Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 16361 til 16380 af 23489
-
Bioteknologi pointtabel
ForumindlægHej SP, Hvordan ser pointabellen ud i skr. bioteknologi? Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvor jeg ligger karaktermæssigt. Mvh. -
rusmidler
Forumindlæghej, jeg skal skrive en biologi rapport om rusmidler. vi har lavet et forsøg omkring rusmidler. Hvor en af forsøgspersonerne som er rygre skal ikke ryge en smøg i 24 timer og bagefter ryge en smøg.. hvad sker der når hun ikk ryger smøgen i 24 timer. altså i kroppen -
Problem med vindmøller
ForumindlægHej. Hvordan kan de være, at vindmøller producerer mest energi ved høje vindhastigheder? Hvorfor kan man ikke bare lave en gearing, så generatoren kører hurtigere, selvom møllen ikke drejer så hurtigt? Ser frem til en faglig diskussion. -
Hjælp til oversættelse af spansk.
ForumindlægHej. Jeg skal oversætte følgende, og nedenunder er min egen oversættelse. :) Skal Oversættes: I et smukt hus er der en kat. Huset er rødt, og katten er sort. Sort kat i solens stråler. Katten spiser fisk med sine spidse tænder. I dens mave er der kød. Katten er glad og spinder. I hus... -
Globalisering
ForumindlægHej alle. Jeg har fået en opgave som jeg skal skrive om, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal inddrage. Jeg er lidt lost. Håber der er nogen som vil hjælpe :) Opgve 3: Du er politisk rådgiver for Anders Fogh Rasmussen. Skriv et notat, der indeholder en begrundet strategi for, hvordan globalisering... -
helt nyt spørgsmå i oldl!!!!
Forumindlæghvad er en helt i følge Homer og hvad er det i følge Herodot?? håber nogle kloge hoveder kan svare.. I illiaden betrager Homer Achilleus som helten eller hvem er det?? -
hjælp igen reaktionskema
Forumindlæghej har lavet den her reaktionsskema i skolen men jeg synes de har ikke samme antal atom på begge sider C3H8 + O2 --> 3CO2 + 4 H2O i venstre i højre er der 13 er der 14 må der gerne være lidt forksel mellem dem 2. C7H16 + 11O2 ----> 7CO2 + 8H2O ventre ... -
Gravitation
ForumindlægJeg har svært ved at forstå gravitation. Det er en kraft, der virker mellem to legemer med masse. Men hvad er grunden til, at den findes? Hvorfor bliver to legemer (med masse) tiltrukket af hinanden? Håber I forstår mit spørgsmål. Jeg vil gerne uddybe hvis det er, men er i tvivl om jeg kan :) -
Designerbørn
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at høre hvad i mener om det at vægle/fravælge nogle æg- og sædceller fremfor andre, samt hindre arvelige sygdomme? Er det i orden, at vi i dag kan sortere i hvilke børn vi gerne vil have? Her tænker jeg på bl.a. arvelige sygdomme, men også indenfor køn, intelligens og u... -
11 eller 13 i religion?
ForumindlægHej Jeg sidder her og terper og terper. Nu er der snart en ende på det hele tirsdag hvor jeg skal op i religion og få huen. Jeg har meget bruge for et 11 tal til at rykke mig 0,1 op i snit, og måske give mig en chance for at komme ind på mit drømmeuddannelse. Er der nogle rigtige kloge hoveder... -
Klog af at have briller?
ForumindlægHej, jeg har hørt et rygte der siger, at næsten alle dem der har briller er nogle kloge hoveder, kan det passe? -
Problemstilling ang. klima
ForumindlægHej . Jeg er i et kæmpe dilemma, og håber en eller flere kan/vil prøve at hjælpe.. Jeg har en samfundsaflevering til på tirsdag som handler om klima. Vi har fået to interviews som vi skal analysere - er ordnet. ^^ Mit problem er, at jeg simpelthen ikke kan finde på en problemstilling ud fra disse... -
tyskoversættelse
ForumindlægEr der nogen, som vil være så venlig at se min tyskoversættelse igennem for fejl? Jeden Tag ist es viele Sportsendungen in dem Fernsehen. Am meisten ausstrahlen man Fußballspiele, aber auch Handball, Tennis und Golf ist populäre. Wenn die großen Meisterschaften stattfinden, sitzt die halbe Land ... -
Hvordan får jeg linux?
ForumindlægHej med jer, Jeg er lige startet på matematikstudiet på kbh uni og der anbefaler de at vi bruger linux som operativsystem frem for windows, og derfor vil jeg jo gerne have linux. Jeg har fået indtrykket af at jeg kan downloade det gratis, men hvor gør jeg det og hvordan får jeg det installeret p... -
Forkert klasse, perfekt studieretning
ForumindlægHej alle sammen. Jeg føler mig virkelig .. fortabt. Jeg er lige begyndt på gymnaiset, men jeg kan slet ikke med min klasse. Jeg har en jeg snakker rigtigt godt med, hende er jeg hele tiden sammen med mht. gruppearbejde osv. Men resten af klassen siger mig ikke rigtigt noget, de går vældigt me... -
Opsumering om kroppen
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en opsumering af emnet 'kroppen'. Hvad er vigtigt at skrive om? Hvad skal jeg nævne af vigtige funktioner og underemner omkring kroppen. På forhånd tak :-) -
Oversætte
ForumindlægNogle der vil oversætte denne her sætning; Butikkerne lukker, de skal hjem og de skal nå toget, som ville komme om 10 min. De løber hånd i hånd. Jörg er for hurtig, Bettina kan ikke holde med. Han ignorerer det og løber af vrede. Da de kommer ind, i toget er det fuldt af mennesker. Jörg følger ... -
Logos, Etos og Patos !
ForumindlægHej alle sammen jeg er ved at skrive min dansk stil, men jeg har lige et problem !! jeg skal skrive en stil om Logos, Etos, Patos, men jeg er helt blank. jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om !! er der nogen der har en forslag til hvad jeg kan skrive om? tak påforhånd. -
Ingen kommentare :(
ForumindlægHej Ved ikke om det bare er mig, men jeg synes at Studieportalen her for tiden er lidt 'død'. Oplever også at jeg ikke har fået kommenteret eller hjælp til mine spørgsmål her på siden. Er det generelt, eller? -
Tjekke min indledning.
ForumindlægNogle der vil tjekke min indledning på få linier?
