Søgning på: srp identitetsdannelse i det senmoderne samfund. Resultater: 16721 til 16740 af 16945
-
Nogen der vil rette min jura opgave??
ForumindlægErnst Eriksen er 58 år gammel. Ernst har gennem mange år med stor succes drevet virksomheden, Flimmer ApS, med salg og installering af elektroniske TV-spil til restaurationer, grillbarer m.v. Derudover sælger Ernst Hifi anlæg samt cd`er til private. Ernst har fire ansatte. På det seneste har F... -
Oversættelse :)
ForumindlægHarjsa, jeg har lavet en engelskoversættelse jeg håber i gider rette efter for fejl. Jeg har selv rettet alt hvad jeg kunne finde:AUSTRALIAThe early history of Australia:The first inhabitants of Australia were Aborigines, a dark-skinned race, which was hunters and collectors. They most likely cam... -
Fra Eng. til Da
ForumindlægDette her skulle meget gerne analyseres så tekstnært som overhovedet muligt! Vil være taknemmelig for kritiske rettelse, da jeg synes den ikke er helt nem at få tekstnær.RalphRalph represents leadership, the properly socialized and civilized young man. He is attractive, char-ismatic, and decently... -
Hjælp til oversætelse.. Fra Dansk - Eng..
ForumindlægHey håber virkelige i kan hjælp mig har brugte rigtig lang tid, på denne oversættelse men er bare ikke så god..Et nyt ord for ‘bølle’Det engelske ord for nationens berygtede sønner, ‘ hooligan’, findes ofte i danske aviser. Senest i forbindelse med europamesterskaberne i fodbold i Sverige, hvor e... -
Er dette et essay? og hvad synes i?
ForumindlægGør øjeblikket væsentligt Alt jeg gør har en mening, men hvilken? Er meningen, at blive succesfuld senere i livet? For mig er succes det vigtigste i mit liv. Succes er noget, jeg kan tænke tilbage på i dårlige tider. Succes er det, der driver mig til, at blive et bedre menneske. Men hvorfor k... -
Debat: Danmarks fremtid
Forumindlæg“Denmark has high rates of corporate and personal income tax and has never been considered a financial centre.” Citatet og dets indhold har ophav på en hjemmeside, hvis formål er at sætte potentielle udvandrere (privatpersoner såvel som virksomheder) i stand til at vurdere, hvor det vil være ford... -
hjælp til lidt rettelse af tysk!
ForumindlægHåber på lidt hjælp.. det er første er bare en kort tekst, og det næste er en lille oversættelse.. På forhånd tak!Hallo …Hier hast du einen kleinen Gruß von mir. Der Wetter ist sehr gut, die Sonne scheint so ich bin sehr braungebrannt. Eigentlich habe ich nur entspannen und genießt das Leben. Vor... -
Skal oversætte en andens fristil, jeg har virkelig brug for hjælp
ForumindlægI og med at Tysk er klart mit ringeste fag, har jeg arbejdet hårdt på at oversætte min kammerats "fristil" fra dansk til tysk, og jeg synes ikke han har gjort det nemt for mig, så jeg håber der er nogle der gider at hjælpe mig.---------------------------------------Flere og flere unge t... -
stil
ForumindlægFordomme og virkelighed ( om computerspil) Mine egne erfaringer med computerspil er, at det er sjovt at spille, det er god underholdning. Men samtidig har det også været utroligt lærerigt for mig, f.eks. kunne jeg snakke engelsk flydende i femte, fordi jeg spillede et spil, der hedder Baldur... -
Tysk Oversættelse
ForumindlægHej alle! Jeg står og skal aflevere en tysk oversættelse i aften, som jeg ikke føler er blevet særlig god og frygter derfor en skod karakter! Er der nogen, der har styr på tysk, som kunne tænke sig at rette den igennem? Tusind tak!! Rainer Werner Fassbinder (1945-82), tysk film- og teaterinst... -
Jeg beder jer :)
ForumindlægEr der ikke nogle der vil rette min stil den skal aflevers imorgen, jeg beder jer så inderligt stilen her den sidste i år så den betyder enormt meget på forhånd tusind tak!Her er stilen:Tjørneskolens holdninger giver os et tydeligt billede af, hvad man mente om teknologien i 1990errne. I dag opfa... -
jeg er virkelig på røven, hjælp.
