Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 17981 til 18000 af 75430
-
Løs ligningssystemet
Forumindlægx-2y = -2 og 3x-y = 9. Håber I kan hjælpe og komme med en forklaring -
Integraler og areal
ForumindlægHejsa! Jeg har hårdt brug for hjælp til den følgende opgave, eftersom jeg overhovedet ikke ved, hvordan jeg skal løse den. På figuren ses grafen for f, som skærer x-aksen i punkterne -2, 5 og 9. På figuren er der desuden angivet tre områder A, B og C. Arealet af områderne er hver især: Areal(... -
Potens vækst? hjælp! :)
ForumindlægOpgaven lyder: "Om funktionen f(x)=b*a^x , gælder f(0)=7. funktionsværdien f(x) tredobles, når x øges med Delta x=9.... Skal finde a og b...., er helt blank? -
Integraler
ForumindlægHej jeg har problemer med denne opgave. Ville være en KÆMPE hjælp hvis du kunne hjælpe. Beregn arealet af den punktmængde, der ligger mellem graferne for f(x)=kvardratrod af x og g(x)=2 og desuden begrænses af linjerne med ligningerne x=4 og x=9 Tak på forhånd -
Stil hjælp plz
Forumindlæghey skal afleverer min stil imorgen vil i ikke gerne tjekke om der er nogle fejl bare lige hurtigt, er nemlig ikke speciel god til at se mine egne fejl Århus Købmandsskole arrangerede en studietur i marts måned, hvor vores klasse tog til København sammen med vores dansk- og samfundslærer. H... -
Case: fur - eksamen 2009
ForumindlægJeg ville lige oprette en lille debat hvor alle os der har om casen fur kan diskutere den. -
Ret kort tysk tekst
ForumindlægHej. Har brug for hjæp til at rette denne korte tysk tekst. Der er nok mange fejl men har gjort det så godt jeg kan. Skal afleveres i overmorgen:/ På forhånd tak:) Tysk Wir fliegen da unten und danach wir mit einer Bus fahren zu das Hotel. Und wieder zurück, wenn wir Hause sollen. Es wäre eine h... -
Pizzaskære, eller pizzaskærer??
ForumindlægHjææælp.. Hedder det pizzaskære eller pizzaskærer? Sidder til en familiefest og diskuterer dette. -
Muhammed-krisen!
ForumindlægHåber der er nogle som vil komme med deres synspunkt/meninger. Mangler lidt inspiration. Er nemlig i gang med at skrive AT-opgave. Hvilke principper i den muslimske og den vestlige kultur mener du kom i konflikt med hinanden under Muhammed-krisen? Tak ? -
Eksamen
ForumindlægHJÆLP HJÆLP !!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har meget svært ved fagene Dansk Skriftligt/ mundligt og matematik skriftligt / mundligt Hvad vil der ske hvis jeg ikke går op i det to fag, og tag dem næste år på VUC. Dvs. at jeg går op i alle andre fag, med undtagelse Dansk og Matematik Kan skolen si... -
Omg? Har brug for svar .
ForumindlægHej jeg var oppe til DHO -eksamen i går og fik karakteren 10. De sagde, at det, som træk mig ned var samtale-delen. Jeg har fået 12 i mundtlig karakter i Dansk og 10 i historie. Tror I at lærerne vælger at trække mig ned i min årskarakter i dansk mundligt fordi jeg fik 10 til DHO’en? Er rigtig ne... -
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &9; hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
1 og 2. verdenskrig
ForumindlægHej jeg er igang med at lave notater til historie A niveau. jeg har skrevet lidt om 1. Verdenskrig men ved ikke om det er nok og jeg skal have mer med hvis nogen af jer gider at give mig sin mening om det jeg har skrevet. 1 verdenskrig startede 1. august 1914 og sluttede d. 11. november 1918. ... -
Ing-form eller ikke?
ForumindlægHej,\nHåber der er nogen der gider at rette mine sætninger:\n\n1) Solen går altid ned (set) i vest.\nThe sun always set in west.\n\n2) Han sad og så fjernsyn.\nHe sitting and watching television.\n\n3) Min far løber i skoven hver dag.\nMy father is running evry day in the forrest.\n\n4) Mens vi k... -
Matikematik karakter - er det fair?
ForumindlægI matematik på C-niveau får man spørgsmål så man kan forberede sig derhjemme. Det fik jeg også. Da jeg så skulle op til eksamen trak jeg om trekanter, hvor spørgsmålene lød: Definér sinus, cosinus og tangens i enhedscirklen. Forklar om ensvinklede trekanter. Find skalafaktoren i ensvinklede t... -
Hjææælp
Forumindlægmit spørgsmål lyder: der skal vælges 3 elever ud af 21 hvor mange forskælige mugligheder er der for de 3 elever? -
Hvordan forbereder jeg mig bedst til historieeksamen?
ForumindlægJeg læser til historieeksamen d. 16. juni, men sidder med et par problemer. Jeg har indtil videre læst renæssance og hekseforfølgelser, men jeg har meget svært ved at skabe mig et overblik over det. Så hvis nogen har et forslag til, hvordan jeg skal gå til værks, vil jeg meget gerne have det. Vi ... -
Ekstra A-niveau?
ForumindlægHej.http://www.e-tavle.dk/7.asp?a=1&intNoteID=13344Her kan I se min studieretning. Skift faneblad til "spr" nede i venstre hjørne, det er nr. 2 fra oven.Mit spørgsmål:Er det muligt at lave min c-blok om til en a-blok? Hvis jeg nu har brugt min ene b-blok på biologi og min anden b-blok p... -
Retsskrivning og læseprøve - Hvordan gik det?
ForumindlægPersonligt syntes jeg diktaten var nemmere end læseprøven, svarene på spørgsmålene i læseprøven var ikke i kronologisk rækkefølge, der var flere afkrysningsopgaver end der plejer at være og tiden er stadig knap, men jeg kom dog igennem med et forhåbentligt godt resultat. -
Hvor stor en paratviden har du? (meget lette spørgsmål)
ForumindlægHej.. Her er en lille parat-viden-test om al muligt. Hvis I gerne vil svare så husk at skriver nummeret på det spørgsmål, som I gerne vil svare på.. :D Held og lykke :;) 1. Hvornår var den danske besættelse? 2. Hvad laver en hosekræmmer og en hosebinder? 3. Hvilke partier består den nuværende reg...
