Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 17461 til 17480 af 45492
-
Bærebare .. endnu engang
Forumindlæghej Folkens (Specielt jer der har lidt indblik i bærebar-markedet..)' Jeg ville rigtig gerne have råd til hvilke bærebar, jeg skal købe. Mine krav er: Så lille og let som mulig. Ikke for dyr. Hovedsagligt til studiebrug. Så denne en i edbpriser.dk ,.. hvad sys I: Acer Extensa 4220-050508Mi... -
By, land eller midt imellem
ForumindlægHej, I have written a text, it was corrected by the teacher and she marked mistakes. I corrected a few myself, where I wasn't sure I put my idea in brackets. Could anyone help me with the rest? :) Tak på forhand. Jeg var (er?) født in en stor by – Berlin- og havde boet der hele mit... -
TYSK HJÆLP
ForumindlægJeg skulle oversætte noget fra dansk til tysk. ville være en stor hjælp hvis nogle ville læse det igennem og fortælle mig om der er rigtig lavet? Tusind Tak :) 1) Jeg går med den store sorte hund Ich gehe mit dem grossen schwarzen Hund 2) Vi boede hos den rare familie Wir gewohnen bei d... -
Tysk rettelse - 70 ord
ForumindlægNogle der vil være søde at rette dette lille stykke? Was bedeutet es eigentlich erwacshen zu sein? Für mich bedeute ist dass du reif ist. Du hast eine Verantwortnung og muss alle dingen auf eigene Hand machen. Ich denke auch, dass du achtzen oder mehr vären muss bevor du rightig erwacshene ist. ... -
hjælp til opgaver
ForumindlægPå disse 2 link, er der 3 opgaver, og jeg kan simpelthen ikke se hvorledes jeg kan komme i gang med dem, og eftersom jeg har meget svært ved fysik, ville det være uhyre ret, hvis der var en som gad hjælpe mig med disse 3 opgaver.Her er opgaverne:http://peecee.dk/?id=34082http://peecee.dk/?id=3408... -
HASTER! Skal afleveres i morgen
ForumindlægJeg skal finde svarene på disse spørgsmål. Kan nogen hjælpe mig? 1) En by har 9000 indbygere vælsten har de sidste par år været 4% om året A) Hvor længe vare det før byen har fået indbygger nr: 10.000? 2) En man cykler på en lille cykel som har et hjul der har en diameter på 7.5 cm A) hvor lang k... -
mekanik, kort opgave..!
ForumindlægHej har lige en lille fysik opgave, som jeg gerne vil have rettet igennem. Opgaven lyder: En cyklist kører 2 km med farten 6 m/s, og derefter 2 km med farten 3/m a) Hvor lang til varer turen? b) Hvor stor er cyklistens middelhastighed? Jeg har regnet a) således ud? a) 2 km = (6*3,6) * t+0 ... -
Springes bindingerne i Saltsyre i en vandig opløsning ikke altid?
ForumindlægJeg gør lige opmærksom på at jeg er ny udi at begå mig med at udregne tilvækster i Gibbs energi JEg har kastet mig over hydrogenchlorid i vand Ved ca. 25 grader som det ses af vedhæftede får jeg en lille molar tilvækst i Gibbs energi på 0,4 kJ/mol Som jeg har forstået det så vil reaktionen ik... -
Hjælp en eller anden
ForumindlægStudielandsbyen er et eksemplarisk projekt, der viser, hvordan man kan transformere og videreføre kulturarv og samtidig løse den samfundsmæssige udfordring, der ligger i at fremskaffe rimelige studieboliger for unge studerende. Studielandsbyen er et lille bysamfund af studieboliger med plads til ... -
Sammenlingning af 2 datasæt i Excel. Hvad er R^2 og korrelationskoefficient?
ForumindlægJeg skal sammenligne 2 datasæt. Det ene sæt er en besvarelse af hvor behagelig en lytteistuation var fra 1-10 Det andet sæt er personens puls i det de besvarede dette spørgsmål. Min problemformulering lyder så på, hvorvidt der er en sammenhæng mellem disse. Jeg kan simpelthen ikke finde ... -
Engelsk essay - Smoking ban
Forumindlæghej Studieportalen. Jeg er i gang med at skrive en engelsk stil om rygeforbud i England og jeg har netop færdiggjort min konklussion. Jeg har altid haft lidt svært ved det grammatiske så jeg ville bare spørge om der ikke var en der kunne se på den se om det ser rigtigt ud smoking ban - uddrag: ... -
Genetik
ForumindlægEr simpelthen så forvirret over den vedhæftede opgave. Kan regne ud jeg skal deducere mig frem til svaret ved at finde hoved og hale i de rekombinationer der er sket. Men kan bare ikke få det til at gå op. Håber der er en som kan hjælpe mig. Opgaven lyder: "De 4 loci, MYH7, TNNI3, MYBPC3 o... -
3.G-opgaven
Forumindlæg3.g'ere.. Kom nu, hvad har i tænkt jer at skrive om - og i hvlke fag - i årets større skriftlige opgave i 3.g??Tror selv jeg vælger engelsk.. men skal man så ik bare læse en roman og analysere den så?? ;-/PEACE -
Julekort
ForumindlægKære alle! Er der nogen der vil kigge det her igennem? Er i gang med en opg. og mine trætte øjne kan ikke finde flere fejl. Men vær sød at sige det, hvis I fidner nogle fejl.\nMerci et bisous\n\nChère famille!\n\nJe vous souhaite un joyeux Noël et une bonne année! \nDans l’automne j’ai pensé à vo... -
Abstract
ForumindlægHej :-) The paper examines with the company Bestseller A/S, funded by Troels Holch Povlsen, which is a big concern with 12,000 external multi-brand stores. The paper gives an account of for the company Bestseller with main focus on the multi-brand Vila A/S, which selling clothes for women and... -
Kort digt, har brug for hjælp ift. den tekniske opbygning.
Forumindlæg'The Past' by Oodgeroo Noonuccal Let no one say the past is dead. The past is all about us and within. Haunted by tribal memories, I know This little now, this accidental present Is not the all of me, whose long making Is so much of the past. Tonight here in suburbia as I sit... -
Termodynamikkens 2. lov og universet
ForumindlægHvordan kan universets udvikling forklares ved termodynamikkens 2. lov? Lige efter Big Bang var al stof og energi fordelt jævnt i det stadigvæk relativt lille univers. Med tiden dannedes der planeter, stjerne osv. Går dette ikke mod termodynamikken 2. lov? -
Terrorisme og sociologi - SSO
ForumindlægHejsa!Jeg får udleveret min SSO-opgave på fredag og skal derfor igang med at indhente materiale og forberede mig en smule - og ja, jeg ved godt at det ville have været smart at starte lidt tidligere ;)Nå, til opgaven. Jeg har valgt at skrive i samfundsfag med det overordnede emne 'terrorisme&... -
Er tal ikke spild af tid?
ForumindlægBurde man ikke bruge mere tid på humanistiske og samfundsvidenskabelige fage i folkeskolen i stedet for naturvidenskaben som fx matematik? Det er da vigtigere at vide noget om vores historie end tal og trekanter. Nu bliver I sikkert helt vilde, når I kloge hoveder læser det her, men jeg er kampkl... -
Rundkørslen
ForumindlægHej alle Jeg sidder med en opgave som har drillet mig nok så håber at nogle det vil give tid og hjælpe lidt. den handler om Rundkørslen : Der gøres opmærksom på at Koordinatsystemet anbringes i rundkørslens midte 1) Hvor lang tid vil det tage at køre en hel tur midt i rundkørslen med en anbe...
