Søgning på: to keep the faith. Resultater: 17101 til 17120 af 18613
-
3.G opgave i historie
ForumindlægHejjeg har læst mig lidt frem til at der er nogle brains herinde, som gerne hjælper folk i nød. jeg har meget brug for hjælp, da jeg skal aflevere område til sso i denne uge.nu er jeg kredset så meget ind, at jeg vil skrive om stalinisme etc... men dette er jo meget bredt. har tænkt lidt over en ... -
Induktion - 9.kl. niveau - VIGTIGT!
ForumindlægHey dér!Jeg går i 9.klasse og er igang med en rapport om INDUKTION!!!Jeg er gået i stå, så jeg håber jeg kan få lidt hjælp her.spørgsmål: hvilken retning har induktionsstrøm?(= vekselsstrøm!)Håber nogle kan hjælpe mig med at besvare det,~star~NB. HAR læst i min bog, men det kniber meed forståelse... -
impuls
ForumindlægI en opgave har jeg fundet impulsen af en H kerne, og jeg ved at impulsen er bevaret efter støddet med protonen P. Når H kernen rammer P ved jeg at P ryger ud med en vinkel på 52 og H på 22. Opgaven går ud på at tegne situationen over på et stykke overhead papir og vha. impulsbevarelse integne de... -
grænseværdi i ppm
Forumindlæg30 liter heptan C7H16 fordamper i et rum på 190m3. Overskrider dette grænseværdien på 400 ppm. Opgivet: t= 22 p= 1 bar massefylde 0,75 g/mlhvordan griber man lige den ad..Håber at høre fra jerMalli -
Skatten rundt omkring i Verden
ForumindlægHvad er (top)skatten i USA? Altså i f.eks. NYC og Washington DC?Jeg læste at nogle dygtige færdiguddannede (kandidater, ikke bachelorer) i USA tjente omkring 125.000 $.Hvad er skatten?Og hvordan er skatten i USA sml. med diverse lande i Europa og evt. et land som Hong kOng (Kina)?----Det drejer s... -
Ioner
ForumindlægKan nogen give mig en kort besvarelse paa, hvad et ion er? -
Snyd eller hva
ForumindlægEr det ikke lidt snyd at folk kan gå herind og downloade afleveringsfærdige opgaver. Kom med nogle gode argumenter for at det ikke er snyd. Tak:) -
Integralet af cos(sqrt(x))/sqrt(x)
ForumindlægHejsa, en stamfunktion til:cos(sqrt(x))/sqrt(x)der er sikkert en del mellemregninger, så et par hint vil være helt fint. -
P2O5
ForumindlægEhmm... Er der nogen som kan tegne mig elektronprikformlen for P2O5???Tak på forhånd -
Sammentrækninger i tekster ?
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med at skrive en engelsk stil hvor jeg er blevet i tvivl om, om man må bruge sammentrækninger som wasn't, didn't osv. når det er i tekst og ikke tale. Er også lidt i tvivl om hvordan man skal skrive can't uden sammentrækning da mit skrive program mener at de... -
nogle der vil oversætte? :o
ForumindlægHej, er der nogle der gider at oversætte: Han synes at smukke piger kan få lige hvad de ønsker. Derfor vil han gerne have en anderledes kæreste som fx. ikke er med i pige bander. En helt ordenlig pige leder han efter. For når han fx. spørger bande pigerne om de skal danse til en fest mister han... -
1/2 karakter
ForumindlægHej venner!Jeg skulle bare høre om at:Fagene Musik, Idræt og Billedkunst tæller som 1/2 karakter .. betyder det så at man skal addere de tre tal og dividere med 1,5 ??eller det er bare mig der er helt galt på den?? :Stak på forhåndmvh Buzz -
Fysik - Bølger: Spg. om brug af symbol for afbøjningens orden
ForumindlægHejJeg er i lidt af et dilemma. Jeg er i gang med at lave en fysikopgave, hvor jeg skal bruge afbøjningens orden. Selve opgaven er der ikke umiddelbart problemer med. Problemet er derimod om jeg skal bruge "m" som symbol for afbøjningens orden (dette bruges i fysikkens verden 2), eller ... -
anbefal en kærlighedsroman.
Forumindlæger der nogle der kan anbefale en kærlighedsroman? :D -
ligning
Forumindlæghej, håber at få hjælp til denne opg... har prøvet men kan ik få det til at passe :(vis, at der findes tal a og b , så følgende ligning er opfyldt for ethvert x undtagen -2 og 3(-5 / ((x^2)-x-6)) = (a/(x+2)) + (b/x-3)tak /patrizia -
Forslag til en sætning
ForumindlægGodaften derude..Jeg sidder med en engelsk oversættelse, og hvor jeg er lidt i tvivl om 2 sætninger.Den danske:I okkulte bøger kan man læse om, at hekse udfører seksuelle ritualer. Undertiden hører man om, at mennesker er blevet myrdet under besynderlige omstændigheder ved sådanne sammenkomster.D... -
Bestemt henførende sætninger,..??
ForumindlægHej Hvad er bestemt henførende sætninger..? På forhånd tak -
ELISA mht antigener og antistoffer
ForumindlægHej...Jeg håber meget der er en som kan hjælpe og kan gøre det hurtigt for skal allerede aflevere det her i morgen :SMen jeg skal skrive rapport over ELISA-testen og jeg skal svare på nogle spørgsmål som jeg gerne vil have hjælp til:1) Hvorfor forsvinder de påsatte antigener ikke af ved afvasknin... -
International Baccalaureate (IB)
ForumindlægHey alle sammen,Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om, hvordan det er at tage ib. Nogle derude som vil fortælle (udfra egne erfaringer eller bare det de i hvert fald ved)?Hvad skal være opmærksom på? Hvad er fordelene og ulemperne? Osv. osv./tak -
hvordan kan jeg lære engelsk
Forumindlæghej som sagt, hvordan kan jeg lære, engelsk på nemmer måde ,for har det svart ved engelsk.