ForumindlægHJÆÆÆLP! jeg aner slet ikke hvad jeg skal gøre, jeg kan overhovedet ikke finde ud af molinmodellen. Redegør for, hvilke forventninger til Lars Løkke Rasmussen der kommer til udtryk i artiklen ”Løkkeland er ikke liberalt” og diskuter med udgangspunkt i Molin-modellen, hvorfor Lars ... -
Mode/oversættelse
ForumindlægHej Er der en, der gider oversætte denne tekst for mig? Jeg er kommet i tidspres - dette er halvdelen af teksten, jeg skal have oversat, og jeg selv er igang med den anden halvdel. Så det er altså ikke bare for at smutte over hvor gærdet er lavest ... ;) På forhånd tak Mvh. FruitJumper Teksten... -
Rette?
ForumindlægNogen som vil rette dette? - P.S. det er den engelske version i skal rette. Dansk: Helte før og nu Horatio Nelson er en af de personligheder mange opfatter som en sand engelsk helt. Men helte er anderledes i vor tid. I hvert fald hvis medierne afspejler virkeligheden. I dag er det sportsstjer... -
Rettelse til i morgen!
ForumindlægNogen som vil rette fejlene i den engelske version (der hvor jeg har skrevet noget) ud fra den danske tekst. Dansk: Helte før og nu Horatio Nelson er en af de personligheder mange opfatter som en sand engelsk helt. Men helte er anderledes i vor tid. I hvert fald hvis medierne afspejler virkeli... -
hjælp til rettelse af konjunktiv øvelse
Forumindlæger ikk blevet helt go til det med konjunktiv endnu.. håber der er en, der vil hjælpe.. Konjunktiv 1) Jeg ville havde gjort det, hvis du havde bedt mig om det. Ich hätte es gern getan, wenn du mich darum gebeten hättest. 2) Drikker du ikke cola? Jeg kunne ikk leve uden cola! Trinkst du kein/nic... -
HJælp til analyse
ForumindlægDa jeg ikke har den store erfaring med historiske analyser, ville jeg høre om den var nogen der lige ville kigge min analyse del af min 2.g's opgave igennem og give lidt kritik. Jeg arbejder udfra spørgsmålet: Identificer kort de faktorer der efter historikeres mening havde en virkning på r... -
rettelse...
Forumindlæghalløj alle sammen... jeg har lavet denne tyske oversættelse, og vil meget gerne have at nogen af jer hjælpsomme tysk eksperter hjælper med at rette den igennem: Dansk version: Tysklands deling II Efter at tyskland havde tabt anden verdenskrig til de allierede (USA, Storbritannien, Frankrig o... -
rettelse for fejl
Forumindlæghalløj alle sammen håber i vil hjælpe med at rette den igennem skal afleveres tirsdag. Dansk version: Tysklands deling II Efter at tyskland havde tabt anden verdenskrig til de allierede (USA, Storbritannien, Frankrig og Sovjetunionen), blev landet opdelt i 4 zoner, og Berlin blev opdelt i 4... -
Skifte studieretning???
ForumindlægHej. Jeg er i et stort dilemma lige nu, og håber at I kan hjælpe/komme med råd.. Sorry for romanen. Jeg er lige startet i 1.G, og kommer direkte fra 9. klasse. Jeg startede med at vælge en international studieretning som hed 'Samfundsfag A, Engelsk A, Matematik B, Naturgeografi B', ford...
