlægHey har I læst i avisen at regeringen har bestemt at istedet for at skære ned på gymnasier så vil de skære ned på lønnen der bliver udbetalt af kommunen til dagplejere, og da studieturene på gymnasiet er en kæmpe oplevelse (i de fleste tilfælde) for studenterne og en chance for at de kan lære hin... -
rettelse af engelsk essay
ForumindlægEr der nogen der vil være så hjælpsomme at kigge mit essay igennem eller noget af det :) Det skal helst være så jeg kan se hvor der er rettet så jeg kan lære noget af det ;) The Rose Tree The text which I am about to analyse is a folktale called “The Rose Tree”. The folktale deals... -
engelsk oversættelse?
Forumindlæghej. er der nogen der måske gider kigge min engelsk oversættelse igennem for fejl? jeg ved der er mange af dem men engelsk er ikke lige min stærke side. evt. bare de mest brutale fejl hvis det er for uoverskueligt. jeg sætter også den danske tekst ind hvis det er til hjælp. jeg håber der er nogen... -
Hjælp Til Oversættelse
Forumindlæg-- Min veninde og jeg har lige siddet og lavet følgende oversættelse, men er vi helt gal på den? --- Kære Mary Det var vel nok skuffende at besøge London igen efter så mange år. Jeg er sikker på, at London i dag konkurrer med Rom om at være Europas kedeligste hovedstad Man kan undre sig ov... -
Karakterer i gymnasiet
ForumindlægHey. Jeg fandt lige denne artikel på nettet. ( http://www.sdu.dk/nyheder/Opslag.php?id=1301 ) - kunne godt tænke mig at høre fra folk hvad de mener - foregår det iflg. jer sådan på jeres gymnasier?/ Andreas -
Lektier i juleferien?
ForumindlægPlejer man at få lektier for i juleferien?Jeg siger ja, min ven siger nej ("det er jo jul..."). -
At sige mere i tysk!
ForumindlægDav. Jeg har ret svært ved at få tungen på gled i tysk-timerne ! Kender i en eller anden måde, at komme igang med det, og få bedre mundtlige karakterer? Øve sig derhjemme eller noget?\n\nNogle erfaringer måske? -
3g's opgaver
ForumindlægHvordan er det gået med 3g's(og 2hf's for den sags skyld) opgaverne i det danske land? Selv fik jeg 10 i engelsk om Hamlet -
Gennemsnit?
ForumindlægHej..Hvad ligger jeres gennemsnit på?(årskarakterene)..Vær nu ærlig ;) -
Tilkaldevikar - nogle fifs?
ForumindlægHej Jeg har nu i et stykke tid (en måneds tid) søgt tilkaldevikarjobs på forskellige folkeskoler. Dog uden held. Er der nogle, der har noget erfaring med tilkaldevikarjobs, og kan sige, hvordan I fik jobbet? Det jeg hidtil har gjort er, at tage kontakt til nogle skoler - ganske uo... -
Karakter tæller kun 0,75?
ForumindlægHvad er det for noget pis? Hvis man kun har været oppe i en eksamen i den pågældende, burde den så ikke tælle 1,5? Det "gavner" jo mere dem mere lave karakterer, end dem med høje. -
Nogle rettelser, please
Forumindlæg- Philip Cabuto The Vietnam War did not accomplish anything from the view of the Americans and it was not worth the costs. Some historians and Americans can, however, not accept the fact that 58.00 Americans and billions of dollars was wasted for nothing, they see it as a lost campaign in the Col... -
Kvote 2 til Universitetet
ForumindlægHej med jer, Jeg tænkte på, om jeg kunne få jer til at kigge på min kvote 2 ansøgning? Det er til KU eller AU, Dansk/Nordisk. I må gerne komme med konstruktiv kritik, for jeg vil virkelig gerne ind. Det skal så lige siges, at jeg er ikke færdig med den endnu, men hvis i har nogle forslag hvad je... -
Engelsk stil 350 ord bare lidt støtte afleveres imorgen 8 kl niveua
ForumindlægVi bare en ville rette de værste gramme fejl og stavelser så ville jeg være dybt taknemmelig Forest secrets The clock was 9.15 , and all my classmates talk about the trip to the woods, plan is to run at 10, but it is postponed for half an hour. because our teacher had forgotten to take his... -
2.g og 3.g - hvad skal jeg op i?
ForumindlægHej. Jeg har i år afsluttet kemi, biologi og musik. Næste år får jeg Matematik og Samfundsfag på A-niveau. I 3.g vil jeg enten vælge engelsk eller erhvervsøkonomi.Mit spørgsmål er, hvad tendensen er mht. mundtlig eksamen i 2.g og 3.g, når man har været oppe i biologi i 1.g.1) Lad os antage, at je... -
har virkelig brug for hjælp til meget lille tekst..
ForumindlægHej skal aflevere fransk stil imorgen kl 16 og er ikke så god til fransk.. Så ville lige høre om der er nogle som vil være sød at læse den igennem og komme med rettelser.. På forhånd mange tak..2)Répondez aux questions suivantes:- Quelle est la profession d’Annie?- et de Georges?Annie travail dan... -
Vælge studieretning på HHX
ForumindlægJeg har længe gået og overvejet at droppe ud af HTX og begynde på HHX, og nu er jeg blevet helt sikker på, at det er det, jeg vil. Dog er jeg lidt i tvivl om hvilken studieretning, jeg skal vælge. Jeg overvejer de her to: Tysk A - Fransk A - Kulturforståelse B. Virksomhedsøkonomi A - Internatio... -
HJÆLP! hjælp til oversættelse
ForumindlægEr der nogen der vil rette min aflevering?! Er virkelig ikke så god til fransk, så jeg ville være dig/jer meget taknemmelig!! :D Dansk: Laurent, Elodies far, er skilt. Han er edb-specialist og arbejder hjemme, men om onsdagen arbejder han på kontoret. Om onsdagen er Elodie sammen med sin mor. Jos...
