Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 17181 til 17200 af 52678
-
Kan man gå op i bio anden gang?
ForumindlægJeg var oppe i bio for et par dage siden, og det gik ikke lige efter mit hoved, jeg fik 6, hvilket ikke er det fedeste!Jeg har hørt noget om at man kan gå op i bio igen i 2g, altså at få en "ommer". Men passer det? Og hvis det gør, hvordan sker det så, bliver jeg bare selvstuderende, el... -
Vurdering af stil - gym.a-niv
ForumindlægHej jeg fik i dag at vide at jeg har fået 6 for denne stil.. og jeg blve faktisk meget overrasket.. Kunne godt tænke mig at høre jeres vurderung. Den er skrevet på A-niveau i gymnasiet. Jeg kunne ikke finde noget sted at uploade den så har bare sat den ind. Opgave beskrivelsen lød på: giv en anal... -
Spørgsmål om de samme stykker...
ForumindlægHej...Jeg har tidligere spurgt hvordan man skal regne de stykker ud som står neden unden, jeg er i tvivl om hvordan personen er kommet frem til løsningen, så jeg kunne godt tænke mig at der måske var en der kunne skrive det op i detaljer, altså skridt for skridt...1) (x+3/x)-1 = (x^2-x+3)/x 4) x^... -
Hjælp til kreativprodukt
ForumindlægHej, Vi har projektopgave i denne periode. Vi har om seksuelt misbrugte børn, og vores problemformulering er: Hvorfor vælger seksmisbrugeren at misbruge børn og hvilke konsekvenser har det for de misbrugte? Hvad kan vi gøre i fremtiden for at forhindre seksuelt misbrug? Vi tænkte på, om no... -
1.g, find a, b og c
Forumindlæga*b = 89b*c = 57Hvad er hhv. a, b og c?Burde jeg kunne finde ud af det? Det virker jo let nok ved første øjekast. -
Mangler hjælp til HTX Matematik A (3-4 afleveringer, jeg betaler over 1000 kr!!)
ForumindlægHey alle.. Jeg har brug for hjælp til nogle matematik a afleveringer på 3. år af HTX.. Jeg er villig til at betale over 1000 kr for hjælpen! Det haster virkeligt!!! -
fra Engelsk til dansk
Forumindlægjeg har fået til opgave at omskrive dette engelske digt til mine gene ord (på engelsk self) men det er lidt svært når jeg ikke helt ved hvad det betyder og kan ikke se en klar sammenhæng (se eventuelt mit andet indlæg ;o))her kommer digtet, og jeg har skrevet gloser i parantes bagved selve ordet ... -
Riemanns hypotesen
ForumindlægAlle ikke-trivielle nulpunkter i zeta-funktionen er komplekse tal med en realdel på ½. Kan nogen hjælpe med at bevise hypotesen? tak -
referat af det forsømte forår,
Forumindlæghej i fantastiske mennesker, jeg står og mangler et referat af det forsømte forår, er der nogen der har et? det ville være til meget stor hjælp. -
sharon
ForumindlægSharon har fået en hjerneblødning og det er usansyndligt, at han vender tilbage til politiken. Hvilke indflydelse tror i det får for situationen (forholdet mellem arabere og jøder)i Mellemøsten? Tror i det vil forbedre situationen eller vil det forværre den....? -
ligning
ForumindlægHvordan løser jeg denne her:-e^(2x)-5*e^(x)=-e^(4x)-21Jeg kan ikke få isoleret x rigtigt, kom med nogle hints. -
Hjælp til at skrive fransk, om til datid.
ForumindlægOmsæt tekst til datid:Le ministre arrive á la rèunion à trois heures. L`avion est en retard. La rèunion a lieu à quatre heures, et il n y a que dix personnes. Le ministre parle des problèmes èconomiques qui le prèoccupent beaucoup. Il part tout de suite après la rèunion, il est pressè. Plus tard ... -
Medicin - noter på pc eller i hånden?
ForumindlægHej medicinstuderende (o. lign.) på SP! Jeg ville høre, hvorledes I foretrækker at tage noter (til fx forelæsninger eller derhjemme) på medicin-studiet? Især tænker jeg på 1. semester med kurser som basal humanbiologi, cellens kemiske komponenter og tidlig patientkontakt + førstehjælp. Hvorlede... -
toppunktsformel bevis
Forumindlæghej.. jeg sidder og prøve komme frem til toppunktsformlen med hjælp fra andengradsformlen - ax^2+bx+c.men jeg kan ikke rigtig få det til at gå op.Nogen der kan hjælpe?? -
Skriftlig eksamen 2006
ForumindlægHvad synes i om sættet?? Personligt synes jeg det var vidunderligt - men, måske ikke så omfattende som de andre år. Der var jo fx intet (næsten) med økonomi!!! men når det så er sagt, så synes jeg det var et fedt emne! - som man kunne skrive en masse om.. -
Censorer !!
ForumindlægHEJ!! Nogle der kender følgende lærere: Dansk (skr) = Stenløse Gymnasium og HF: [OS] Gl. Hellerup Gymnasiu: [MM] Engelsk (skr) = Aalborg Katedralskole: [PH] Vestfyns Gymnasium: [ÅJ] Matematik (skr) = Varde Gymnasium: Leif Mosegaard[LM] Frederiksberg Gymnasium: [Op] Dansk (mundt)= Virum Gymnasium:... -
HJÆLP, PLEASE RET MIN STIL!
ForumindlægMeine Zukunftspläne ist ein Sportjournalist zu werden. Ein Sportjournalist sollt Artikeln von Fussball, Handball und alle andere Sport Begebenheiten schreiben. Mein Favorit ist aber Fussball, und ich werde zum Beispiel über VM, EM und OL schreiben. Ich soll drei Jahre im Gymnasium studieren, da... -
Hvad skrev i SSO?
ForumindlægEr der nogen herinde der har skrevet SSO i kemi. Vil gerne høre hvilke emne i skrev om og hvilket karakter i fik.På forhånd tak! -
diagonaler?
Forumindlæghejsa..det er lidt pinligt jeg spør9;men jeg skulle hjælpe en person, som går i 8.klasse med noget matematik, og da vi næsten var færdig kom vi til et punkt som jeg aldrig har haft om, hverken i folkeskolen eller i gymnasiet, nemlig diagonaler.. Jeg ved godt hvad en diagonal er, altså f.eks i ... -
hurtig hjælp, tak
Forumindlæghejsa."Changerede" er det samme som at skinne?Kan man så godt sige: "solens stråler changerede ind gennem gardinerne"
