Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 17761 til 17780 af 187712
-
Armstrækninger
ForumindlægLidt sært spørgsmål jeg lige sad og tænkte over. Er der nogen decideret fordel ved at lave armstrækninger på knoerne? Man ser det tit i hæren og til under forskellige kamport træning. Er der nogen kropslig forskel ved at gøre det sådan, elelr hærdes knoerne bare? -
Hvordan bliver jeg bedre?
ForumindlægJeg har aldrig været rigtig god til engelsk. Det startede i folkeskolen, hvor jeg kom bag ud og fik udviklet en angst for at kommunikere (skrift/tale) på engelsk. Jeg var bange for at tale og skrive på engelsk igennem flere år. Jeg overkom min frygt efter to udenlandske studieophold (i Tyskland ... -
Definitionen på lektiehjælp
ForumindlægHej alle!Jeg ville egentlig bare tilkendegive min mening om den misforståelse jeg har set mange gange inden for den seneste tid. Nogle folk som laver indlæg, er begyndt at tro, at folk herinde vil lave deres lektier! Derfor sætter de opgaven direkte ind som et indlæg, i en tro om at der er nogen ... -
Eksamensteknik
ForumindlægHej...For et par måneder siden var der et indlæg, hvor man kunne "dele" sine karakterer med andre. Det viste efterfølgende at mange fik gode karakterer - både årskarakterer og eksamenskarakterer. Selv får jeg ikke lige så høje karakterer som mange af jer andre. Er på et middelgennemsni... -
Der Vater
ForumindlægHey Alle...Er der ikke nok nogle der vil kigge på denne tekst, jeg skal op på mandag og har næsten ikke styr på en skid :(Her kommer den... Vent... i må meget gerne bruge nogle genetiver og henførende stedord så det kommer til at lyde endnu bedre:DER VATER:Es geht um da die Eltern das Roland sind... -
Der Streik in New Kensington, 1 sætn.
ForumindlægHejDer er en enkelt sætning, som jeg bare ikke kan få til at ligne noget fornuftigt når jeg oversætter:"Efter at være flygtet til Amerika i 1933..."Har I et forslag? -
Mozart fortælling
ForumindlægHej alle,Jeg har fået til opgave at skrive en lille stil om Mozart. Er der en der gider læse den igennem, give noget feedback og rette voldsomme fejl?Im Jahre 1747 waren Leopold Mozart und Anna Maria Pertl heiratet. Sie haben viele Kinder, und als siebentes Kind kommt am 27. Jänner, kommt Wolfgan... -
Oversættelse
ForumindlægHejsa :)\nSidder lige og laver en oversættelse, hvori der er nogle sætninger, som er lidt kringlede. I får den lige: \n\nDenne gang ankom sigøjnerne sent til vores lille by. Det var allerede efter pinse. Alle i byen havde håbet på, at de havde valgt et andet sted for sommeren. Men på den sidste t... -
Gået ned i gym?
ForumindlægEr der andre end mig der er gået ned i karakterer fra folkeskolen til gymnasiet?\nJeg gik fra 8,4 til 7,8, så det er ikke så slemt som jeg regnede med. Hvad med jer? -
Er den her sætning oversat rigtigt.`?
ForumindlægI 3. runde går Lola på casino og vinder nok penge til at hjælpe Manni In der dritten Runde Lola geht im Casino und gewinnen genug Geld zu Manni helften. På forhånd tak. -
Præpositioner med kasus
ForumindlægJeg sidder med en oversættelse med fokus på præpositioner med kasus, sætningen lyder således: Vores tog kørte ind på færgen. På færgen holdt (der) en bus foran toget. Jeg har skrevet: Unser Zug fährt in die Fähre. Auf der Fähre hält den Bus vor des Zug. -
Rettelse af opgaver
ForumindlægHej,Håber der er nogle der gider at rette følgende sætninger:Indsæt den rigtige præteriumform af verberne.1) (laufen) Er LÄUFT immer 1200 m.2) (finden) Wir FANDEN den Geldbeutel wieder.3) (frieren) Es FRIERET heute Nacht.4) (sprechen) Marion und Wolfgang SPRECHEN lange über ihre Probleme.5) (sehe... -
Lavt gennemsnit - HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg går i 8 klasse, og synes at mit gennemsnit er lavt. Den ligger der omkring 4.0 - 4.5.. Jeg er allerede nu bange for at jeg ikke bliver egnet til gym. En eller anden, som kan hjælpe? Ved ikke rigtigt om mit gennemsnit er ok.... -
Styreformer
ForumindlægHejJeg skal op i historie i morgen, og min store svaghed er det her med opbygningen af de forskellige styreformer, er der nogen der har gode, korte overskuelige noter, der beskriver der forskellige styreformer og deres magtdeling?Kommunisme, Fascisme, Styret i USA, NazismeHåber på hjælpLouise -
Nietze, Sartre, Freud og Løgstrup...
ForumindlægHey. er der nogle som kan give/sende mig en kortfatte, eller effektiv gennemgang omkring disse fire menneskers syn på religion. Jeg skal bruge det til mit emne om menneskesyn og religionskritik, som jeg kan komme op i på tirsdag.(Håber virkeligt på hjælp) -
Urban II’s tale i Clermont 1095
ForumindlægEr der nogen der kan finde kilden til Pave urbans tale der opfordrer til korstog i 1095, vel og mærke på dansk? Jeg har prøvet alt efterhånden! En bog hvor den står i (og ikke kun er et uddrag), ville være ligeså godt som et link. På forhånd tak for hjælpen. MVH Maria -
Hvor skal ordet placeres?
ForumindlægHej. Jeg har skrevet en sætning, der lyder: "Egal, was passiert, viele Menschen sitzen vor dem Fernseher, wenn die Nationalmannschaft spielt." Jeg har fået at vide, at ordet "sitzen" er placeret forkert i sætningen. Nogen der ved, hvor det skal stå henne i sætningen? -
biologi spøgesmål
ForumindlægDen engelske naturhistoriker Charles Darwin konklu- derede udfra sine studier af dyr og planter, at den der havde størst chance for at overleve, var "The survival of the fittest". Hvad betyder det udtryk? 1.Der udryddes dyrearter hver dag 2.Dyr har ikke en chance i nye omgivelser... -
Hjælp til biologi eksamen!!
ForumindlægHej. Jeg sidder og er ved at forberede mig til biologi eksamen og der er nogen ting jeg ikke kan finde ud af, og er ved at gå lidt i panik over det. Jeg skal kunne redegøre for hvad forskellen mellem effektorhormoner og overordnede hormoner er. Kan simpelthen ikke finde noget om det nogen ste... -
Hmm det giver da ikke mening?
ForumindlægHvorfor fungerede Tyskland på mange måder som det altid havde gjort? Under Nazismens indflydelse? De kunned a ikek bare kigge den anden vej mens krigene blev ført og jøderne drøbt osv.? ?
